Ni som åkt på Mantorp tidigare brukar ni slänga tillbaka orginaldämparen för buller nivåns skull?
Har bara kört där en gång tidigare och då var det inga problem. Jag hade inte ens db-killer i.
Jupp, nu funkar detSkapligt "kryphål" du hittade på musiken, hehe.
Riktigt skön video du klippt ihop, du har blivit duktig på det P
Måste kännas konstigt, spännande och asfränt att köra på samma sträckor som Joey Dunlop, Ian Hutchinson och en massa legendarer och levande dårar kör och kört som stålsvin på![]()
Vilken tid i morgon ????????
Jag tycker att vi säger kl 15:00 vid Statoil på norrköpingsvägen, funkar det för alla?
Jag tycker att vi säger kl 15:00 vid Statoil på norrköpingsvägen, funkar det för alla?
Ses där om det är fint väder![]()
Ja
man tackar för gott sällskap med skinnklädda mäntog mig hem utan problem med en spik i däcket.detta måste vi göra om snart
![]()
Tack för idag. Bra väder, kanske inte till en början men det blidde ju bättre, härligt sällskap o en bana som var jäkligt härlig att köra.
Ledsen för mitt lilla tokryck på hemvägen, ville inte ha s3:an gnuggandes i röven.
Nähepp, in i duschen sen är det bara hoppa i säng o krama kudden.
Grattis ännu en gång till första knäskrapet! Det finns förhoppningsvis med på film oxå![]()
Känns som jag spottar ut små video filmer men va fan... här kommer en till
http://www.youtube.com/watch?v=IbjOkvsmjo8
Nu på söndag den 26/6 är det trafiksäkerhetsövning på sviestad kl08.30-15.00 kostar 600kr
Någon mer som vill åka ner?![]()
Jo jag tänkte ta mig dit om vädret är ok och just nu ser det ju ut att bli så!![]()
Jo jag tänkte ta mig dit om vädret är ok och just nu ser det ju ut att bli så!![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X