Vet inte om jag skrivit detta innan men nybergsmotor har helgöppet och ev skulle det gå att få hojen bänkad för en billig penning... BMW S1000RR skulle finnas till provkörning/demo med viskade en fågel....
Isf blir världsmästargixxern påställd innan helgen Jag skulle vilja veta lambdavärdet på den... hur magert den går.Tror dom kör sån kampanj varje år... Bänkade UR Gixxern där för 2-3år sen... 200-250:- eller vad dom tog för de...
Nej, ramen är inte moddad än. Svetsjobbet är planerat till nu i helgen. Sågade av ramen idagslutspurten nu k-man? Allt ska ihop?
Bara lördaghur länge har dom öppet då? är det bara lördag eller e det söndag oxo?
Bara lördag
http://nybergsmotor.se/
Hann du se att det var jag som tutade på dig med kyl, frys och ugn på släp idag?
Jodå, det var skrutt-skodan, vår slit-o-släng-bil med dragkrok och en blondin i passagerarsätet. Jag hjälpte tjejens syster att byta sina vitvaror.Nej jag missade det, det var inte din bil va? Du, jag va ute på en riktigt runda idag med en kompis och fy fan vad den e skön och snygg. polaren (han såg den när jag köpte den) tyckte att det var riktigt snyggt gjort, alltihop blev tipptopp jag e som sagt riktigt jävla nöjd.
Meka startmotor?K-man: Toppenväder på fredag och jag ska ställa om dygnet för 1 veckas ledigt. Gissa vad jag tänker sysselsätta mej med
Biddarn: Var tvungen att googla. Ser ju fan ut som nån gammal volvo
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |