Samma här...
Ni kanske kan möta upp mig i Kolmården isf
Tja. Kan tänka mig att haka på. Men hur är det med buller nivån?. Har inte någon orginal slip i närheten som jag kan slänga dit.
Tja. Kan tänka mig att haka på. Men hur är det med buller nivån?. Har inte någon orginal slip i närheten som jag kan slänga dit.
då åker jag själv från nyk, men vart ska vi mötas upp? tänkte ta motorvägen, så finns det nått bra ställe längs e4 vore kanon![]()
nån som vill ta en tur idag?, jag kan efter 4![]()
Jag ska upp och hämta hojen på honda efter service i södertälje, blir nog vid strax efter 16, du är välkommen att hänga på om du vill. =) (har en lånehoj nu.)
kanon, vart träffas?
Om man kör en hoj lika fort som ljusets hastighet, vad händer då om man tänder lyset???
Jag har inte kört hoj på hur länge som helst känns det som. Så jag tänkte kolla om det finns något intresse för lite åkning idag? Jag är ledig hela dagen och när man kollar vädret så ser det ut som om det faktiskt ska hålla sig från att regna.
Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset![]()
Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X