Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jävlar vilken storm det blev en liten stund innan idag. Jag blev tvungen att ta skydd inne i ett P-hus för att inte blåsa omkull.
Kanske skulle studerat väderleksrapporten lite noggrannare innan jag gav mej ut på hoj idag :tungan

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Förklara gärna varför det är crossens fel. Jag föredrar crossar framför levande saker då de inte har nån egen vilja :)
Vurpor hör till när man kör cross. Är väl inget att oja sig över, framförallt inte med din signatur ;)

Haha ;) Okey då, kanske va mitt fel pga att ja är en sån klåpare som inte kan köra ;D

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Fick mig ett litet gött dragrace mot en Porsche 911 GTS på E4 idag.. alltid skönt med bilfolk som vågar gasa lite. Han körde ifrån mig rätt bra efter 200. Fick slå av på trean för att inte köra in i honom, sen gled han ifrån hela vägen. Men gött att en 14 år gammal 600cc ändå tuffar på rätt bra :)
Barnen på Norrängsskolan fick nog iaf sig en najs titt när en porsche o en hoj kommer i 250+ :gnissla

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Jävlar vilken storm det blev en liten stund innan idag. Jag blev tvungen att ta skydd inne i ett P-hus för att inte blåsa omkull.
Kanske skulle studerat väderleksrapporten lite noggrannare innan jag gav mej ut på hoj idag :tungan

Själv lyckas man vara ledig lör-mån som kommer, de enda dagarna denna månad där det är 2 grader och snöblandat regn.... ... .. . :glömdet

Men jag är inte bitter!:fyllisar:yoparty

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Själv lyckas man vara ledig lör-mån som kommer, de enda dagarna denna månad där det är 2 grader och snöblandat regn.... ... .. . :glömdet

Men jag är inte bitter!:fyllisar:yoparty

Själv fick jag precis ihop min gamla hoj som ska säljas lagom till skitvädret kommer in. Hade ju tänkt besikta och sen sälja den men det är ju inte fullt lika skoj i minusgrader och snö som i 15 plus och solsken.

Behöver dock byta bakdäcket på den först.

K-man är du sugen??

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Inhandlade mig ett par motardhjul idag :) De va precis att de passade. Fick sticka vinkel slipen i det ena gaffelbens skyddet lite så inte framdäcket gick i. Och de var fan på fitthåret att jag fick på bakhjulet med :) Imon blir det premiär turen och testa så allt lirar :)

Edit: Här kommer ett par bilder på den. Så att ni vet att de är jag om ni ser den någon gång ;)

IMG_0712.jpgIMG_0713.jpgIMG_0714.jpgIMG_0716.jpg

Last edited:

jkpg 33

Medlem
Gick med
23 May 2010
Hoj
gsxr 1000 09
vilken hjälm är den bästa på marknaden 2012 ? måste faan ha mej en ny tjuter i den och läckerin luft har en shoei xr 1100 ,den suger röv nu

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Kan jag tänka mig att de är, måste hitta ett par för ett överkomligt pris... är inte beredd att betala 8-10K för bara ett set med motardhjul.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
de är väldigt olika.. tror jag hittade ett par älgar för 11K bara dom... beg så de är lite upp till säljaren dom flesta jag hittat på blocket nu är bara hjulen med skiva och drev... försökt pruta lite men de är ingen som varit intresserad... Finsn så mycket man ska lägga pengar på nu så vill inte betala dom priserna..

:D Den andra MC ska ju tas hand om med... :D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Jepp såg de... Glömde bara svara.. vi drar till MC-Kompaniet morgon, vet inte om de var nån mer som skulle med, ett kanske men får väl besked om de i afton. Var ska jag plocka upp dig ?

Mitt nummer så har du de med om de skulle vara nått: 070-6711145

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Jepp såg de... Glömde bara svara.. vi drar till MC-Kompaniet morgon, vet inte om de var nån mer som skulle med, ett kanske men får väl besked om de i afton. Var ska jag plocka upp dig ?

Mitt nummer så har du de med om de skulle vara nått: 070-6711145

Älghornets pizzeria vid skogskyrkogården, alternativt så prommenerar jag ner till McDonalds vid jordbron

vilken tid beger vi oss?

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Shoei är den GODASTE! Han är bara sur för att hans piratvisir inte håller tätt =) jkpg33 köp ett originalvisir och kom in i leken !

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Ja köpte mina hjul för 5k. Fick inre med bromsskivor men de hade jag hemma. Kört en liten längre sväng nu

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj