Dragongirl
Fan va gött livet är! :)
Får väl antagligen söka ny hoj?????
Ojoj, hur gick det med dig då? Bra hoppas jag! Hoppas du hittar en ny hoj snart så du kan hänga med ut o åka!
Får väl antagligen söka ny hoj?????
Ahh ok I C.
Vad tar de för att byta däck på lös fälg? Och har de ok priser på däck?
Tjena var inne i stan och åkte skulle till hamnen och träffa upp er. Men hamnade i stället
med hojen under en lastbil. Lastbilen vann. Hojen kaputt. Lastbilen backade in i mig. Jag stod stilla bakom föraren såg mig inte utan backade över mig och hojen. Skit Skit.
Tjena var inne i stan och åkte skulle till hamnen och träffa upp er. Men hamnade i stället
med hojen under en lastbil. Lastbilen vann. Hojen kaputt. Lastbilen backade in i mig. Jag stod stilla bakom föraren såg mig inte utan backade över mig och hojen. Skit Skit.
Tack för en trevlig kvällstur, alltid lika kul att träffas och snacka o köra lite hoj!
Mycket kul att träffa dig Sofia (eller minns jag fel namn nu)
Är ju inte allt för många tjejer som åker hoj så jag tycker det är super skoj!
Vill ni åka ut till Brandholmen o träna sen, kan ni hojta till så kan jag komma ut o låsa upp förråd med koner. Så att ni kan träna lågfart o högfartsbanorna, om ni vill som sagt!
Imorn ska jag ge mig i kast o springa vårruset i Norrköping, ojoj! Hoppas flåset håller i 5 km!
På fredag efter lkl 15 tänkte jag ut o åka om någon vill hänga på?Vore skoj!
Jag betalade 1200kr för ett bagagnat däck (kört ca 20 min på bana). 1000kr för däcket och 200kr för omlägningen (lös fälg).
Behöver du låna ett depåstöd så är det bara att säga till.
Aaahhhhh vad trist...
Då var det dig jag såg alltså vid Statoil macken, hade precis tankat och körde ut därifrån, ni stod och skrev papper.
Jag rumlade ut med firmabilen bara tre meter från er.
Men shit, gick det bra med dig?
Försäkring?
verkar ju vara ett trevligt gäng här!!tänkte ja skulle
försöka hänga med nån dag när ni ska ut o åka,alltid kul o va lite flera
som sagt!!
Skoj med flera hojåkare i trakten!
Turer blir det ofta, både korta o längre! I helgen lär det bli åka eftersom vädret är![]()
Blir nog en tur efter jobbet.
16:30, verkar bli en polare till ev, är i nyk strax efter 17 isåfall.
Låter ju fint de, tar även med mej en riktig rookie som haft kortet sen i torsdags om allt passar![]()
fritt från jobb efter kl 14:15 på fredag!!
Jätte härligt att åka en tur en skön sommarkväll som denna. Tack för sälskapet.
Värkligen snällt av dig att erbjuda oss att låna koner ute vid Brandholmen, Sofia blev jätte glad. Vi pm:ar våra nummer till dig imorgon.
Lite åkning på fredag, ja varför inte vi är ju lediga hela dagen.
Nej nu ska jag lägga ifrån mig telefonen ska upp tidigt imorgon och jobba som ni vet.
God natt
Låter bra jag lugnar mig lite med åkningen tills du/ni slutar. ska vi ses vid ST1 macken på norrköpingsvägen vid 17:15!?
Låter kalas! Alla oavsett körvana är givetvis välkomna att hänga med, ju fler desto roligare! Jag är redo att åka vid 15 tiden imorn!
Ska vi ses kl 15.15 vid ST1 macken norrköpingsvägen? Eller senare om fler vill hänga på?
Det är väl klart att jag vill hjälpa till, är ju så skoj med en tjej som vill åka!Det är bara att pm:a nummer och hör av er när ni vill åka ut till Brandholmen.
ja kan vilken tid som helst efter 14:15 morgon, tror kompisen slutar 16:00 på sitt jobb o han är nog sugen att hänga på! men blir då kanske framåt 16:30, kanske passar flera med?
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |