Nyköping

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Tjena. Nu får ni ta och bestämma er om festen på lördag. Jag tror det kommer bli bra med folk. Festerna på Slakthuset är legendariska sen 1996. Har du inte varit på en tidigare bör du verkligen komma på denna.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tjena. Nu får ni ta och bestämma er om festen på lördag. Jag tror det kommer bli bra med folk. Festerna på Slakthuset är legendariska sen 1996. Har du inte varit på en tidigare bör du verkligen komma på denna.

Jag jobbar tyvärr hela helgen. Hoppas ni ni andra får en trevlig helg och skön fest!
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Tänkte bara påminna er en sista gång om festen på Slakthuset MC. Är ca 40 anmälda. Kommer bli bra drag. Titta förbi och snacka lite skit!
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Mysåkning till Hällen?

Hej alla vänner!

Hoppas att ni mår bra. :)
Är det någon/några som skulle vara på för att hänga med och åka en liten sväng idag? Blir ju inte så många till dagar denna säsong! :(

Fram på eftermiddagen någon gång....
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Hej alla vänner!

Hoppas att ni mår bra. :)
Är det någon/några som skulle vara på för att hänga med och åka en liten sväng idag? Blir ju inte så många till dagar denna säsong! :(

Fram på eftermiddagen någon gång....

Hakar gärna på. I hopp om att det inte blir nåt regn.
 

Mäki1

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki SV1000S -04. Kawasaki ER6F -07
Återkom med tid. Jag är nog på jag med. Om vädret håller i sig.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hej alla vänner!

Hoppas att ni mår bra. :)
Är det någon/några som skulle vara på för att hänga med och åka en liten sväng idag? Blir ju inte så många till dagar denna säsong! :(

Fram på eftermiddagen någon gång....

Kan nog tyvärr inte idag men skriv gärna en tid så ska jag se om jag kan trolla med tiden.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Jag fick fetpunkis på bakdäcket igår vid skansundet, annars skulle jag gärna hängt på.
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Hej igen!

Blev inte riktigt som jag tänkt det idag. Blev lite lat och nu har jag lite att fixa med! Så vet inte om körning hinns med idag! Sen blåser det rätt mycket här!

Hör av mej om det bär av!:)
 

Mäki1

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki SV1000S -04. Kawasaki ER6F -07
Blåser satan ute. Jag är på om det åks måndag eller tisd. Tid mindre viktigt.. är ledig.
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Tjena va ute en sväng idag. Torrt solen skiner perfekt väder. Har ni andra ställt av redan
eller.
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Tjena va ute en sväng idag. Torrt solen skiner perfekt väder. Har ni andra ställt av redan
eller.

Ja det har jag faktiskt. Är ju iofs lika enkelt att ställa på igen, men känns inte som att körningen lockar så mycket längre nu när det är så kallt, mycket löv o skit på vägen och för det mesta är rätt kasst väder :(
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag funderade på att åka ut efter jobbet men tyckte att temperaturen ut inte var vad den borde. Va det inte kallt?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Nej, men jag har fortfarande ett fingerstort hål i bakdäcket, väntar på nytt däck under veckan, då ska jag lägga dom (näst)sista 100 milen =)
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Jag funderade på att åka ut efter jobbet men tyckte att temperaturen ut inte var vad den borde. Va det inte kallt?

Kallt nej bara skönt. Rätt kläder så går det ett tag till. Bara det inte är is på vägen så.

Jag var också ute! Skit fint var det :D

Japp och det ska ju vara fint nu ett par dagar. Så det blir mer åka den här veckan.
 
Last edited:

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Föresten, om ni inte visste det avslutar ju oscarshälls nuvarande ägarinna och personal sina tjänster den 19e december i år. (läs:hon säljer stället och går i pension).

Jag tänkte ta mig dit med en blomsterkvast och ett kort som tack för dom 4 år jag fått chansen att äta deras goda mat och bakverk.

Vet inte än om det blir med hoj (vore ju roligast) eller bil (bekvämast ;).
Per hänger säkert på, nån mer som vill med och tacka av dom?
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Föresten, om ni inte visste det avslutar ju oscarshälls nuvarande ägarinna och personal sina tjänster den 19e december i år. (läs:hon säljer stället och går i pension).

Jag tänkte ta mig dit med en blomsterkvast och ett kort som tack för dom 4 år jag fått chansen att äta deras goda mat och bakverk.

Vet inte än om det blir med hoj (vore ju roligast) eller bil (bekvämast ;).
Per hänger säkert på, nån mer som vill med och tacka av dom?

Hänger på bestämm när du har tänkt dig att åka dit.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Tjena va ute en sväng idag. Torrt solen skiner perfekt väder. Har ni andra ställt av redan
eller.
Kul att inte alla lagt av än. Fick rapport via "Autoexperten" att du var ute och for i dag :)

Har spenderat hela Lö o Sö på hoj så någon avställning blir det minsann inte tal om.

R1an är i småbitar pga ett trist växellådsras men är på väg att bli hel igen. Tur man har ett par alternativhojar som gillar höstväder bättre så är någon sugen på att köra är jag mest troligen "på" i mån av tid, dubbdäck är dessutom på G :tummenupp

Uffe: Givetvis kör vi hoj till Hällen, hade du tänkt att det skulle bli i Dec eller innan? (för min del kvittar det, hehe).
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Föresten, om ni inte visste det avslutar ju oscarshälls nuvarande ägarinna och personal sina tjänster den 19e december i år. (läs:hon säljer stället och går i pension).

Jag tänkte ta mig dit med en blomsterkvast och ett kort som tack för dom 4 år jag fått chansen att äta deras goda mat och bakverk.

Vet inte än om det blir med hoj (vore ju roligast) eller bil (bekvämast ;).
Per hänger säkert på, nån mer som vill med och tacka av dom?


Tar du hojen dit på söndag Uffe :yoparty

Söndag ska enligt uppgift vara sista dagen för Oskarshäll, vet ej om hon fått det sålt än dock.

Några som tänker åka dit för en sista fika då?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top