Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Maverick skrev:
Nja du.. några två veckor e de inte.. säg två månader så kanske jag kan gå utan kryckor..

Vänster lårben av (fortfarande inte helt ihopläkt), vänster fotled av o krossade ben i foten, höger skenben krossat o avvridet o även vadbenet avvridet och allt i en öppen fraktur.. sen höger fotled av o hälbenet krossat.. :4skrika

Det där me axlen ur led känner itne jag till.. så det måste nästan skett då när du, ikon o zeb drog en trippel burn.. Edit: alltså den kvällen.. så inte just vid burn tillfället..

Få väl skicka me lite bilder oxå..

Fan asså! De kallar jag smärta! :död
Antar att du inte va vid medvetande efter crashen? Kommer allt utom foten bli som helt normal igen? Sörjer med dej ska jag säga! :(

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
The_Wanderer skrev:
Förstör nu inte pojkvaskern direkt :fatta!

Hmmm... 4 grader i helgen, kan nog bli en kort sväng med SM TTn igen :banana

Haha, Precis, tänkte att man kunde åka hoj hela dagarna ett tag först :yoparty :)

Börjar bli gött väder nu... Hoppas man kan ta en riktig långsväng på min födelsedag då... (övningskörning med farsan...)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
spenk skrev:
Nu börjar vi snacka!!!!!! Eller ska du ha spenk's fulgin somm alla andra finsmakare...... få se om någon tänder på den...

Hmmm...har du nåt fulgin kvar? kanske kunde funka på den värsta skiten på insidan av mina sidokåpor...

Om det blir aktuellt med en fest med massa hojfolk så finns alltid restaurangen till förfogande om ingen är sugen på att bjuda hem massa folk...ska se om jag kan leta upp den galna norrmannen så vi kan ta en favorit i repris från midsommar..:D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
E de inte ganska olagligt att köra trimma 125a? :rolleyes:
Du dricker nog innan sommaren är slut du med... muhahaha! :fyllisar

//Emmi

Skojarr bara...

Så galna och roliga som ni värkar va klarar man väll säkert inte stå imot grupptrycket i längden :hihi

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Skojarr bara...

Så galna och roliga som ni värkar va klarar man väll säkert inte stå imot grupptrycket i längden :hihi

Muhahaha! Drick inte om du inte vill, no need. Men vi brukar ha jävligt roliga fyllekvällar! Du kan ju vara med Pepsi-drickande om du nu inte vill dricka.
//Emmi

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
NSR_Martin skrev:
Skojarr bara...

Dricker du inte sprit så får du inte va med..så ÄR det...det var de första orden jag hörde från kungen på gården..dvs Maverick...

(kan ha varit nåt helt annat han sa..jag var antagligen för full för att komma ihåg det)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Muhahaha! Drick inte om du inte vill, no need. Men vi brukar ha jävligt roliga fyllekvällar! Du kan ju vara med Pepsi-drickande om du nu inte vill dricka.
//Emmi

Pepsi är gott :fyllisar :rofl

Kan tänka mig att ni har roligt, hehe... :)

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Jaha då var första ölen öppnad...jag o brutus hade tänt oss en lägenhets fylla hemma i husky hos sir ikon och lady nina ikväll...dom som vill får ringa o komma så sitter vi kollar på hojfilm o dricker grogg...sup ner er :fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Brutus i Casa Del Coolman.

Första ölen är uppknäppt...Ikon Von Coolman kilade ner till kvartersnasaren o tjackade lite snacks...nu kan festen börja...det är helt riktigt... :fyllisar :banana :näsblod

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Brutus i Casa Del Coolman.

Första ölen är uppknäppt...Ikon Von Coolman kilade ner till kvartersnasaren o tjackade lite snacks...nu kan festen börja...det är helt riktigt... :fyllisar :banana :näsblod

Hehe låter nice!!! :yoparty Var sitter ni?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Sämre ideér har ju fötts... :fakta

:fyllisar

//jaG

Brutus skrev:
Hmmm...har du nåt fulgin kvar? kanske kunde funka på den värsta skiten på insidan av mina sidokåpor...

Om det blir aktuellt med en fest med massa hojfolk så finns alltid restaurangen till förfogande om ingen är sugen på att bjuda hem massa folk...ska se om jag kan leta upp den galna norrmannen så vi kan ta en favorit i repris från midsommar..:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...