Tjena. Nu får ni ta och bestämma er om festen på lördag. Jag tror det kommer bli bra med folk. Festerna på Slakthuset är legendariska sen 1996. Har du inte varit på en tidigare bör du verkligen komma på denna.
Tjena. Nu får ni ta och bestämma er om festen på lördag. Jag tror det kommer bli bra med folk. Festerna på Slakthuset är legendariska sen 1996. Har du inte varit på en tidigare bör du verkligen komma på denna.
Hej alla vänner!
Hoppas att ni mår bra.
Är det någon/några som skulle vara på för att hänga med och åka en liten sväng idag? Blir ju inte så många till dagar denna säsong!
Fram på eftermiddagen någon gång....
Hej alla vänner!
Hoppas att ni mår bra.
Är det någon/några som skulle vara på för att hänga med och åka en liten sväng idag? Blir ju inte så många till dagar denna säsong!
Fram på eftermiddagen någon gång....
Tjena va ute en sväng idag. Torrt solen skiner perfekt väder. Har ni andra ställt av redan
eller.
Jag funderade på att åka ut efter jobbet men tyckte att temperaturen ut inte var vad den borde. Va det inte kallt?
Jag var också ute! Skit fint var det
Föresten, om ni inte visste det avslutar ju oscarshälls nuvarande ägarinna och personal sina tjänster den 19e december i år. (läs:hon säljer stället och går i pension).
Jag tänkte ta mig dit med en blomsterkvast och ett kort som tack för dom 4 år jag fått chansen att äta deras goda mat och bakverk.
Vet inte än om det blir med hoj (vore ju roligast) eller bil (bekvämast .
Per hänger säkert på, nån mer som vill med och tacka av dom?
Kul att inte alla lagt av än. Fick rapport via "Autoexperten" att du var ute och for i dagTjena va ute en sväng idag. Torrt solen skiner perfekt väder. Har ni andra ställt av redan
eller.
Föresten, om ni inte visste det avslutar ju oscarshälls nuvarande ägarinna och personal sina tjänster den 19e december i år. (läs:hon säljer stället och går i pension).
Jag tänkte ta mig dit med en blomsterkvast och ett kort som tack för dom 4 år jag fått chansen att äta deras goda mat och bakverk.
Vet inte än om det blir med hoj (vore ju roligast) eller bil (bekvämast .
Per hänger säkert på, nån mer som vill med och tacka av dom?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|