Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ahh ok I C.

Vad tar de för att byta däck på lös fälg? Och har de ok priser på däck?

Jag betalade 1200kr för ett bagagnat däck (kört ca 20 min på bana). 1000kr för däcket och 200kr för omlägningen (lös fälg).
Behöver du låna ett depåstöd så är det bara att säga till.
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Tack för en trevlig sväng o sällskap!

Tack för en trevlig kvällstur, alltid lika kul att träffas och snacka o köra lite hoj!
Mycket kul att träffa dig Sofia (eller minns jag fel namn nu) :confused:
Är ju inte allt för många tjejer som åker hoj så jag tycker det är super skoj! :)

Vill ni åka ut till Brandholmen o träna sen, kan ni hojta till så kan jag komma ut o låsa upp förråd med koner. Så att ni kan träna lågfart o högfartsbanorna, om ni vill som sagt!

Imorn ska jag ge mig i kast o springa vårruset i Norrköping, ojoj! Hoppas flåset håller i 5 km! :)

På fredag efter lkl 15 tänkte jag ut o åka om någon vill hänga på? :banana Vore skoj!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tjena var inne i stan och åkte skulle till hamnen och träffa upp er. Men hamnade i stället
med hojen under en lastbil. Lastbilen vann. Hojen kaputt. Lastbilen backade in i mig. Jag stod stilla bakom föraren såg mig inte utan backade över mig och hojen. Skit Skit.

Shit hoppas du är ok, synd med hojen. Det bevisar att det spelar ingen roll hur bra man själv kör man måste alltid vara vaken på vad andra gör i trafiken.
Va glad att du inte satte hojen i älgen föra veckan det hade varit värre.
 

Bergh78

Ny medlem
Gick med
9 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Tjena var inne i stan och åkte skulle till hamnen och träffa upp er. Men hamnade i stället
med hojen under en lastbil. Lastbilen vann. Hojen kaputt. Lastbilen backade in i mig. Jag stod stilla bakom föraren såg mig inte utan backade över mig och hojen. Skit Skit.

Aaahhhhh vad trist...

Då var det dig jag såg alltså vid Statoil macken, hade precis tankat och körde ut därifrån, ni stod och skrev papper.

Jag rumlade ut med firmabilen bara tre meter från er.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Tjena var inne i stan och åkte skulle till hamnen och träffa upp er. Men hamnade i stället
med hojen under en lastbil. Lastbilen vann. Hojen kaputt. Lastbilen backade in i mig. Jag stod stilla bakom föraren såg mig inte utan backade över mig och hojen. Skit Skit.


Men shit, gick det bra med dig?
Försäkring?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tack för en trevlig kvällstur, alltid lika kul att träffas och snacka o köra lite hoj!
Mycket kul att träffa dig Sofia (eller minns jag fel namn nu) :confused:
Är ju inte allt för många tjejer som åker hoj så jag tycker det är super skoj! :)

Vill ni åka ut till Brandholmen o träna sen, kan ni hojta till så kan jag komma ut o låsa upp förråd med koner. Så att ni kan träna lågfart o högfartsbanorna, om ni vill som sagt!

Imorn ska jag ge mig i kast o springa vårruset i Norrköping, ojoj! Hoppas flåset håller i 5 km! :)

På fredag efter lkl 15 tänkte jag ut o åka om någon vill hänga på? :banana Vore skoj!

Jätte härligt att åka en tur en skön sommarkväll som denna. Tack för sälskapet.

Värkligen snällt av dig att erbjuda oss att låna koner ute vid Brandholmen, Sofia blev jätte glad. Vi pm:ar våra nummer till dig imorgon.

Lite åkning på fredag, ja varför inte vi är ju lediga hela dagen.

Nej nu ska jag lägga ifrån mig telefonen ska upp tidigt imorgon och jobba som ni vet.
God natt
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Jag betalade 1200kr för ett bagagnat däck (kört ca 20 min på bana). 1000kr för däcket och 200kr för omlägningen (lös fälg).
Behöver du låna ett depåstöd så är det bara att säga till.

Ahh ok, det låter nice. Får ta och snacka med dem då. De kanske har något billigt på lager. Är inte så knusslig tror jag. Tackar för tanken med depåstöd. Kanske kan bli aktuellt. :)

Har åkt till "Mark & Jennings" i Kvicksund tidigare och fått det bytt.... Det är ju typ lite långt... Och nu har de höjt priserna så det känns inte lockande längre.
 

Gurkans

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Nyköping
Hoj
yamaha xj6 -09/yamaha WR250R -08
verkar ju vara ett trevligt gäng här!! :tummenupp tänkte ja skulle

försöka hänga med nån dag när ni ska ut o åka,alltid kul o va lite flera

som sagt!!
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Aaahhhhh vad trist...

Då var det dig jag såg alltså vid Statoil macken, hade precis tankat och körde ut därifrån, ni stod och skrev papper.

Jag rumlade ut med firmabilen bara tre meter från er.

Japp det var jag det var där det hände.

Men shit, gick det bra med dig?
Försäkring?

Det gick hufsat bra ont i ben och rygg men men kunde ha blivit bra mycke
väre om jag hade fasnat under lastbilen det var nära. Allt var lastbils förarens fel. Jag är hel försäkrad. Tackar som frågar.
 
Last edited:

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
verkar ju vara ett trevligt gäng här!! :tummenupp tänkte ja skulle

försöka hänga med nån dag när ni ska ut o åka,alltid kul o va lite flera

som sagt!!

Skoj med flera hojåkare i trakten! :)

Turer blir det ofta, både korta o längre! I helgen lär det bli åka eftersom vädret är :tummenupp
 

Gurkans

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Nyköping
Hoj
yamaha xj6 -09/yamaha WR250R -08
Skoj med flera hojåkare i trakten! :)

Turer blir det ofta, både korta o längre! I helgen lär det bli åka eftersom vädret är :tummenupp

Låter ju fint de, tar även med mej en riktig rookie som haft kortet sen i torsdags om allt passar :tummenupp

fritt från jobb efter kl 14:15 på fredag!!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ingen som skall ut och glida något idag?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
16:30, verkar bli en polare till ev, är i nyk strax efter 17 isåfall.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
16:30, verkar bli en polare till ev, är i nyk strax efter 17 isåfall.

Låter bra jag lugnar mig lite med åkningen tills du/ni slutar. ska vi ses vid ST1 macken på norrköpingsvägen vid 17:15!?
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Låter ju fint de, tar även med mej en riktig rookie som haft kortet sen i torsdags om allt passar :tummenupp

fritt från jobb efter kl 14:15 på fredag!!

Låter kalas! Alla oavsett körvana är givetvis välkomna att hänga med, ju fler desto roligare! Jag är redo att åka vid 15 tiden imorn!

Ska vi ses kl 15.15 vid ST1 macken norrköpingsvägen? Eller senare om fler vill hänga på? :)

Jätte härligt att åka en tur en skön sommarkväll som denna. Tack för sälskapet.

Värkligen snällt av dig att erbjuda oss att låna koner ute vid Brandholmen, Sofia blev jätte glad. Vi pm:ar våra nummer till dig imorgon.

Lite åkning på fredag, ja varför inte vi är ju lediga hela dagen.

Nej nu ska jag lägga ifrån mig telefonen ska upp tidigt imorgon och jobba som ni vet.
God natt

Det är väl klart att jag vill hjälpa till, är ju så skoj med en tjej som vill åka! :) Det är bara att pm:a nummer och hör av er när ni vill åka ut till Brandholmen.

Låter bra jag lugnar mig lite med åkningen tills du/ni slutar. ska vi ses vid ST1 macken på norrköpingsvägen vid 17:15!?

Önskar att jag oxå kunde hänga med, men har i något svagt ögonblick anmält mig att springa Vårruset i Norrköping i kväll! Visserligen bara 5 km men är ju hyfsat varmt. Hoppas man inte svimmar! :D

Hoppas ni får en fin sväng i kväll! :hojsmilie


Åka imorn? Samling vid ST1 macken kl 15.15 eller senare?, några som är sugna att hänga på? Kom igen nu! :banana:banana
 
Last edited:

Gurkans

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Nyköping
Hoj
yamaha xj6 -09/yamaha WR250R -08
Låter kalas! Alla oavsett körvana är givetvis välkomna att hänga med, ju fler desto roligare! Jag är redo att åka vid 15 tiden imorn!

Ska vi ses kl 15.15 vid ST1 macken norrköpingsvägen? Eller senare om fler vill hänga på? :)



Det är väl klart att jag vill hjälpa till, är ju så skoj med en tjej som vill åka! :) Det är bara att pm:a nummer och hör av er när ni vill åka ut till Brandholmen.

ja kan vilken tid som helst efter 14:15 morgon, tror kompisen slutar 16:00 på sitt jobb o han är nog sugen att hänga på! men blir då kanske framåt 16:30, kanske passar flera med?
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
ja kan vilken tid som helst efter 14:15 morgon, tror kompisen slutar 16:00 på sitt jobb o han är nog sugen att hänga på! men blir då kanske framåt 16:30, kanske passar flera med?

Funkar :tummenupp absolut för mig med! Då hinner jag hem o andas lite efter jobbet! Ska vi säga 17.00 istället då?:)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top