I see
Ok, det är ju skönt det iallafall! Blev lite förvånad bara, såna där ska ju mest sitta på gamlingar...
Ja det är ju så. Man är väl lite unik
I see
Ok, det är ju skönt det iallafall! Blev lite förvånad bara, såna där ska ju mest sitta på gamlingar...
Ja det är ju så. Man är väl lite unik
Baserat på röntgenbilden ser Flisan ut att vara en cyborg av modellen T6900 (lövedroid). Driftstid ca 2277600 timmar, 260 år. Sen måste man sätta henne på laddning.Hoppas allt är bra med dig en liten fråga bara den där pacemakern ser ju inte så liten ut, känns den mycket? Nu när du har en sån får du förhoppningsvis ett långt liv. Min frus farmor har en sådan och hon bara lever vidare fyller 101 i jul.
//Dafe
Baserat på röntgenbilden ser Flisan ut att vara en cyborg av modellen T6900 (lövedroid). Driftstid ca 2277600 timmar, 260 år. Sen måste man sätta henne på laddning.
Hoppas allt är bra med dig en liten fråga bara den där pacemakern ser ju inte så liten ut, känns den mycket? Nu när du har en sån får du förhoppningsvis ett långt liv. Min frus farmor har en sådan och hon bara lever vidare fyller 101 i jul.
//Dafe
Man känner den ju från utsidan, men inget som stör en, men kan komma ikläm om man ligger lite konstigt på vänster axel och nu med ett deformerat nyckelben lite högre upp så kan jag ju inte säga att det har blivit bättre.
Men lilla hjärtat, det är ju ditt bröst du känner! Du har aldrig reflekterat över att du har en likadan på andra sidan? Har jag fel, så vill jag gärna känna ändå
haha, var det sååå! Snäll du är som ställer upp
Jag slog av mitt nyckelben förra året i maj. ska opereras i november om allt flyter som de ska på sjukhuset i jönköping.
Men på mig har det gått så lång tid att dom ska skära upp höften och ta benmärg därifrån o typ spackla med i axlen.
Nån som varit med om det här?
haha, akta er..kanske tar av mig hjälmen
Svarar på den här frågan då.... Ja, det har jag och det är skapligt funkis efteråt men med evighetslåååååång rehab när du inte kommer få göra ett skit. Väl stabiliserat lär du dig leva med det. Tips är att sköta den förberedande sjukgymnastiken innan operationen för det gör precis hur mycket som helst för resultatet. Jag har ny, inre nyckelbensled, skruvar och plattor, avkortat nyckelben samt tagit ben från höften så det var ungefär så illa som det kunde bli i mitt fall men ändå med godkänt resultat. lycka till!
Gutt o få svar av nån som inte tror de e nån jävla dejttjänst
vad är det för sjukgymnastik som är innan operationen?
Jag har inte hört ett skit mer än att jag skulle opereras i mitten av augusti från läkarna, sen har jag fått ringa o fråga om min operationstid som dom inte kan svara på men nån gång i november.
Sen trodde han att jag skulle va hemma cirkus 4 månader efter operationen.
Gutt o få svar av nån som inte tror de e nån jävla dejttjänst
vad är det för sjukgymnastik som är innan operationen?
Jag har inte hört ett skit mer än att jag skulle opereras i mitten av augusti från läkarna, sen har jag fått ringa o fråga om min operationstid som dom inte kan svara på men nån gång i november.
Sen trodde han att jag skulle va hemma cirkus 4 månader efter operationen.
Mitt nyckelben har gått förut, men denhär sommarn vart det bara en felplacerad axel istället
http://www.youtube.com/watch?v=U20dzp5r5Wg
Ansluter mig till sällskapet brutna nyckelben 2009, någon som vet om man plockar ur skrotet som sitter i axeln eller blir det kvar för gott?
Ansluter mig till sällskapet brutna nyckelben 2009, någon som vet om man plockar ur skrotet som sitter i axeln eller blir det kvar för gott?
Otroligt lik min fraktur! Jag ska ta ut mitt skrot tidigast om 6mån sa läkarn. Det är lite olika vad det är för sorts platta dom satt in.
Välkommen till klubben, längesen?
Var i April, halvtaskig start på säsongen kan tyckas, både crossen och gathojen har stått större delen av sommaren...
Kollade på din film nyss och den var äcklig! Ser ut att kunna göra rätt ont och man ser verkligen detaljer i filmen. Snyggt jobbat!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|