Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
NSR_Martin skrev:
O för att inte glömma all glass o fika :D

BTW: kommer det mycket MC-relaterade frågor på teoriprovet? :va

Jag har inte läst en enda rad i teoriboken, bara använt de "körkortsprov" som finns att ladda från nätet, men samtidigt har ja ju haft B-kort i 15 år så ja har ju läst en gång, ja det är rätt mycket av mc-relaterade frågor, men en hel del "allmäna" frågor kring trafik. med ett intresse av att vilja kommer du säkert klara de på första försöket, men slarva inte, läs nu på :fakta

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:
Jag har inte läst en enda rad i teoriboken, bara använt de "körkortsprov" som finns att ladda från nätet, men samtidigt har ja ju haft B-kort i 15 år så ja har ju läst en gång, ja det är rätt mycket av mc-relaterade frågor, men en hel del "allmäna" frågor kring trafik. med ett intresse av att vilja kommer du säkert klara de på första försöket, men slarva inte, läs nu på :fakta

Okej, har läst ganska mycket, har kört bonniers trafikskola 4,0, därför undrade jag om de va mkt MC-frågor...

Ska köra varje dag nu, mmåste göra det, enligt bonniers teoriprov klarar jag nog det precis nu, tror jag, kan testa nu :)

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Twice skrev:
Jahopp... då vart man singel igen då... efter 1,5 år... :rolleyes:
De hadde vart stulit de sista sen igårkväll så satte hon igång med
polarens lillebrorsa... Ja vad gör man... Sluta röka lär ju gå åt helvete nu... :död

Vad ska man säga. Jo, livet är ett helvete, sedan dör man! Där emellan så händer det rätt mycket tråkiga saker, fast en och annan kul oxå, fast ja förstår att det är tungt, men..... snart :banana du lycka igen, för det finns ju massor med trevliga :tuttar , och hittar du inget som passar i sommar kan du ju önska dig :tuttar av :tomten till nästa jul

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Läste boken tre gånger tror jag, sen skrev jag upp, 6 fel hade jag !

Men har man ingen trafikvana men intresse för hojen så är det viktigare att traggla in massa skyltar och trafikregler, det andra "vet" man ju automagiskt om man har intresset!

//jaG

myztify skrev:

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
myztify skrev:
Vad ska man säga. Jo, livet är ett helvete, sedan dör man! Där emellan så händer det rätt mycket tråkiga saker, fast en och annan kul oxå, fast ja förstår att det är tungt, men..... snart :banana du lycka igen, för det finns ju massor med trevliga :tuttar , och hittar du inget som passar i sommar kan du ju önska dig :tuttar av :tomten till nästa jul
Till våren och sommare har man ju alltid kul... bara ett tag tills dess...
Men till nästa jul klarar jag mej inte :huvet

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Brutus skrev:
Det var ju lite stilla drickande på gården igår, men det var väl inget hårt festande direkt...blev lite djupa diskussioner och Ikon von Coolman briljerade som vanligt med sina forna bravader...:D

Synd att du inte kikade förbi..hade nog vart kul...

Ja shaiser oxå! ni får säga till nästa gång det blir dricka av, då ska jag försöka dyka upp, kan ju vara skojsigt att parta lite med er :fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Jahopp... då vart man singel igen då... efter 1,5 år... :rolleyes:
De hadde vart stulit de sista sen igårkväll så satte hon igång med
polarens lillebrorsa... Ja vad gör man... Sluta röka lär ju gå åt helvete nu... :död

det är bara att poppa en fet jävla powerwheelie på klostergatan klockan 21 en lördagkväll sen får du hur många girls du vill! :squid

Annars så åker du ner o ställer dig på atollen en racekväll,gärna jämte en saab 93 från vrigstad,där är det häller inga probbs...

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
dom flest gör väl det,men jag lyckade ju utan att öppna käften få en hmm...luten flicka på halsen för nåt år sen...usch

HAHAHA!!! (mina hemtrakter) Ja vrigstad-flickorna kan vara riktigt villiga!

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
dom flest gör väl det,men jag lyckade ju utan att öppna käften få en hmm...luten flicka på halsen för nåt år sen...usch
Hahaha.. det var ju så jävla kul.. :) hej snygging.. vilken mc e din?? :lol o inte att förglömma en viss renult 5:a på odengatan.. :D

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
Hahaha.. det var ju så jävla kul.. :) hej snygging.. vilken mc e din?? :lol o inte att förglömma en viss renult 5:a på odengatan.. :D

Ja det var ju helt sjukt :tummenupp

Reanult 5:an var ändå det bästa :tuttar

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
det är bara att poppa en fet jävla powerwheelie på klostergatan klockan 21 en lördagkväll sen får du hur många girls du vill! :squid

Annars så åker du ner o ställer dig på atollen en racekväll,gärna jämte en saab 93 från vrigstad,där är det häller inga probbs...

haha! Får göra de te våren, ligga på slangen fram å tebax tills man får napp :D Har ni testat den metoden eller va e de som snckas om: "Tjenna snygging" :hihi

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Va vädret börjar bli härligt här i stan nu :)

Inte långt kvar nu, snart får man börja övningsköra, gött!

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:felämne

Jag har ju som sagt innan ingen erfarenhet av tvåhjuligt, och nu så kollade ja vad det är för lampor på Firebladen alltså vilken typ av glödlampa, och i inst. boken står det 12/55w det skiter väl jag i vad det är för spänning och effekt, ja vill veta vad typen heter, är det en H7 eller liknar den bara en sådan, den som sitter i hojjen ser ut att vara längre efter sockel mot stiften, skulle ju bli förvånad om det är en standardlampa förståss, någon som känner till detta, eller är det militära hemligheter????

:felämne

och vem har skrivit om de rätta ämnet här förresten jaja, någon va de visst....

Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:
Jag har ju som sagt innan ingen erfarenhet av tvåhjuligt, och nu så kollade ja vad det är för lampor på Firebladen alltså vilken typ av glödlampa........

Ta med lampan om du ska köpa ny? Dom kan ju kolla vad du ska ha...

Till moppen sa jag bara effekten o att de va en baklampa, då plockade dom fram rätt direkt, vet inte hur det är med hondas lampor...

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Va vädret börjar bli härligt här i stan nu :)

Inte långt kvar nu, snart får man börja övningsköra, gött!

Jojjomen, jag vaknade vad lunch idag av att en polare stog utanför och varvade upp sin cross som va ute på årspremiär :yoparty
Sov med fönstret på glänt så det lät underbart, inte svårt å hoppa ur sängen! :banana

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Mr-zx7 skrev:
HAHAHA!!! (mina hemtrakter) Ja vrigstad-flickorna kan vara riktigt villiga!

Va fan, Vrigstad det är ju mina hemtrakter med ju... men villiga vet jag inte, utan svåra som fan... :mad:

Vad hette dom?

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
MHK skrev:
Va fan, Vrigstad det är ju mina hemtrakter med ju... men villiga vet jag inte, utan svåra som fan... :mad:

Vad hette dom?

Lite roligt att du bara är intresserad av namnen...... :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...