Nyhet: Sporthoj.com åter till hojåkarna!

Status
Ej öppen för fler svar.

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Den som hänger med i nyhetsrapporteringen och följer debatter i blandade medier har märkt att de som kallas för ”extremt skitnödiga viktigpettar” i kommentatorsfält och på diskussionforum är människor som står upp för anständighet.

Det mesta som har med motorcyklar att göra är underbart och roligt, men det har inte det minsta med förnedring och aggressivitet att göra.

Hoppas att motorrad kommer tillföra mogenhet och anständighet till det här forumet där det behövs.

:tummenupp

Jisses vilken sorglig liten människa du måste vara :fakta

Vi får ju då vid gud hoppas att Sporthoj slipper såna som dig som moderatorer, trollande bajsnödiga gnällspikar har vi nog av i det här landet!

Förövrigt en lysande nyhet så vi slipper Egmont, nu kanske man kan stänga av Adblock :tummenupp

Last edited:

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Hoj
Superduke 990 -07
Ser fram emot en striktare policy avseende nedvärderande inlägg som riktar sig mot kvinnor, homosexuella och invandrare. Idag verkar nästan vad som helst passera. Känns inte speciellt modernt.

Mest politiskta korrekta inlägg i år och det är bara den 11 Januari :tungan

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Underbar nyhet! :banana

Grattis Sporthoj! :krama

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Scrolla upp? Varför vänder du inte på ordningen så att du alltid får nyaste inlägget först...??

Smagatusk

Guest
Scrolla upp? Varför vänder du inte på ordningen så att du alltid får nyaste inlägget först...??

Blir inte det knasigt? Då måste man ju först scrolla ner, eller bläddra bakåt i sidorna, innan man hittat var man lämnade, för att sen scrolla upp igen.

Eller tänker jag fel?

Täppas

Guest
Tidningen är ju bra men deras site suger fet purjo... Så om de bidrar med kärleken till hojkollektivet och swedie får fnula med forumet så kan det ju bli riktigt bra.
Kan till och med bli så sporthoj undantas i adblock:en !
Blir däremot reklamupplägget likt det på motorrad så blir blocken kvar...
Gnälligt inlägg för att säga att jag tror det blir bra :)

joonsered

Medlem
Gick med
14 Dec 2012
Hoj
2014 yamaha xt1200
Man får ju hoppas att problem får ventileras utan att moderatorerna paniklåser trådarna typ vår ärade rikspolischef som sätter pk och personligt tycke främst.

Tycker det har funkat bra på detta forum, litet smågruff emellan men inget allvarligt (vad jag hittintills sett).

Tackar för ett bra forum, kanske blir ännu bättre med förändring.

Använder ej Facebook själv, föredrar forum under nick.
Fb är ju djupt integritetskränkande och ger mig kalla kårar, att folk fläker ut sitt hela liv på internet kan sluta illa.
Fb har dessutom en förmåga att klumpa ihop liknande människor i stora grupper där man håller med varandra och inget nytt tillförs.

Gnällig, inte jag inte:D

Hoppas bara man inte måste byta till en BMW för att få skriva vidare.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kul att ni alla är troende SH:are fortfarande :D

Jag har redan en grund för nya sajten gjord, samt en ny server ska till. Troligen byts server imorgon. Så då kommer det bli viss nertid tyvärr. Sen lite justering av nya servern tills den lirar som man vill!

SH har alltid modererats med personligheten av moderatorn i sig med guide av de regler som finns och Sveriges lagar. Jag har gjort massor av fel, andra också. Men vi gör vad vi kan. Får hoppas det fortsätter hålla. Litet bevis för sajtens styrka är ju att den nu funnits i ca 15 år. Inte allt för vanligt det!

Kramer

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2015
Hoj
Ducati 959 Panigale & Honda CB1000RA
Med tanke på att skribenterna antagligen till en förkrossande majoritet är män och att många uppfyller stereotypen för en “manlig man”, dvs en läderklädd karl som kör mc så är ju de flesta diskussioner rent gemytliga. De kan till och med läsas av mina barn. Med det sagt tycker jag nivån är bra. Någon gång dyker väl någon plump upp i protokollet, men sånt är livet.

Jag tror de allra flesta vill läsa kul, intressanta nyheter om motorcyklar. Där skiljer sig åsikterna kraftigt om olika modeller. Men även i de heta närmast religiösa debatterna hålls nivån oftast på en hög nivå. Plus alla mycket bra teknikråd. En stor eloge till alla som bidrar med sin kunskap:) Övriga samhällsproblem göres bäst på andra forum mera dedikerade för det tycker jag.

Med det sagt, kul för sporthoj det som händer. För mig har 2015 varit givande på mc-fronten och jag tycker sporthoj har varit bra. Låt oss hoppas på ett bra 2016. Och nu vill jag f-n åka hoj igen. Låt oss alla tillbe den globala uppvärmningsguden att det snart blir 20 grader igen:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras