HanneZ
Guest
En cbr600 är till för att svängas med, inte köra rakt fram. Det är garanterat där problemet ligger. Skaffa en tourer istället!
Maverick_ou812 skrev:Är du inte riktigt säker på vad du vill ha än?
Var i samma situation i somras då jag tog mitt A- kort.
Blev övertalad att skaffa:
1. Honda (driftsäker m. okej andrahandsvärde). Fyra polare hotade med stryk...
2. VFR 750 alt. 800 Fi, inte bäst på något men bra på det mesta.
Har inte tröttnat än och kan skrämma upp den lite med Slip on o Dyno Jet, då kan man klämma ut några extra hk (om man inte tycker att 106 räcker...)
Dessutom får man gryyyymt ljud!
Tror också att man kan trötta på en CBR 600.
Extem körställning och rätt kass OM man skulle vilja vara två på hojen.
Bara ett lite tips, lycka till!
Ojojoj,trampade jag dig på tårna,du har ju visst oxå en sebeär,synd att du inte vågar dig på en värre hoj du som har haft kortet i mer än ett år,en annan har ju bara haft det i tre månader,kan nog kalla mig MODIGanja skrev:jag undrar om en hoj blir värre om man lackar om den.
jag skrattar så att fluorsköljen flyger ur käften. haha. folk, speciellt tjejer som kört hoj ett år, framstår så löjliga när dom säger att en cbr inte skulle vara tillräckligt.
Nej, "korkad", "inbilsk" eller "lögnaktig" passar nog bättre.Mirran skrev:Ojojoj,trampade jag dig på tårna,du har ju visst oxå en sebeär,synd att du inte vågar dig på en värre hoj du som har haft kortet i mer än ett år,en annan har ju bara haft det i tre månader,kan nog kalla mig MODIG
Men är du på riktigt eller? Fattar du inte eller driver du med oss?Mirran skrev:Ojojoj,trampade jag dig på tårna,du har ju visst oxå en sebeär,synd att du inte vågar dig på en värre hoj du som har haft kortet i mer än ett år,en annan har ju bara haft det i tre månader,kan nog kalla mig MODIG
Förlåt för mitt omogna uttalande! Jag lider av PMS!!HanneZ skrev:Men är du på riktigt eller? Fattar du inte eller driver du med oss?
Pannkaka Med Sylt...Mirran skrev:Förlåt för mitt omogna uttalande! Jag lider av PMS!!
hållundan skrev:Pannkaka Med Sylt...
Tjo och tjim, babysim.
Du, trådstartan, köp en CBR600F, perfa hoj att köra sig blå det första eller 7 första åren på...
Min första sporthoj (hade GS500 och CB400n innan) var en FZR 600, en sportig hoj med 91 glada springare. Den gav mig 1400 underbara mil denna säsongen. Inget snack om att gamla sporthojar är bra instegssporthojar.[PlastRaket] skrev:håller med!
100 HK är mycket att börja på
dessutom har den en fin körställning, tväremot vad andra har skrivit här.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |