Avundsjuka är ett otyg..Du vet väl att det inte är automatlåda på sporthojar va? Inget för ett gammalt moppefucko med gott självförtroende. Köp en 600:a du kommer ändå inte klara av att "köra skiten ur den" (även fast den är smidigare och med mindre effekt)
Du vet väl att det inte är automatlåda på sporthojar va? Inget för ett gammalt moppefucko med gott självförtroende. Köp en 600:a du kommer ändå inte klara av att "köra skiten ur den" (även fast den är smidigare och med mindre effekt)
Vaknat på fel sida eller?
Går att köra ihjäl sig precis lika bra på en 600:a dessutom är dagens 1000cc hur smidiga som helst.
Till trådskaparen, grattis till en grymt fin hoj och kör med skallen
Hej jag är också ny här och lite djärvt tänkt börja min hojjkarriär med en gsx-r 1000 dock en -02a.
Har läst alla tipps och råd och är tacksam för dom!! Ska köra lugnt men jag har en fråga: funderar på om jag ska träna som fan under sommaren och köra upp med gixxern eller ta typ 5 körlektioner och sen köra upp med körskolans (förhoppningsvis lättkörda) hojj??
En fråga till föresten! skillnaden mellan -02ans gixxer och de nyare modellerna? Någon stor skillnad? -02 fortfarande en riktigt bra hojj??
Hej jag är också ny här och lite djärvt tänkt börja min hojjkarriär med en gsx-r 1000 dock en -02a.
En fråga till föresten! skillnaden mellan -02ans gixxer och de nyare modellerna? Någon stor skillnad? -02 fortfarande en riktigt bra hojj??
Har läst alla tipps och råd och är tacksam för dom!! Ska köra lugnt men jag har en fråga: funderar på om jag ska träna som fan under sommaren och köra upp med gixxern eller ta typ 5 körlektioner och sen köra upp med körskolans (förhoppningsvis lättkörda) hojj??
ok lite offtopic men eftersom de snackas om att köra bana så ställer jag (inte helt utan att skämmas) frågan om de går att komma dragandes med t.ex. min hoj till bana för att lära sej bättre kurvtagning (känns lite skakigt än efter +2år)? och i så fall - tilläggsförsäkringar för bana täcker inte min försäkring...
och till grönrejsarn säger jag förstås Hej och välkommen!
Hur tänkte du nu då med att starta med en av de värsta hojarna som finns?...
Jag vill absolut inte klanka ner på dig lr ditt val av hoj...men för fan..hade det inte varit bättre att börja lite lättare med t.ex. en 400:a.
Själv började man med moppe, sen 125:a vidare till gsx-r 400 till 600 till 750 osv tills den jag har idag.
Jag har kört mc i 18 år nu och en hel del klotningar har det blivit men det tillhör ju inlärnings processen.
Men helt seriöst killen..kör lugnt !!!!!
Det är trots allt ENDAST duktiga roadracing förare som kan hantera en sådan här hoj fullt ut.
ok lite offtopic men eftersom de snackas om att köra bana så ställer jag (inte helt utan att skämmas) frågan om de går att komma dragandes med t.ex. min hoj till bana för att lära sej bättre kurvtagning (känns lite skakigt än efter +2år)? och i så fall - tilläggsförsäkringar för bana täcker inte min försäkring...
och till grönrejsarn säger jag förstås Hej och välkommen!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|