Nyköping

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Jag hade gärna samkört men jag befinner mig i Norrköpingstrakten och utgår härifrån imorgon. Men jag lär ju träffa på er nere på banan sen iaf! :)
 

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Tja. Kan tänka mig att haka på. Men hur är det med buller nivån?. Har inte någon orginal slip i närheten som jag kan slänga dit.
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Tja. Kan tänka mig att haka på. Men hur är det med buller nivån?. Har inte någon orginal slip i närheten som jag kan slänga dit.

Det är endast orginalsystem som godkänns

då åker jag själv från nyk, men vart ska vi mötas upp? tänkte ta motorvägen, så finns det nått bra ställe längs e4 vore kanon:)

Av/påfast Strömsfors är bra, där kan du svänga upp o så finns det en liten "plätt" där vi kan mötas upp.

När drar du från Nyköping?, man bör nog vara på plats runt 8.
Jag PM:ar mitt nr så kan vi höras av om det är några oklarhater eller om vädret blir piss.
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ingen i eller runt om Nyköping som är sugen på att åka en sväng idag? Har precis kommit tillbaka från en skön midsommar-helg på Gotland så nu är jag sugen på att åka lite hoj.
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Nån känner Nån som hört nåt? :)

Bor utmed nyköping-björnlundavägen, och hörde säkert 20 hojar som brassade rätt friskt förbi vid 1730-1745 tiden. En liten liten stund senare kom en polisbil med saftblandarna på och gasen i botten dom med.

KANSKE inte har nåt samband, men brukar inte tro på slumpen. ;)

Nån som var med o brassade? (Eller om "din kompis" kanske var med?)

Nyfiken
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Nån som är sugen att dra ner till Norrköping o kolla in Meet of the month?

Driftingen börjar klockan 19 vid kolmården, sen är det karavan till Norrköping.

Vi måste dock äta innan, så jag tror vi kan vara åkfärdiga 19 till 19.30
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag har inte kört hoj på hur länge som helst känns det som. Så jag tänkte kolla om det finns något intresse för lite åkning idag? Jag är ledig hela dagen och när man kollar vädret så ser det ut som om det faktiskt ska hålla sig från att regna.

Om man kör en hoj lika fort som ljusets hastighet, vad händer då om man tänder lyset???

Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset :tummenupp
 
Last edited:

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Jag har inte kört hoj på hur länge som helst känns det som. Så jag tänkte kolla om det finns något intresse för lite åkning idag? Jag är ledig hela dagen och när man kollar vädret så ser det ut som om det faktiskt ska hålla sig från att regna.



Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset :tummenupp

Jag jobbar till 16:00 i Kolmården men efter det kanske det blir en sväng på Kvarsebovägen upp mot Nyköping...
 

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Tar gärna en tur också.
Jag har planer på att sluta skapligt idag. (Strax efter 14:00)
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset :tummenupp[/QUOTE]

Då ser du ju inget i alla fall, ljuset hinner ju inte fram.. :tungan

Inget åka för mig, men väldigt sugen. Däremot tänkte vi dra ner till hamnen o käka lite samt glo på lite jänkeskrot.

Hade du lite film från Mantorp Philip?
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset :tummenupp

Då ser du ju inget i alla fall, ljuset hinner ju inte fram.. :tungan

Inget åka för mig, men väldigt sugen. Däremot tänkte vi dra ner till hamnen o käka lite samt glo på lite jänkeskrot.

Hade du lite film från Mantorp Philip?[/QUOTE]


Jajamensan det har jag, har bara inte hunnit med och titta igenom det ännu. ska se om jag får lite tid över inom en snar framtid. :gnissla
 

Grahn

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2009
Ort
Nkpg
Hoj
Daytona 675
Jag tar gärna en sväng idag, är ledig så tiden spelar mindre roll. :)
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Ni får bestämma något, ska försöka komma från jobbet något tidigare. Men blir det för sent vid 17?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top