Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hallå Hoj vänner..
Några som är intresserade av att haka på hoj kortegen till Norrköping i morgon
Samling runt 10:30 Motorhuset avfärd ca:11.00

Jag skriver här imorgon om det blir så att jag hänger med. Ska sova på saken ;)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hallå Hoj vänner..
Några som är intresserade av att haka på hoj kortegen till Norrköping i morgon
Samling runt 10:30 Motorhuset avfärd ca:11.00

Någon som ska åka idag? Jag kan inte riktigt bestämma mig.
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Tjena!
Någon som har klockor att använda vid sykronisering av förgasare att "låna" ut mot en lättare ersättning ( :fyllisar )

Skulle också behäva låna lite hjälp med själva synkroniseringen.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tjena!
Någon som har klockor att använda vid sykronisering av förgasare att "låna" ut mot en lättare ersättning ( :fyllisar )

Skulle också behäva låna lite hjälp med själva synkroniseringen.

Tyvärr kan inte hjälpa dig med något där. Lycka till dock ;)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Åkning idag om vädret håller i sig? Jag ska till gymmet nu vid 10 så någon gång efter lunch kan jag vara klar att ge mig iväg. Någon som är sugen??
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag är klar att åka:)

Jag är klar på gymmet nu ska bara duscha och ta mig hem. Jag kan nog var redo om ca 45 min. Hur ser vädret ut? Var ska vi åka och var ska vi träffas? Någon mer som ska med?
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Jag är klar på gymmet nu ska bara duscha och ta mig hem. Jag kan nog var redo om ca 45 min. Hur ser vädret ut? Var ska vi åka och var ska vi träffas? Någon mer som ska med?

vädret är fint, jag ska in till nyk(centrum) och slänga in pengar på banken så jag kan komma bort till dig när jag är klar:)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon i Nyköpingstrakten som är sugen på kvällskörning på Anderstorp ikväll? Såg en tråd om det här på SH. Det är körning mellan 17-20. Ska man hinna dit i tid så måste man väl åka vid ca 14.
 

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Någon i Nyköpingstrakten som är sugen på kvällskörning på Anderstorp ikväll? Såg en tråd om det här på SH. Det är körning mellan 17-20. Ska man hinna dit i tid så måste man väl åka vid ca 14.

Attans... Hade åkt direkt om jag haft nytt bak däck monterat.:huvet
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Attans... Hade åkt direkt om jag haft nytt bak däck monterat.:huvet

Blir tyvärr inget för min del heller :(
Doch så läste jag på Fivers hemsida att dom kommer köra kvällskörningar där varannan tisdag, se länk ;)
http://fiver.se/kvallskorningar
Med lite bättre framförhållning Kanske vi kan åka en annan gång, kanske till och med nästa gång :banana
Då kanske vi skulle kunna få tag på bil och släp och bli några st så blir det lite billigare att ta sig dit oxå :tummenupp
Tre hojar borde man väl kunna klämma på ett stort släp, eller??
 

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Blir tyvärr inget för min del heller :(
Doch så läste jag på Fivers hemsida att dom kommer köra kvällskörningar där varannan tisdag, se länk ;)
http://fiver.se/kvallskorningar
Med lite bättre framförhållning Kanske vi kan åka en annan gång, kanske till och med nästa gång :banana
Då kanske vi skulle kunna få tag på bil och släp och bli några st så blir det lite billigare att ta sig dit oxå :tummenupp
Tre hojar borde man väl kunna klämma på ett stort släp, eller??

Låter som en kanon idé.
Får titta över vilka bandagar som kan vara av intresse.
Läste något inlägg om att det är slut på kvälls körningar på Mantorp pga buller.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Låter som en kanon idé.
Får titta över vilka bandagar som kan vara av intresse.
Läste något inlägg om att det är slut på kvälls körningar på Mantorp pga buller.

Ja det tycker jag.
Skulle inte förvåna mig om det är så att det är slut på kvällskörningar på Mantorp, det är ju Sverige vi bor i, allt som är roligt ska ju förbjudas...
Det som är lite komiskt dock är väl att det finns väl bestämmelser hur mycket buller det får vara samt vilka tider på dygnet dom bestämmelserna gäller!? Om det har varit kvällskörningar på Mantorp och man har hållt sig inom ramarna för dessa bestämmelser så borde det inte vara några konstigheter. Kan man tycka iaf! Blir irriterad på sånt skit snack rent ut sagt!
 

Grahn

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2009
Ort
Nkpg
Hoj
Daytona 675
En liten varning..
Vägen mellan Stigtomta och Jönåker är nygrusad, värst är halvan mot Jönåker. :mad:
 

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Jag tar en tur om ca en timme om nån vill med
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top