Ja lite synd att den inte varvade mer än 9k... Men bromsarna va det inget fel på och inte qs heller! Får låta dom köra in den och servad den o så åker vi dit o tar en runda igen !
Bad Influence? Jag skyller allt på Gixxerns grymma bottendragÅkte med K-Man idag, gillar hur han kör
Precis hemkommen från en runda med Bullen... Gränna/Ödeshög/Tranås/Vireda/Svarttorp/Lekeryd and back... Bitvis grusig och sandig men hyfsat på de flesta ställen... Nu har ju Bullen testat K2:a med... Så när byter du ?
Iskall Gixxer, blåvit med vita fäljers. Då är den übersnabb! TJÖÖÖP! Men justerade ventiler förvånar... kanske är spelet kollat bara, för det är ovanligt att det behövs shimsas om. Min har gått dubbelt så långt och är ok.Jag byter dagen jag känner att jag ska börja toura
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=61706 Hade iofs vart helt ok
Jag byter dagen jag känner att jag ska börja toura
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=61706 Hade iofs vart helt ok
huh,
hej, vetifan vad som hände med min user från förra året. Oh well
körde med er 2ggr förra året då jag hade Kawa sr7s, en krash senare sitter jag nu på en TDM 850. Såg
att det iaf var en till som körde det. Körde ned den igår hit från vikbolandet, efter mörkets inbrott - inget jag rekommenderar, fick stanna i Linköping och fodra jackan med två tidningar. Nu är den här iaf!
- var alldeles för frusen för att smyga bort till festen.
Ska man skratta eller gråta? Bittersweet? Gick det bra? Kommit till Alperna efter det?Btw,
...så krascha jag i Hamburg ett par block innan autozug mot alperna. Det blev reperbahn istället för autobahn
¨va ute en svängi det fina vädret blev en bra runfa runt 15 mil
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |