Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Handlar alltid på cismc...får alltid kanonpriser där både på mek o i butik...och om det skulle va lite dyrare där så köper jag där iaf....

Twice...det blir nog lite stunt imorgon,men vi får nog hålla till på gamla e4:an pga. att jag är officiellt sjuk på jobbet :rolleyes:

ingen annan som har planer på o plocka ut hojen snart?

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
Handlar alltid på cismc...får alltid kanonpriser där både på mek o i butik...och om det skulle va lite dyrare där så köper jag där iaf....

Twice...det blir nog lite stunt imorgon,men vi får nog hålla till på gamla e4:an pga. att jag är officiellt sjuk på jobbet :rolleyes:

ingen annan som har planer på o plocka ut hojen snart?

jodå!!! inte för att stuntfaktorn rusar genom taket direkt men det var ju inte det du frågade efter så..... ojjemen jag var ruskigt nära idag!!!

hur var filmen förresten??? chicks o trick eller vad den hette...

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Zeb_Macahan skrev:
Om man säger att man får nått billigare på ett annat ställe säger oftast MCdelen: Ok, du får det för -50 kronor, vi ska va billigast!

Det är det intrycket vi har fått när vi har dealat.

//jaG

Det ska jag prova! Snållänning.. du vet!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
jodå!!! inte för att stuntfaktorn rusar genom taket direkt men det var ju inte det du frågade efter så..... ojjemen jag var ruskigt nära idag!!!

hur var filmen förresten??? chicks o trick eller vad den hette...

har inte kollat på den än...tänkte kanske att vi kunde ta den på lördag vid eventuell bikerträff...

jag trodde du var på väg hem till den rosa när jag mötte dig idag

(jag mötte spenk i firmabilen med rutan nere vid vätterstranden...han hade rutan nere o spelade cool eurotechno för småbrudarna :lol )

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
har inte kollat på den än...tänkte kanske att vi kunde ta den på lördag vid eventuell bikerträff...

jag trodde du var på väg hem till den rosa när jag mötte dig idag

(jag mötte spenk i firmabilen med rutan nere vid vätterstranden...han hade rutan nere o spelade cool eurotechno för småbrudarna :lol )

edit!!! alla solande topplesssmåbrudar!!!!
åja åja pickisen är väl lite magnet oxå eller

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det är fan ingen pickis... det är en skåpbil... inte 1/10del så mycket attraktionskraft.... lessen att göra dej besviken :rolleyes:

FM7an däremot... ja jävlar .. dom vara flockas... :tungan

//jaG

spenk skrev:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:

det är faktiskt en o annan som vänder sig om...du ska se när man posör lastar hojen o glider på...då jävlar :tuttar :lol

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
Det duger...fan hon har rätt bra röst du...det e lite coolt egentligen :nicka

hon har förjävla go pipa:fakta synd när de kör "låtatrummisenvilalåtar"..... då är det risk att man bächar in....:trött

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:

LÅter allrighters...ska man hugga några bärsa på Lördag då??

Plats? Gården2 i hva eller??

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
MHK skrev:
Nja håller inte riktigt med, Jannes Mc o Mopeddelar i Skillingaryd har riktigt bra priser.

Killen prutar fan med sig själv.

Fick pris på drivpaket på 1500 (mc delen 1 800) (och då är de ingen skit kedja m.m.)

Bromsar 830 spänn runt om!

Funkar kanon för mig. Bra killar som har de med!

Nån annan som har provat detta ställe?

Synd bar att han inte finns på nätet!

Jodå eftersom man är från skryd-trakterna så har man ju handlat där ett par gånger och jag måste hålla med om att janne är klart bäst, dessutom har han södra sveriges största mc-skrot! och ja han prutar med sig själv om det låter dyrt! och alltid tillmötesgående, har varit bakom disken där ett par gånger och j....ar vad prylar han har *pjuuu* det "garaget" skulle man ha

nu när jag läser vad jagf skrev låter det ju nästan perverst :dummer

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Mr-zx7 skrev:
Jodå eftersom man är från skryd-trakterna så har man ju handlat där ett par gånger och jag måste hålla med om att janne är klart bäst, dessutom har han södra sveriges största mc-skrot! och ja han prutar med sig själv om det låter dyrt! och alltid tillmötesgående, har varit bakom disken där ett par gånger och j....ar vad prylar han har *pjuuu* det "garaget" skulle man ha

nu när jag läser vad jagf skrev låter det ju nästan perverst :dummer

Enda felet med han är att man inte kan komma fram på telefon där... är konstant upptaget typ!

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Vilken tid? Har ju börjat jobba nu igen så jag kommer nog inte loss alltför tidigt

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...