ZX10 Ninja
Äntligen en ny hoj........
Tjena jag är en nyköpings bo som gärna åker med på era svängar. Jag ska
följa tråden så jag ser när ni tänker åka igen.
följa tråden så jag ser när ni tänker åka igen.
Sådär nu är hojen hel och årets första tur avklarad! Vart en sväng till oskarshäll.
Någon som ska åka något i helgen om vädret håller i sig
Kommer dra ut och åka lite med min morbror nu snart är det någon som vill hänga på så är det ok.
var ska ni? och kan du pma ditt nummer? =)
Hej alla glada vänner!
Hoppas ni haft en fin helg, både på och utan hoj! Vilket väder det har varit, förutom idag som var sådär!
Vi har avverkat ca 40 mil på hoj denna helg! I fredags var vi till Rosenhill och fika, deras räckmackor är ju galet goda! Efter det blev det en liten sväng på bulten
Igår blev det en tur till Oskarshäll för kvällsfika, sen via norrköping-Husby- färjan över mot Jönåker o sen hem!
Men nu är ju helgen snart slut o imorn är det dax o gå till jobbet igen. Verkar bli lite sämre väder nu, är nog lika bra då kontot börjar bli tomt.
Men nästa helg hoppas vi på bra väder igen!
En lite fråga, finns det något intresse att träffas o hitta på nåt utan hoj? Tänkte kanske grillning, kubb eller kanske lite minigolf, eller helt andra förslag?
Jag/Vi tycker det vore super trevligt!
Ha en trevlig söndagkväll!
Hälsningar Maria
Ja, grilla vore skoj, får väl bli på nån offentlig plats som tex vallarna, alt om nån av bor så man kan grilla i trädgården.
Jag såg nog när ni körde förbi Gamla EM Möbler, Du en Yamaha R1/R6 och Cagivan. Jag och tjejen var och övade på parkeringen.
Japp, vi var o åt på hällen, en R1 var det.
Gick det bra med övningarna då? =)
crasy:ah, jag gjorde min första stoppie idag (halv-avsiktligt) det var intressant känsla, så bromsträna är bra. =D
bergh:ah, ja, dom såg schyssta ut, klara klassiker, man blev lite sugen på en. =)
Är du ny i trakten eller?
Kolmårdsvägen är i mitt tycke den roligaste vägen trakten, tätt följd av rejmyre ring.
Ah, ja, ABS och sån lastdelning fram/back vore najs... *ler BMW*
Tjena. PÅ tal om bromsar måste berätta att jag i går nästan körde på en stor älgko. Nån kilometer utanför runtuna mot nyköping. komm i ca.120-130 i en högersväng i en svacka där stog älgen mitt på vägen. FUCK skrik jag i hjälmen bromsa allt vad det gick. älgen står kvar släppte bromsarna
kasta hojen åt vänster träffa älgen med höger backspegel och armbåge.
Men lyckades sitta kvar på hojen och klarade mig helt och hållet. Tackade
min skapare och fortsatte mot nyköping. Med andra ord lära sig bromsa är
livs viktigt.
Grilla låter trevligt.
Kan tänka mig att man skulle ha blivit lite smått skitnödig, bromsa är viktigt. Hur fort gick det sista biten mot Nyköping? Skönt att det gick bra.
Tjena. PÅ tal om bromsar måste berätta att jag i går nästan körde på en stor älgko. Nån kilometer utanför runtuna mot nyköping. komm i ca.120-130 i en högersväng i en svacka där stog älgen mitt på vägen. FUCK skrik jag i hjälmen bromsa allt vad det gick. älgen står kvar släppte bromsarna
kasta hojen åt vänster träffa älgen med höger backspegel och armbåge.
Men lyckades sitta kvar på hojen och klarade mig helt och hållet. Tackade
min skapare och fortsatte mot nyköping. Med andra ord lära sig bromsa är
livs viktigt.
Grilla låter trevligt.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |