Förklara gärna varför det är crossens fel. Jag föredrar crossar framför levande saker då de inte har nån egen viljaJävla cross alltså....
Förklara gärna varför det är crossens fel. Jag föredrar crossar framför levande saker då de inte har nån egen vilja
Vurpor hör till när man kör cross. Är väl inget att oja sig över, framförallt inte med din signatur![]()
Jävlar vilken storm det blev en liten stund innan idag. Jag blev tvungen att ta skydd inne i ett P-hus för att inte blåsa omkull.
Kanske skulle studerat väderleksrapporten lite noggrannare innan jag gav mej ut på hoj idag![]()
Själv lyckas man vara ledig lör-mån som kommer, de enda dagarna denna månad där det är 2 grader och snöblandat regn.... ... .. .
Men jag är inte bitter!![]()
Kan jag tänka mig att de är, måste hitta ett par för ett överkomligt pris... är inte beredd att betala 8-10K för bara ett set med motardhjul.
Jepp såg de... Glömde bara svara.. vi drar till MC-Kompaniet morgon, vet inte om de var nån mer som skulle med, ett kanske men får väl besked om de i afton. Var ska jag plocka upp dig ?
Mitt nummer så har du de med om de skulle vara nått: 070-6711145
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |