Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ska ätas god middag å sånt imorgon, men på kvällen så vet jag inte.. hurså, bjuder du in?

//jaG

Ikon skrev:
yo,fast nu är det den riktige sir ikon...börjar bli lite ...hmmm...ja...fest imorgon eller?...stunt or die

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Ska ätas god middag å sånt imorgon, men på kvällen så vet jag inte.. hurså, bjuder du in?

//jaG
jag tror att gården folket hade planerat lite "lugnt"festande imorgon,dvs.5 kannor sprit på bongo imorgon,men ring imorgon såvet jag/vi...mera öl

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Om den tarmen suger så slår jag minsann en pling... när ställer herrn på sin MC i år förresten?

//jaG

Ikon skrev:
jag tror att gården folket hade planerat lite "lugnt"festande imorgon,dvs.5 kannor sprit på bongo imorgon,men ring imorgon såvet jag/vi...mera öl

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Ikon skrev:

I brist på en sväng till Gränna fort utav bara h-e så får vi dricka sprit istället...

Skulle vara jävligt roligt att se lite nytt folk på Gården imorgon...är någon sugen så går det säkert att ringa ovan nämnda nummer för vidare info.

Nä..har ett par groggar kvar att förtära...

hey!

Edit: Brutus hos Von Coolman igen...

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
I brist på en sväng till Gränna fort utav bara h-e så får vi dricka sprit istället...

Skulle vara jävligt roligt att se lite nytt folk på Gården imorgon...är någon sugen så går det säkert att ringa ovan nämnda nummer för vidare info.

Nä..har ett par groggar kvar att förtära...

hey!

Edit: Brutus hos Von Coolman igen...

Hann ju inte fånga nummret... han ju dra iväg innan :(
Va faktiskt nere i huskvarna en sväng ikväll :fyllisar
Men va det på imogon igen? Var isåfall? Är man välkommen? :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Lite senst och säga nu, men jens sa att jag va välkommen ut o hälsa på idag o se va dom höll på med :)

Du är säkert välkommen du med! Landsjön skulle dom åka på! Västra sidan av landsjön, så du får åka runt, men du ser nog osas där...

Landsjön är ju den sjön vid kaxholmen, men det vet du säkert...!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Om den tarmen suger så slår jag minsann en pling... när ställer herrn på sin MC i år förresten?

//jaG

jag väntar ju fortfarande på att lådan ska komma från cis,men när jag skruvat ihop den så ställer jag väl på direkt...nångång i mars ungefär

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Nu sitter man här hemma och är lite småtrött, men ändå väldigt glad och nöjd :)

Kul och träffa Jens, Danne och Eus! Ni värkar vara ett roligt gäng! Ni va trevliga och roliga... :) Härligt väder vi fick idag med!...

Ett stort tack till Jens som lät mig pröva hans hoj, det va en upplevelse som jag inte kommer glömma på ett tag, det va enormt kul!! Häftigt o åka på blankis men ändå ha fäste... Vädligt lättkörd hoj, kände att jag hade kontrollen direkt... Åh va kul de va... sitter o smårler o tänker tillbaks fortfarande, det va ju skitkul o köra! :) Tack Jens! :Bugar

Hoppas vi träffas fler gång i sommar, och att ni inte blev all för avskräckta från mig! :D

//Martin

PS, jag ska skärpa mig i sommar, lovar o inte köra moppe mer :hihi

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Så lite så, första gången man lägger ner hojen efter en wheelierepa på maxvarv 2an, så åker man lite på backen åsså upp och hoppa igen.. Edit: jag vurpade alltså....

ok att min instrumentering inte är sig själv igen, men vafan :D

Jag kommer faktiskt sakna isen i sommar, men den kommer väl tillbaka nästa vinter :D

//jaG

NSR_Martin skrev:
Nu sitter man här hemma och är lite småtrött, men ändå väldigt glad och nöjd :)

Kul och träffa Jens, Danne och Eus! Ni värkar vara ett roligt gäng! Ni va trevliga och roliga... :) Härligt väder vi fick idag med!...

Ett stort tack till Jens som lät mig pröva hans hoj, det va en upplevelse som jag inte kommer glömma på ett tag, det va enormt kul!! Häftigt o åka på blankis men ändå ha fäste... Vädligt lättkörd hoj, kände att jag hade kontrollen direkt... Åh va kul de va... sitter o smårler o tänker tillbaks fortfarande, det va ju skitkul o köra! :) Tack Jens! :Bugar

Hoppas vi träffas fler gång i sommar, och att ni inte blev all för avskräckta från mig! :D

//Martin

PS, jag ska skärpa mig i sommar, lovar o inte köra moppe mer :hihi

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Så lite så, första gången man lägger ner hojen efter en wheelierepa på maxvarv 2an, så åker man lite på backen åsså upp och hoppa igen.. Edit: jag vurpade alltså....

ok att min instrumentering inte är sig själv igen, men vafan :D

Jag kommer faktiskt sakna isen i sommar, men den kommer väl tillbaka nästa vinter :D

//jaG

Haha, ja de va snyggt! Synd att jag inte fick med hela på film...

Instrumenteringen? Kollade jag nog aldrig på när jag körde, hehe... :D

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
övnigskörning...

Någon/några här som skulle vilja vara en av "mina" handledare vid övningskörning, skulle vara lite lättare att joina er när ni drar ut på vad det nu är. fast det kanske inte är någon som ställer på hojen innan 1:a maj? Mitt mål är ju att ha lappen då. Är det någon nu som vill nappa på detta så finns jag på mobil 070/656 04 82 eller på mail myztify@telia.com

Man vill ut snabbt som f*n nu, så man får lite övning och praktik. Jag kan ställa på idag om det är någon som är sugen.....
:kocko :fakta just de glömde godkännandet från länsstyrelsen....

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Den lossnade iallafall.. :D

Börjar se ut som en ratbike nu...

//jaG

Börjar? :va

Nä nu ska vi va snälla... :)
Styret blev ltie jobbigt sen bara, man fick hålla snett för o åka rakt fram o styret va väldigt nära en, hehe...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Äsch, vad kan böterna vara? :D

Jag har kommit på att jag kommer nog ställa på 1a april, så du får gärna åka med mig, ok att det kanske är olagligt, men du får gärna köra konbana och sånt med mig på torsvik, jag kan hjälpa dig att få det att sitta...

//jaG

myztify skrev:
Någon/några här som skulle vilja vara en av "mina" handledare vid övningskörning, skulle vara lite lättare att joina er när ni drar ut på vad det nu är. fast det kanske inte är någon som ställer på hojen innan 1:a maj? Mitt mål är ju att ha lappen då. Är det någon nu som vill nappa på detta så finns jag på mobil 070/656 04 82 eller på mail myztify@telia.com

Man vill ut snabbt som f*n nu, så man får lite övning och praktik. Jag kan ställa på idag om det är någon som är sugen.....
:kocko :fakta just de glömde godkännandet från länsstyrelsen....

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Zeb_Macahan skrev:
Äsch, vad kan böterna vara? :D

Jag har kommit på att jag kommer nog ställa på 1a april, så du får gärna åka med mig, ok att det kanske är olagligt, men du får gärna köra konbana och sånt med mig på torsvik, jag kan hjälpa dig att få det att sitta...

//jaG

Skulle ju vara bra om det inte börjar med lagbrott, så som olovligkörning, vill absolut inte tappa mitt *b**** kort, har lixom krav på bil i tjänsten, men det är väl inte omöjligt att någon annan är på plats samtidigt som man kan skriva som sin :hejledare :) lite vitsiga va ?

Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Människa lilla vad ni skriver i denna tråd!!!!! :4skrika

Själv är man jävligt sugen på att åka lite hoj, ska noooooog släpa ut den snart om vädret håller sig...... fast vem försöker jag lura det kan fortf. bli snö och drivis :huvet

....fast för ett år sedan så var man ju ute och sladdade, eller hur Mavve!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...