Eller.... så kommer ni upp innan o knoppar över hos någonJag och Richard kommer troligtvis att åka på Öresund runt biljetter. Det är
det smidigaste för oss som bor lite avigt till Hbg.
Jag och Richard kommer troligtvis att åka på Öresund runt biljetter. Det är
det smidigaste för oss som bor lite avigt till Hbg.
För oss som bor lite längre söderut så är bron ett bra alternativ, då hinner man nyktra till innan man är hemma
Ni ser väl till att få skjuts till Teckomatorp eller Billeberga och hoppar på samma Pågatåg som jag tar?
Men det kanske är det smartaste när vi ska hem från down town Köpenhamn?
Vad säger övriga?
Bra anledning att ta bron hem alltså, och om tåget hem är försenat eller vi får vänta så kan vi alltid glida in på O´Learys i Malmö och ta en isvatten....För oss som bor lite längre söderut så är bron ett bra alternativ, då hinner man nyktra till innan man är hemma
Teckomatorp????? Billeberga????? Sist man skulle åka tåg på den linjen blev det inställt
Jo, nä men så att e.. när jag rest o åkt över böljan blå til CPH, köpte jag ToR. 150:-.. bla bla bla...
Vad säger övriga?
Det där priset får du gärna redovisa... alltså Hbg -> Bella Center via Köpenhamn ToR.Jo, nä men så att e.. när jag rest o åkt över böljan blå til CPH, köpte jag ToR. 150:-
Bara o hoppa av i stan istället för att besöka lokala flygplatsen
Det där priset får du gärna redovisa... alltså Hbg -> Bella Center via Köpenhamn ToR.
YEPP... Right on!Man säger till i biljettluckan att man ska en biljett till Kastrup ToR
Sist jag åkte så kostade den 150:- (Båt-Tåg-Tåg-Båt)
Skarume?
Uppar tråden lite med frågan, skarume?Osäker på om det är en beredskapsvecka eller ej.
Om inte så tackar man ju inte nej till lite öl.
Välkommen ut ur vinteridet, var har du hållt hus?!Intresselista:
14 wonderwizard
Välkommen ut ur vinteridet, var har du hållt hus?!
Det är ju kanon!jag har förhandlat fram ledigt den helgen.. hade igentligen jouren den helgen + tösen, men är nu löst
Du har PM, mer info önskas!!!sen har man ju skaffat en fjälla.. så då kan man ju inte sitta o häcka framför datan hela tiden
Va nu inte så nyfikenDet är ju kanon!
Du har PM, mer info önskas!!!
japp... visst e detDet är ju kanon!
Du har PM, mer info önskas!!!
Klart jag är!Va nu inte så nyfiken
Räkna med det!PM ? nä.... kan ta det sen
Klart jag är!
Att ww skaffat fjälla är lika intressant och ovanligt som jordbävningar och kometer i Skåne!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|