Nyaste spamskittråden #3½!

Status
Ej öppen för fler svar.
Fy fan… :död
Vad ska man säga? Väldigt trevligt sällskap igår men resten kunde jag ha hoppat över. Maten hade däremot varit en bra ide att inte hoppa över. Känslan som kom när jag kom på att jag glömt min väska på spårvagnen kändes som en kombination av att ramla ner i ett isvak och få en ordentlig spark i magen. Ganska lättad över att få tillbaka den…
Mådde skit när jag skulle sova och upptäckte att det fanns något i magen ändå, förutom öl :tummenupp

Idag har jag varit på en FMEA-kurs. Det är nog det roligaste man kan göra när man har ont i huvudet, är smått illamående och har svårt för att hålla sig vaken... NOT.
Nu vill jag bara hem och sova. :trött

Fy fan… :död
Vad ska man säga? Väldigt trevligt sällskap igår men resten kunde jag ha hoppat över. Maten hade däremot varit en bra ide att inte hoppa över. Känslan som kom när jag kom på att jag glömt min väska på spårvagnen kändes som en kombination av att ramla ner i ett isvak och få en ordentlig spark i magen. Ganska lättad över att få tillbaka den…
Mådde skit när jag skulle sova och upptäckte att det fanns något i magen ändå, förutom öl :tummenupp

Idag har jag varit på en FMEA-kurs. Det är nog det roligaste man kan göra när man har ont i huvudet, är smått illamående och har svårt för att hålla sig vaken... NOT.

haha naaw, det låter inget vidare alls...!

Man lär så länge man lever...! :rolleyes:

haha den kursen gick jag med på bakfyllan, hmm kommer jag ihåg nått? nej

somnade jag lite då å då på kursen? Ja

hur gick de för dig?

Ja vill sova :trött
Varför kan vi inte gå ut som normalt folk, en fredag lr lördag så man får SOVA lite dagen efter? :näsblod

När man ska ta sig en såndär riktigt jä_la varm dusch, en sån som öppnar varenda lite por på kroppen.....SÅ GLÖM INTE ATT STÄNGA AV TVÄTTMASKINEN EFTERSOM DEN ÄR KOPPLAD PÅ KALLVATTNET!!!

Jag lärde mig det nyss iallafall....:brinnerup

körde hojen hem till brorsan för att vinterförvara den, fyyyy fan va kallt det va frös k_ _ _ n av mig !!!!!!!!! längtar till sommarn 2008!!!!!!!!!!!!!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...