Nyköping

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Nån som var sugen på att ta en liten sväng imorgon eftermiddag? (kanske vill grabbarna fjädring haka på också efter ni är klara?) ((hinner nog inte hjälpa till, har arslet fullt med husprojekt, men vill så gärna klämma in en liten åktur om det ska vara uppehåll))

Verkar ju inte bli någon nederbörd imorgon jaf, men som sagts tidigare så har ju vädergissarna haft fel förut den här sommaren.

Jag kanske kan klämma in en liten tur i eftermiddag. Det beror helt på om fönstren samarbetar för en gångs skull..

Håller ett öga på tåden under dagen.
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Om ni får hänget rätt så kanske ni vill ta en tur senare idag..........Det ska vara uppe hålls väder????????????
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
jag tar gärna en tur iaf, om inte annat för att inviga häll-riders-tröjan =D
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen

Länkat från www.kmck.se

Brukar bli en trevlig tillställning(ca 350-400cyklar)), hjälp oss visa lite riktiga hojar! :D
Vi träffas på Shell från 17:15, åker ut ca 17:30 :)
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Hoppas ni fick en fin tur. Själv kom jag till Sjösa korset där dog hojen tvärt. Fick skaffa hjälp
med start kablar och vända hem. Det visade sig att batteriet inte tar emot laddning längre.
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Hoppas ni fick en fin tur. Själv kom jag till Sjösa korset där dog hojen tvärt. Fick skaffa hjälp
med start kablar och vända hem. Det visade sig att batteriet inte tar emot laddning längre.

Nej fan? surt sa räven :( hoppas det ordnar sig för dig med hojen!!!

Men jo för tusan, riktigt nice sväng blev det inte helt oväntat till hällen. =) o sen nån annan runt-o-kors-o-tvärs-väg hem :)

tack för idag
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Hoppas ni fick en fin tur. Själv kom jag till Sjösa korset där dog hojen tvärt. Fick skaffa hjälp
med start kablar och vända hem. Det visade sig att batteriet inte tar emot laddning längre.

Riktigt surt.

Men som mr bäver skriver, riktig härlig tur med fika, lite kringelkrok o raksträckor. Tack för idag o på återseende.

simma lugnt.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Hoppas ni fick en fin tur. Själv kom jag till Sjösa korset där dog hojen tvärt. Fick skaffa hjälp
med start kablar och vända hem. Det visade sig att batteriet inte tar emot laddning längre.

Du har tur med dina hojar du. ;)

Blev en sväng till hällen vid 18-snåret för mig o farsan också, personalen undrade lite försynt om min "hällen-riders"-tröja =D
 
Last edited:

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Du har tur med dina hojar du. ;)

Blev en sväng till hällen vid 18-snåret för mig o farsan också, personalen undrade lite försynt om min "hällen-riders"-tröja =D

Dem undrade lite om min med, förstår ingenting.. Men, finns det en finns det fler. :yoparty


Är det klubb bildning nu eller?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Dem undrade lite om min med, förstår ingenting.. Men, finns det en finns det fler. :yoparty


Är det klubb bildning nu eller?

Ja, bara komma upp med en schysst logga som anspelar lagom svengelsk till "häll-riders", kanske "667" i mitten med "häll-riders" ovanför? =)? (ett snäpp vassare än djävulen altså ;D)
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Någon som vill med på en liten tur nu på kvällen. Jag och Stefan (R1 -06) drar från Slakthuset typ 1930 eller liknande.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som vill med på en liten tur nu på kvällen. Jag och Stefan (R1 -06) drar från Slakthuset typ 1930 eller liknande.

Skulle gärna hänga på men jag jobbar, tyvärr.
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Ja, bara komma upp med en schysst logga som anspelar lagom svengelsk till "häll-riders", kanske "667" i mitten med "häll-riders" ovanför? =)? (ett snäpp vassare än djävulen altså ;D)

Det tycker jag låter som en plan.. :cool:

Någon som vill med på en liten tur nu på kvällen. Jag och Stefan (R1 -06) drar från Slakthuset typ 1930 eller liknande.

Har du blivit friskförklarad?
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Har du blivit friskförklarad?

Inte av sjukvården men av mig själv. Gipset rök idag framför kameran så vänta på en liten film...

Imorgon blir det åkning igen. Vi drar typ 1700. Någon som ska med?
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Haha väntar på den filmen då: )

Hinner tyvärr inte med nån åkning idag dessvärre...

Inte av sjukvården men av mig själv. Gipset rök idag framför kameran så vänta på en liten film...

Imorgon blir det åkning igen. Vi drar typ 1700. Någon som ska med?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Samma ska idag jobbar till kl 21 så kan tyvärr inte heller åka något.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top