Nyköping

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Statoil vid bion 13:45 om det passar er andra? Ingen aning om resmål men nåt annat än hällen vore ju najs :)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som ska rasta hojen idag eller senare i helgen?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag och Sofia åker ut och övningskör lite nu, Nävekvarn fram och tillbaka blir det. Efter det så tänkte jag fortsätta åka en bit själv men har inte bestämt var ännu.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Okej, då satsar vi på att köra lite senare i helgen istället. Jag och Sofia sitter för tillfället nere i hamnen i Nyköping och tar en glass. Blev en lagom tur till Nävekvarn :)
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
What the hell. Hade tänkt lite sysslor hemma idag, men man vet ju aldrig när solen går under.. Samma frågeställning som ovan.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
What the hell. Hade tänkt lite sysslor hemma idag, men man vet ju aldrig när solen går under.. Samma frågeställning som ovan.

Bulten?! Eller ska man kanske styra mot Katrineholm alt. Björnlunda, Mariefred??
Inte Oskarshäll idag iaf, det är jag inte sugen på.
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Kanske kan åka lite hoj nu och sen avsluta dagen med MotoGP hemma hos mig!?
Samling vid ST1 borta vid Motorhuset och Sunlight om 45min, funkar det?
 

900

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Oxelösund
Hoj
CBR 900rr -94
Tjenare, är ni många som brukar samlas och köra?
Håller på med det sista på kortet sen blir det väl en daglig vana att åka iväg, alltid roligare att vara några stycken!
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Tjenare, är ni många som brukar samlas och köra?
Håller på med det sista på kortet sen blir det väl en daglig vana att åka iväg, alltid roligare att vara några stycken!

Tja ba! Det är väl ett par stycken som brukar samlas, men sen är det ju i mån om tid. Låter gött att du snart är färdig.


Tack för idag. Det var ett bra beslut på destination. Bra väder, skön åkning, god sallad o härligt sällskap. Vad mer kan begära?? :)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tjenare, är ni många som brukar samlas och köra?
Håller på med det sista på kortet sen blir det väl en daglig vana att åka iväg, alltid roligare att vara några stycken!

Yes vi är några st som brukar åka lite tillsammans, bra mycket roligare att köra i grupp en att köra ensam ;)
Lycka till med kortet!

Tack alla andra för en skön dag på bulten, nu ska jag bara redigera ihop en lite film från allt material jag har från dagen :D
Blev ju några repor fram och tillbaka ;)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som ska ut och åka något idag?? Vädret är helt fantastiskt :)
 

Ceara

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Ort
Oxelösund
Hoj
Aprilia Tuono v4r aprc abs -14
Antar att det inte är så jävla många som åker med cykeln denna väg men tänkte bara varna för vägen som går upp mellan buskhyttan och arnökorset mot oxelösund. Någon jävla traktor som lagt en bred lina med grus och jord över 200 meter i en kurva där. Höll på och skita ner mig när jag åkte där tidigare idag.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag har för tillfället lagt sporthojslivet åt sidan. Är det några som kör motard i stan som man inte har koll på?

I övrigt. Någon som vet var Jens ligger? Vill lägga dit en blomma.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top