NSR_Martin
Vill man så kan man.
Zeb_Macahan skrev:Det hela handlar om pengar, bara pengar!
dyrt är rätta ordet... dyrt som satan!
//jaG
Vad har du för premie?
Min hoj kostar ca 5000 kr helår/helförs. tycker det va rätt bra...
Zeb_Macahan skrev:Det hela handlar om pengar, bara pengar!
dyrt är rätta ordet... dyrt som satan!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Regler är till för att brytas. Fin pojk.. det ska vi nog ändra på..
//jaG
Maverick skrev:Nja du.. några två veckor e de inte.. säg två månader så kanske jag kan gå utan kryckor..
Vänster lårben av (fortfarande inte helt ihopläkt), vänster fotled av o krossade ben i foten, höger skenben krossat o avvridet o även vadbenet avvridet och allt i en öppen fraktur.. sen höger fotled av o hälbenet krossat..![]()
Det där me axlen ur led känner itne jag till.. så det måste nästan skett då när du, ikon o zeb drog en trippel burn.. Edit: alltså den kvällen.. så inte just vid burn tillfället..
Få väl skicka me lite bilder oxå..
The_Wanderer skrev:Förstör nu inte pojkvaskern direkt![]()
Hmmm... 4 grader i helgen, kan nog bli en kort sväng med SM TTn igen![]()
Zeb_Macahan skrev:Klart du ska hänga med... roligare än så kan man inte ha en fin sommarkväll.. ölen kommer som god 2a..
//jaG
E de inte ganska olagligt att köra trimma 125a?NSR_Martin skrev:[citerar Yrrol... ]
Är inte det ganska olagligt?![]()
![]()
Zeb_Macahan skrev:E de inte ganska olagligt att köra trimma 125a?![]()
Du dricker nog innan sommaren är slut du med... muhahaha!
//Emmi
spenk skrev:Nu börjar vi snacka!!!!!! Eller ska du ha spenk's fulgin somm alla andra finsmakare...... få se om någon tänder på den...
Zeb_Macahan skrev:E de inte ganska olagligt att köra trimma 125a?![]()
Du dricker nog innan sommaren är slut du med... muhahaha!
//Emmi
NSR_Martin skrev:Skojarr bara...
Så galna och roliga som ni värkar va klarar man väll säkert inte stå imot grupptrycket i längden![]()
NSR_Martin skrev:Skojarr bara...
Så galna och roliga som ni värkar va klarar man väll säkert inte stå imot grupptrycket i längden![]()
Zeb_Macahan skrev:Muhahaha! Drick inte om du inte vill, no need. Men vi brukar ha jävligt roliga fyllekvällar! Du kan ju vara med Pepsi-drickande om du nu inte vill dricka.
//Emmi
NSR_Martin skrev:Pepsi är gott![]()
![]()
Kan tänka mig att ni har roligt, hehe...![]()
Ikon skrev:Brutus i Casa Del Coolman.
Första ölen är uppknäppt...Ikon Von Coolman kilade ner till kvartersnasaren o tjackade lite snacks...nu kan festen börja...det är helt riktigt...![]()
![]()
![]()
Brutus skrev:Hmmm...har du nåt fulgin kvar? kanske kunde funka på den värsta skiten på insidan av mina sidokåpor...
Om det blir aktuellt med en fest med massa hojfolk så finns alltid restaurangen till förfogande om ingen är sugen på att bjuda hem massa folk...ska se om jag kan leta upp den galna norrmannen så vi kan ta en favorit i repris från midsommar..![]()
Twice skrev:Hehe låter nice!!!Var sitter ni?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |