Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Zeb_Macahan skrev:
Tur att det inte var nått större... å nu lär det ju inte gå sönder mer på ett tag :D

Vi ska ju ner till bromölla imorgon, häng på... på söndag verkar ju bus vara på om vädret är ok. Å det är klart vi ska ta kort på dej när du nyser i hjälmen :)

Hör av dej om du ska ut nått ...

//jaG

Tja..vi får väl se...finns många andra grejer som kan gå sönder, men man får väl hoppas att den håller ihop ett tag till...nu går den hyffsat iallafall. Känns faktiskt bättre nu än innan...

Bromölla skiter jag definitivt i..jag dricker ju öl o har inga planer på att gå upp innan 14 imorgon nån gång, men efter det blir det säkerligen lite åkning..söndag är det ju jobb som hägrar o får ni tråkigt så kan ni ju alltid busa lite på torsvik vid 9-10 på morgonen nån gång när man har frukost...

och så är det...

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Rodentboy skrev:
Nu är lillmusse tillbaks efter en vända på mascot...ett drev i motorn till exup´en hade pajat, men nu går den dugligt igen..känns lite riktigt hyffsat :tummenupp

Benson - Va du lite åksugen i helgen?

hade tänkt åka idag (lördag).. men det regnar :( :(
imon är det fiske som gäller... :crash :crash

:notme

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Ingen som vill komma upp till torsvik o stunta med mig :confused:

jag åker nu...kommer nog o va där ca. en timma...så ni vet

Sara

En blå en!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Honda hornet 600
Jaha.....
Man går här och väntar och väntar på att tiden ska gå så man får köra upp nån j-vla gång..... :4skrika
Surt att inte ha nåt kort....men, men Jag får hålla till godo med gröna skylten ett tag till.... Hoppas bara man klarar uppkörningen sen, annars blir det skamvrån för min del..... :rodnar :rodnar

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Klart du kommer klara det, det är väl en självklarhet?

//jaG

Sara skrev:
Jaha.....
Man går här och väntar och väntar på att tiden ska gå så man får köra upp nån j-vla gång..... :4skrika
Surt att inte ha nåt kort....men, men Jag får hålla till godo med gröna skylten ett tag till.... Hoppas bara man klarar uppkörningen sen, annars blir det skamvrån för min del..... :rodnar :rodnar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
måste åkt precis när du skrev meddelandet...kollade här precis innan jag åkte...lite småsurt o busa själv,dock var det lite publik i form av moppepojkar o 2 bilar med ungdomar... :cool:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
bilder..

om nån av er (emmi lr mr "zeb" ) har kvar nån bild på millen som den såg ut sist, kan ni mejla över dem? fick precis hem ett halskönt brev fr trygghansa, stod visst att man hade en självrisk på 16 papp :fakta inte nog me att man måste fundera på hur hyran ska pröjsas, nu måste detta oxå bet. så att man hinner åka mer hoj i år..

fan, "zeb" o "ikon", ni verkar ju helgrymma på slangen o dyl.. har tänkt o prova på en 12 o'clock när jag får tillbaks millen, sånt är väl skitlätt eller?? bara att ge!! hoppas man kan få en (el flera) körlektioner av er så kanske tom lilla jag kan wheela sen.. nån gång i framtiden.

-kille utan hel hoj

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Re: bilder..

Grym på slangen blir jag i framtiden..

Ikon, hur jobbar du nuförtiden? Busa kanske?

dan_mille skrev:
om nån av er (emmi lr mr "zeb" ) har kvar nån bild på millen som den såg ut sist, kan ni mejla över dem? fick precis hem ett halskönt brev fr trygghansa, stod visst att man hade en självrisk på 16 papp :fakta inte nog me att man måste fundera på hur hyran ska pröjsas, nu måste detta oxå bet. så att man hinner åka mer hoj i år..

fan, "zeb" o "ikon", ni verkar ju helgrymma på slangen o dyl.. har tänkt o prova på en 12 o'clock när jag får tillbaks millen, sånt är väl skitlätt eller?? bara att ge!! hoppas man kan få en (el flera) körlektioner av er så kanske tom lilla jag kan wheela sen.. nån gång i framtiden.

-kille utan hel hoj

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
:hej Någon som vill hänga på till Beviks å testa en ny R1:a, Mascot hade inga demo hojar :(

Tänkte någn gång denna vecka medans man har Gixxern och Bladen kvar i blodet :crash
I morron kanske? dom stänger 6 så man får väl åka på dan nån gång....

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Sara skrev:
Jaha.....

Jag antar att du redan fått tid för uppkörning?? Om du tycker att du är redo så är det ju bara att ringa nån gång per dag o kolla avbokningar...

Klkart du fixar det..om jag klarade det så gör väl alla det... :D

Sara

En blå en!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Honda hornet 600
Nja, redo o redo....... :rolleyes:
det är den där serpentinbanan som är lite klurig för tillfället.... Ska ta o rita upp den på någon gata o öva själv.
Trafik var inga problem tyckte läraren, så jag ska upp till axamo o köra slalom nån gång till innan uppkörningen.
Sen är jag me er o kör så det ryker om det :skrämd :squid

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ska du börna? eller läcker den olja? :rolleyes:

//jaG

Sara skrev:
Nja, redo o redo....... :rolleyes:
det är den där serpentinbanan som är lite klurig för tillfället.... Ska ta o rita upp den på någon gata o öva själv.
Trafik var inga problem tyckte läraren, så jag ska upp till axamo o köra slalom nån gång till innan uppkörningen.
Sen är jag me er o kör så det ryker om det :skrämd :squid

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ja...ett litet smakprov från helgen bravader. Eftersom det finns vissa otåliga jävlar så blir det inte bättre kvalitet än så här :fakta

Bifogat

• picture38.jpg
    picture38.jpg
    24.7 KB · Visningar: 176
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha