Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag lägger upp lite bilder på körningen från idag så folk kan njuta av den härliga dagen såhär i efterhand...

Om nån vill att jag ska ta bort nån bild är det bara att hojta till! Har tagit bort alla reg-nr nu! :D

Liten beskrivning till bilderna kanske inte sitter fel
1. Jag! :gnissla Notera hur försiktigt o fint jag kör :rodnar
2. Jag igen! Erhm, nej, det va visst Jens! :yoparty
3. Jens igen, snygg slangning, snyggt sprut efter på isen!
4. Jens gör en rullande bööörn :yoparty
5. Stilstudie på Jens DR 350 :tummenupp
6. Mästaren på is, Danne! :Bugar

Bifogat

• DSC00698 (Large).JPG
    DSC00698 (Large).JPG
    129.6 KB · Visningar: 37
  • DSC00711 (Large).JPG
    DSC00711 (Large).JPG
    103 KB · Visningar: 42
  • DSC00713 (Large).JPG
    DSC00713 (Large).JPG
    102.7 KB · Visningar: 51
  • DSC00719-(Large).jpg
    DSC00719-(Large).jpg
    139.2 KB · Visningar: 47
  • DSC00721-(Large).jpg
    DSC00721-(Large).jpg
    139 KB · Visningar: 39
  • DSC00693 (Large).JPG
    DSC00693 (Large).JPG
    84.7 KB · Visningar: 54
Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag va bara tvungen :D

Ett tag va det rätt många på isen! (eller så va det photoshop som gjorde det? :va :hihi )

(som sagt, säg till om jag ska ta ner bilderna...)

EDIT: Skuggorna går viss åt alla håll, Ni måste åkt fort, när inte ens skuggan hänger med rätt :D
EDIT 2: Skuggorna tillrättade...

Bifogat

• Kollage.jpg
    Kollage.jpg
    135 KB · Visningar: 58
Last edited:

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Måste skriva av mig lite!!

Detta är så frustrerande att inte FÅ köra mc, har haft B-kort i 15 år snart 16, och bara för att det SAKNAS två hjul så får man inte framföra detta fordon. Det är mycket märkligt upplägg av våra makthavare att bestämmapå detta sätt, där emot får jag framföra ett fordon med B-kort som är 24 meter så länge det inte överstiger 3500 kg. Var ligger logiken?? Är det konstigt om man funderar på att köra olovligt, men ja vet att det kostar mer än det smakar. Fan man skulle kunna tro att man tagit någon bers, men så är ej fallet. Samtidigt så har alla som är över en viss ålder som absolut inte borde framföra något fordon i trafiken mer än möjligen rulator ett A på sitt körkort, det är fan inte rättvist. Samtidigt har polaren som ja nu ska övningsköra med plockat isär sin hoj, så även om väder och vind är på min sida kan han inte köra sin hoj än, varför är detta liv så hårt, borde man inte bli kompenseras på något sätt? Frågan är bara av vem och med vad, ja, de skulle ju vara staten och som förslag reduserad skatt till 0% då kan ja nog sova lite bättre om nätterna. Oj va svammel det blev men va fan sitter man hemma och inte har nått att göra blir det ju tråkigt. nä, nu ska ja nog hitta på nått annat. typ inventera kylen, börjar ju bli hungrig....... :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
NSR_Martin skrev:
Jag va bara tvungen :D

Ett tag va det rätt många på isen! (eller så va det photoshop som gjorde det? :va :hihi )

(som sagt, säg till om jag ska ta ner bilderna...)

EDIT: Skuggorna går viss åt alla håll, Ni måste åkt fort, när inte ens skuggan hänger med rätt :D

Snyggt montage!!!

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Hittade en kyckling i frysen, får väl grilla kyckling och .......nått vad det nu blir, ja ÖL ska de bli till

WÅFFLAN

klarar inte av datorer så bra
Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
myztify skrev:
Måste skriva av mig lite!!

Detta är så frustrerande att inte FÅ köra mc, har haft B-kort i 15 år snart 16, och bara för att det SAKNAS två hjul så får man inte framföra detta fordon. Det är mycket märkligt upplägg av våra makthavare att bestämmapå detta sätt, där emot får jag framföra ett fordon med B-kort som är 24 meter så länge det inte överstiger 3500 kg.

Jo det är sjukt det där, men men det är så i sverige det finns så mycket konstiga regler här :machinegu :mad: :mad: . gick inventeringen bra :lol

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
STREETXTREME, vad är det och vad innebär det, låter som något kul.....

WÅFFLAN

Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
myztify skrev:
Det är jag och BENSON som är busarna bakom det :yoparty , vi ville ha häftiga tröjor å åka i så vi kan se riktigt tuffa :cool: ut i sommar och så blir det väl lite bus i sommar :tummenupp

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Jasså BENSON är med på ett hörn, ja honom är man ju nästan släkt med numera...... Han polar ju med lillasyster, får bearbeta honom då.....

WÅFFLAN

Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
myztify skrev:
Föresten det borde väl du veta din syster är ju förlovad med en av de två gäng medlemmarna :fatta! :hihi

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Visste inte att gänget var SÅ litet, hur blir man hang á round..... :kocko :yoparty

WÅFFLAN

Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
myztify skrev:
Jasså BENSON är med på ett hörn, ja honom är man ju nästan släkt med numera...... Han polar ju med lillasyster, får bearbeta honom då.....
JJJJJEEEEEPPPP så ligger det till :tummenupp

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Det är ju lite märkligt att inte man känner någon av er som nu skriver och kör hoj, vore ju roligt om den där sommaren kom så man fick lite ansikten till nicken här, men det kommer väl..

WÅFFLAN

Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
myztify skrev:
Det är ju lite märkligt att inte man känner någon av er som nu skriver och kör hoj, vore ju roligt om den där sommaren kom så man fick lite ansikten till nicken här, men det kommer väl..
Jo tack det vore skönt, ja har inte träffat så många heller :7peta : :huvet men det kommer väll det oxå :yoparty :yoparty :tummenupp :banana

WÅFFLAN

Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
myztify skrev:
Visste inte att gänget var SÅ litet, hur blir man hang á round..... :kocko :yoparty
Du måste kunna lyfta fram hjulet minst 3,5 mm från backen och bakhjulet
ca 0,3 mm från baken så det är bara ut å träna, sen måste man komma förbi den brutalstora :rullandeu BENSON i brottarringen :näsblod å det är ingen lek

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
WÅFFLAN skrev:
Du måste kunna lyfta fram hjulet minst 3,5 mm från backen och bakhjulet
ca 0,3 mm från baken så det är bara ut å träna, sen måste man komma förbi den brutalstora :rullandeu BENSON i brottarringen :näsblod å det är ingen lek

Oki, och ja som trodde det ställdes krav, de där e ju penutts :4skrika

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...