Samma här...
Ni kanske kan möta upp mig i Kolmården isf
Tja. Kan tänka mig att haka på. Men hur är det med buller nivån?. Har inte någon orginal slip i närheten som jag kan slänga dit.
Tja. Kan tänka mig att haka på. Men hur är det med buller nivån?. Har inte någon orginal slip i närheten som jag kan slänga dit.
då åker jag själv från nyk, men vart ska vi mötas upp? tänkte ta motorvägen, så finns det nått bra ställe längs e4 vore kanon
nån som vill ta en tur idag?, jag kan efter 4
Jag ska upp och hämta hojen på honda efter service i södertälje, blir nog vid strax efter 16, du är välkommen att hänga på om du vill. =) (har en lånehoj nu.)
kanon, vart träffas?
Om man kör en hoj lika fort som ljusets hastighet, vad händer då om man tänder lyset???
Jag har inte kört hoj på hur länge som helst känns det som. Så jag tänkte kolla om det finns något intresse för lite åkning idag? Jag är ledig hela dagen och när man kollar vädret så ser det ut som om det faktiskt ska hålla sig från att regna.
Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset
Om man kör hoj lika fort som ljusets hastighet så tycker jag att man borde välja att köra på dagen, på det visset så behöver man inte tända ljuset
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|