Jag har inte hunnit provköra än, så jag vet inte om det märks. Jo det är nog ett av de billigaste, så jag förväntar mig inte 100% inpassning, men som sagt tycker jag det verkar vara lite väl stor skillnad....
Är väl så, och även detta ett helt ovetenskapligt inlägg/åsikt som bara grundar sig på mina egna erfarenheter, att oavsett det handlar om bromsbelägg, batteri eller drivpaket, så kan man ju alltid komma billigare undan för stunden genom att köpa billigaste möjliga alternativ.
Jag har prövat på allt från sketbilliga batterier, diverse piratbromsbelägg, till billigaste möjliga drivpaket, det har känts bra i plånboken för stunden, men med tiden har det fått konsekvenser, allt från snabbt utslitna bromsbelägg eller belägg som blivit "glasade" efter några hundra mil, vinda bromsskivor, batteri som ger upp efter två år och drivpaket som tagit slut bums, eller inte ens varit OK från början.
Angående drivpaket, originalpaketet på Firesstormen höll nog närmare 4.000 mil, sedan köpte jag ett "piratpaket", billigt och bra, men Firestormen slet sönder det på 500 mil. Köpte efter det originalbakdrev (men pirat fram pga omdrevning) och dyraste möjliga kjedja, har nu rullat 2.000 mil helt OK. Gissar att mina mindre problem med ojämn kjedjespänning beror på det odugliga piratdrevet fram..
Inte för att "mästra", finns nog en anledening till varför man kan köpa grejor till hojen i olika prisnivåer, handlar om olika kvalité helt enkelt.
(Men finns givetvis undantag, original bakhjulslager höll 1.700 mil, köpte då "pirat/standard" SKF istället för japanskt junk, och det/dom har nu hållt närmare 5.000 mil)
/B