Holy Rider
Med lem
Det var ju en bra bild ser inte ett skit
Klicka på bilden då
Sålt Yama skrotet redan?
Det var ju en bra bild ser inte ett skit
Klicka på bilden då
Sålt Yama skrotet redan?
Reser utomlands minst en gång om året, då brukar jag flyga från Köpenhamn. Pärona kommer hem från Portugal ikväll, kan höra med dem vad de betalade. Som sagt, kostar dryga 140kr t/r till Kastrup ( Båt till Helsingör, Tåg till Kastrup ) och om jag inte minns HELT fel så ligger Köpenhamn C före Kastrup?
Men som sagt, ska vi på äventyr till Köpenhavn åker vi såklart båt och tåg.
Åka båt är kul.
"Hur många öl hinner du på 20min" race på vägen dit?
En SoS innan piren eller?Blir ju bara påmind om jobb när man åker båt på sin ledighet..
Så det där 20 minuters racet för att glömma e jag lätt på!
En SoS innan piren eller?
För er som inte är gamla nog...
SoS är sedan gammalt på krogen detsamma som ”smör, ost och sill”. eller ibland, ”sill, ost och snaps”.
Sill, gärna i varierade inläggningar serverad på smörat (äkta smör) knäckebröd, några kokta potatisskivor och en stark ostskiva på toppen är helt enkelt tio poäng. Lägger man till en liten nubbe kan euforin vara komplett.
Hoj?! Då kan man ju inte dricka pilsner?! Nä tåg får det bli.Ja jag vet inte om jag är på? men vi får se när det närmar sig!
Är det fint väder så kan man ju köra hoj in?
Tja.... det finns ju en länk med info i förstainlägget, det kanske är lönt att öppna den och läsa....?Hur är det på mässan? Kommer de sälja saker till nedsatt "Mäss-pris" så man kan fynda? Och vad kostar inträdet?
Ha're!
Hoj?! Då kan man ju inte dricka pilsner?! Nä tåg får det bli.
På båten och på tåget gäller för vår del.Ölfrukost på tåget i vanlig ordning då...
Sist jag var på mässan i DK så hade en körskola körning i konbana med diverse olika hojar, vi hade dragit nån pilsner och en Gammeldansk och det var ingen som stoppade oss. Måste dock ha varit nåt fel på min SV650 den var väldigt svårstyrd runt konornaVad är minimum/maximum tillåtna promille?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|