Nyköping

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Vädret är ju inte skoj direkt! :huvet Men kanske att det kan bli uppehåll till kvällen med lite tur! Annars verkar det ju bli uppehåll imorn! :)
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Ja imorrn eftermiddag verkar det bli uppehåll. Kanske drar en lite tur då:)

Ja, imorn ser det väldigt lovande ut! :)

Fast jag sitter o funderar på om jag ska åka till Rörken i Uppsala och vara med på Knix kurs för tjejer! Verkar ju hur skoj som helst! :banana

Men om inte, så blir det helt klart en sväng!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Okej, vad händer idag då!? Ingen som ska ut och åka?
 

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Inga turer för mig på ett tag då jag sålde min hoj igår...blev tagen på sängen och har inte hittat någon ersättare än men det kommer... :tummenupp
 

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Blev sugen på nåt annat efter tredje säsongen med Raptorn :)

Är inne på Tuono, Superduke eller Speed Triple....får se vad det blir av det hela
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Blev sugen på nåt annat efter tredje säsongen med Raptorn :)

Är inne på Tuono, Superduke eller Speed Triple....får se vad det blir av det hela

Ok, jag känner en kille i Nyköping som ska sälja en Speed Triple säg till om du vill att jag ska medla...
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Då var man äntligen hemma, efter en underbar dag med sol o min första bankörning.:)

Kl 07.00 bar det av mot Uppsala o Rörken för smc:s knix kurs. Ca: 40 tjejer hade hittat dit denna dag! Tydligen rekord för tjejdag på gocart bana! 4 pass blev det, hur kul som helst! :banana

Var lite segt på hemvägen, är nu rätt mör i kroppen! Blev totalt 45 mil hojåka idag, kommer nog att somna rätt lätt ikväll!

Blev biten på att åka bana, så nu blir det till att leta rätt på nästa möjliga bandag!

Har ni andra varit ute o njutit av det underbara vädret idag?

Okej, vad händer idag då!? Ingen som ska ut och åka?

Bestämde mig igår kväll för att åka till Rörken i Uppsala för smc:s knix kurs. Idag var det oxå tjejdag! :banana

Ville bara säga att det är tillåtet med övningskörning på dessa körningar, handledaren står breve banan o tittar! Bara tänkte för tjejen din om hon skulle tycka det vore skoj när hon fått mer körning i kroppen!

Var SUPER skoj! Ska åka snarast möjligast igen! Tuvängen nästa kanske( lite närmare) Södertälje!:hojsmilie
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Då var man äntligen hemma, efter en underbar dag med sol o min första bankörning.:)

Kl 07.00 bar det av mot Uppsala o Rörken för smc:s knix kurs. Ca: 40 tjejer hade hittat dit denna dag! Tydligen rekord för tjejdag på gocart bana! 4 pass blev det, hur kul som helst! :banana

Var lite segt på hemvägen, är nu rätt mör i kroppen! Blev totalt 45 mil hojåka idag, kommer nog att somna rätt lätt ikväll!

Blev biten på att åka bana, så nu blir det till att leta rätt på nästa möjliga bandag!

Har ni andra varit ute o njutit av det underbara vädret idag?



Bestämde mig igår kväll för att åka till Rörken i Uppsala för smc:s knix kurs. Idag var det oxå tjejdag! :banana

Ville bara säga att det är tillåtet med övningskörning på dessa körningar, handledaren står breve banan o tittar! Bara tänkte för tjejen din om hon skulle tycka det vore skoj när hon fått mer körning i kroppen!

Var SUPER skoj! Ska åka snarast möjligast igen! Tuvängen nästa kanske( lite närmare) Södertälje!:hojsmilie

Det låter jätte bra, ska meddela flickvännen detta. Hojta till nästa gång du hör om en tjej dag. Är garanterat jätte bra övning dessutom. Jag och tjejen sticker till Gotland en vecka över midsommar då tänkte jag ta med henne upp till Ringen, om dom tillåter personer utan körkort vill säga.

Jag är ledig i två dagar nu så ska ni/någon ut och åka så skriv en rad!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ingen som ska ut på en liten kvällstur till t.ex. hällen?
 

Bergh78

Ny medlem
Gick med
9 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Någon som är sugen på att åka en dag i veckan till sommarens slut? Tisdagar?
Vore skoj att ha något stående varje vecka. :)

Vad vet jag?:va
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Någon som är sugen på att åka en dag i veckan till sommarens slut? Tisdagar?
Vore skoj att ha något stående varje vecka. :)

Vad vet jag?:va

Jag är för det mesta på o åka! :)
Tisdagar låter bra, jobbar dock kväll var 3:e tisdag men annars :tummenupp

Avverkade 47 mil igår, är lite mör i kroppen idag! :D
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som är sugen på att åka en dag i veckan till sommarens slut? Tisdagar?
Vore skoj att ha något stående varje vecka. :)

Vad vet jag?:va

Låter som en utmärkt ide. Jag kan de flesta dagar bar det inte blir för sent, jobbar tidigt de dagar som jag jobbar. Tisdagar funkar absolut.:tummenupp
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Suck, blev båtputs ikväll istället som jag visst lovat farsan, men som plåster på såren blri det WSBK hos honom istället =)
dragongirl.när åkte ni till rörken eg? kl 5 på morgonen eller? =D
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Suck, blev båtputs ikväll istället som jag visst lovat farsan, men som plåster på såren blri det WSBK hos honom istället =)
dragongirl.när åkte ni till rörken eg? kl 5 på morgonen eller? =D

Det började kl 10, så jag åkte kl 07.00! Obeservera att jag gav mig iväg på egen hand. Litte pirrigt var det, har ju aldrig varit på bandag tidigare! Men det var definitivt inte den sista! :)

Kul o skön bana på Rörken tycker jag! Nästa gång blir det nog tuvängen, år ju lite långt till Rörken. Järfälla finns ju oxå! Lite närmare än Rörken!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top