myztify skrev:
myztify skrev:
NSR_Martin skrev:Jag va bara tvungen![]()
Ett tag va det rätt många på isen! (eller så va det photoshop som gjorde det?![]()
)
(som sagt, säg till om jag ska ta ner bilderna...)
EDIT: Skuggorna går viss åt alla håll, Ni måste åkt fort, när inte ens skuggan hänger med rätt![]()
myztify skrev:Måste skriva av mig lite!!
Detta är så frustrerande att inte FÅ köra mc, har haft B-kort i 15 år snart 16, och bara för att det SAKNAS två hjul så får man inte framföra detta fordon. Det är mycket märkligt upplägg av våra makthavare att bestämmapå detta sätt, där emot får jag framföra ett fordon med B-kort som är 24 meter så länge det inte överstiger 3500 kg.
Jo det är sjukt det där, men men det är så i sverige det finns så mycket konstiga regler här![]()
![]()
. gick inventeringen bra
![]()
Det är jag och BENSON som är busarna bakom detmyztify skrev:STREETXTREME, vad är det och vad innebär det, låter som något kul.....
Föresten det borde väl du veta din syster är ju förlovad med en av de två gäng medlemmarnamyztify skrev:STREETXTREME, vad är det och vad innebär det, låter som något kul.....
JJJJJEEEEEPPPP så ligger det tillmyztify skrev:Jasså BENSON är med på ett hörn, ja honom är man ju nästan släkt med numera...... Han polar ju med lillasyster, får bearbeta honom då.....
Jo tack det vore skönt, ja har inte träffat så många hellermyztify skrev:Det är ju lite märkligt att inte man känner någon av er som nu skriver och kör hoj, vore ju roligt om den där sommaren kom så man fick lite ansikten till nicken här, men det kommer väl..
Du måste kunna lyfta fram hjulet minst 3,5 mm från backen och bakhjuletmyztify skrev:Visste inte att gänget var SÅ litet, hur blir man hang á round..... :kocko![]()
WÅFFLAN skrev:Du måste kunna lyfta fram hjulet minst 3,5 mm från backen och bakhjulet
ca 0,3 mm från baken så det är bara ut å träna, sen måste man komma förbi den brutalstoraBENSON i brottarringen
å det är ingen lek
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |