Fan, jag är inte det minsta sugen på öl... fast det kanske man blir tills ikväll iofmorrn
Snart dax för öl
Någon som har erfarenheter av idrottskliniken på Carlanderska? Eller någon annan idrottsklinik?
Jag pajade min ljumske igen på innebandüträningen igår. Måste kolla upp den, har inte sovit speciellt mycket inatt. Tänker inte sätta min fot på någon trött "akutmottagning", eller vårdcentral eller liknande såseri. Här måste det gå hyfsat fort att få en tid. Och givetvis, jag vill ha den hjälpen jag behöver.
Så, någon som har några tips? Eller känner någon som är en fena på idrottsskador? Leif Swärd är ju rätt bra har jag hört, men han har väl fullt upp.
Fan, jag är inte det minsta sugen på öl... fast det kanske man blir tills ikväll iof
Nu ska jag kolla upp teater program för min handlingsförlamade klass och klippa, gärna sammtidigt :
Ah, jag längtar till jobbet numera tänk om alla fick vara såhär lyckliga som jag är nu
Någon som har erfarenheter av idrottskliniken på Carlanderska? Eller någon annan idrottsklinik?
Jag pajade min ljumske igen på innebandüträningen igår. Måste kolla upp den, har inte sovit speciellt mycket inatt. Tänker inte sätta min fot på någon trött "akutmottagning", eller vårdcentral eller liknande såseri. Här måste det gå hyfsat fort att få en tid. Och givetvis, jag vill ha den hjälpen jag behöver.
Så, någon som har några tips? Eller känner någon som är en fena på idrottsskador? Leif Swärd är ju rätt bra har jag hört, men han har väl fullt upp.
Spiken i huvudet. Leif Swärd är blåvitts läkare. Och han ska visst vara bra!Jag har träffat en läkare där. Han var IFK's läkare eller nåt sånt. Bra med andra ord. Jag är ju inte så bra på namn eller idrott, så vem är Leif Swärd?
Absolut värt att kolla upp! Tack!Det där låter inte skönt..
Gothenburg Medical Center borta i Högsbo ind.omr är duktiga på idrottskador.
Jag opererade min axel där och det var också där som Farbron fick sin berömda titanplatta över nyckelbenet.
Vågar dock inte svara på hur snabbt man kan få komma dit, vi hade "gräddfilsförsäkring" så för vår del tog det bara ett par dagar.
Kan vara värt att kolla iaf.
Galet sugen på ett par kalla idag
Öl suget ökar
Det är väl bara att ta några då?
Ska kolla upp det där under morgondagen.har vart på både ifk kliniken och borta i högsbo har blivit bra bemött på båda ställen(det svider dock när man e gaisare) jag har iofs en gå före i kön försäkring det känns som att det behövs när man har en sargad kropp från bland annat cross och innebandy spel....
ring och kolla med dem känns som om det gick fortast på ifk carlanderska
Då en kollega är personligt bekant med en av läkarna på GMC så kan jag tyvärr informera om att det har skett lite förändringar iaf på ortopedsidan.
GMC som företag har valt att operera ryggar åt Landstinget ,vilket inte alla läkare gillade.
En del av dom har gått vidare och stämmningen är lite si och så.
Dessutom belastar det dom få operationssalar dom har rätt hårt.
Och när reste du dig ur bingen imorse??? Jag var i butiken men ingen farbror vaken 06:58.....
Jag kommer tillbaka
Sen att sverige spelar som ett gäng bonkergubbar som är bakfulla i en korpmatch är en annan femma.kallatvåkommaåttoråfussballsamtchilinötterärnajs!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|