Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Gott Nytt på er här i Nyköpings tråden och självklart ett gott nytt till alla andra här på Sporthoj oxå!:yoparty
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Tjena på er alla. Nu börjar man att tröttna på all snö. Nu vill man komma igång med
hoj åkat igen. Vi hörs och syns.
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Skoja inte att suget finns. Fick mina nya däck idag också, det hade ingen positiv effekt på mindre längtan...
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Vart i Nyköping hittar man TEMA krogen, hur tar man sig lättast dit om man kommer
E4:an söderifrån?

Damen vann biljetter på Bandit Rock till plan three som lirar där ikväll, någon mer som tänkt ta sig dit?

http://www.youtube.com/watch?v=l6sJmDAV1Fk

det ligger ju industriområdet "som går "under" E4an mellan Mc-donalds och sjukhusavfarten.
Sjukhusavfarten är nog närmast, den EFTER mcdonalds-avfarten söder ifrån.
När du kör av motorvägen åker du vänster in mot stan, förbi sjukhuset, sen är det första höger i rondellen, sen kör du tills du kommer ut till industriområdet så är det på vänster sida...
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Är det inte på tiden att det blir lite varmare ute nu och att den här ... snön tar och smälter snart!? Jag är trött på att gå ner och sitt på hojen i garaget nu.
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Är det inte på tiden att det blir lite varmare ute nu och att den här ... snön tar och smälter snart!? Jag är trött på att gå ner och sitt på hojen i garaget nu.[/QUOTE
Med andra ord. Jag börjar att hata snön och kylan. Skaffa nyss nyttt
bakdäck. Vill ut och köra jag med. Vi hörs och syns snart kan man ju
hoppas på.
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Våren står på tröskeln...

Hej alla vänner!

Hoppas att ni alla mår bra! Idag kändes det verkligen som om våren knackar på dörren, solen sken och snön droppade ifrån taket! :tummenupp

Längtar så efter första hojsvängen! Ska väl inte dröja allt för länge nu hoppas vi!


Ha det gott! Hoppas ni alla mår bra! :)

Kram Maria
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Hej alla vänner!

Hoppas att ni alla mår bra! Idag kändes det verkligen som om våren knackar på dörren, solen sken och snön droppade ifrån taket! :tummenupp

Längtar så efter första hojsvängen! Ska väl inte dröja allt för länge nu hoppas vi!


Ha det gott! Hoppas ni alla mår bra! :)

Kram Maria

Det var en bra dag, om det ändå kunde fortsätta i den här takten så borde det dröjja kanske 3-4 veckor till första åket för 2011:tummenupp
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Det var en bra dag, om det ändå kunde fortsätta i den här takten så borde det dröjja kanske 3-4 veckor till första åket för 2011:tummenupp

Jag o en kompis hade vår första körlektion 1:a April förra året, och av någon anledning blev jag indragen i att "vi måste ut innan den 1:a April...." Så, mera sol åt folket.
 

UffeL

Ny medlem
Gick med
24 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
blackbird -98 å en gammal gixxer
Jag o en kompis hade vår första körlektion 1:a April förra året, och av någon anledning blev jag indragen i att "vi måste ut innan den 1:a April...." Så, mera sol åt folket.

Nåja, jag sa faktiskt senast 1:a april... ;)
Men ja, mer sol åt folket. Idag är d ju riktigt nice, fortsätt så!
 

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
Ingen
Hej folket. Vet ni om Tejby fortfarande håller på att bänkar hojjar?
Var där för något år sedan med gott resultat och har lyckats klämma dit Powercommander på hojjen som måste justeras?

MvH
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top