Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Ikon skrev:
Handlar alltid på cismc...får alltid kanonpriser där både på mek o i butik...och om det skulle va lite dyrare där så köper jag där iaf....

Twice...det blir nog lite stunt imorgon,men vi får nog hålla till på gamla e4:an pga. att jag är officiellt sjuk på jobbet :rolleyes:

ingen annan som har planer på o plocka ut hojen snart?
Va ute på en riktigt go runda innan idag, rätt jävla kallt men det märker man inte förens man stigit av :arsele

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
MHK skrev:
Enda felet med han är att man inte kan komma fram på telefon där... är konstant upptaget typ!

Ja det kan vara riktigt svårt att komma fram! ett tipps är att åka dit om man inte har allt för långt!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Carro skrev:
Kan heller inte vara hos oss.. då en bil parkerat fel... :arsele :dummer :rolleyes:

Men Brutus har vi inte varit hos än... Gården 4 kanske ?? :7peta

Jorå...mig har de flesta in varit hos nån längre stund....

Fan..det innebär att man måste städa o sånt med ju..lite jobbigt, men det får väl gå helt enkelt...

OM...vi nu ska vara här så finns det ju iaf en fördel..det är bara 8 trappsteg..inte som hos Herr o Fru Coolman som envisades med att bosätta sig i Hva´s motsvarighet till Eiffeltornet...

Jaja...nackdelen är ju att det ligger lite utanför stan, men kan man leva med det så kanske man kan lösa nåt...

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Kan meddela att det var jävligt kallt att köra idag, men skam den som mesar.... :yoparty

Nu har man intagit nästa utmaning :fyllisar , ska väl försöka hinna med att komma upp på T-vik och kika lite imorron oxå, har lite arbete på förmiddagen bara.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
myztify skrev:

Kan meddela att det var jävligt kallt att köra idag, men skam den som mesar.... :yoparty

Nu har man intagit nästa utmaning :fyllisar , ska väl försöka hinna med att komma upp på T-vik och kika lite imorron oxå, har lite arbete på förmiddagen bara.

det blir nog gamla e4:an..den rakan e bättre...om jag inte e allt för bakis imorgon vill säga...jag åkte ju på o dricka sprit ikväll oxå...tyvärr :rolleyes:

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Funderbart.........
när man vaknar imon morgon... så ska man åka och hämta
hem älsklingen (Hojen... inte sara).
Ikon ....se till att ta den första och sista idag... :fyllisar så slipper du dom imorgon.

Stenis

YAMAHA BROTHERS
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
En blå MT-01 05 med Akrapovic
myztify skrev:

Hmmmm du va inte & vände vid carlfors bruk då???? såg en gul cbr där i dag :tummenupp blev jävligt sugen på att åka då ju!!! :) :banana :rofl

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Stenis skrev:
Hmmmm du va inte & vände vid carlfors bruk då???? såg en gul cbr där i dag :tummenupp blev jävligt sugen på att åka då ju!!! :) :banana :rofl

Nä, :notme , körde från hovslätt till Ga:flygfältet genom stan ut på riksväg 40 sedan sandseryd ner till hovslätt. Finns det en till då :huvet

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
BENSON skrev:
Funderbart.........
när man vaknar imon morgon... så ska man åka och hämta
hem älsklingen (Hojen... inte sara).
Ikon ....se till att ta den första och sista idag... :fyllisar så slipper du dom imorgon.

Ikon kan inte gå till bongo idag...de vägrar servera kannor me sprit,sen har de gäster som slåss och får trevligt folk o åka i fyllecellen... :fyllisar

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
äh det var ingenting egentligen...men jag tror inte vakterna e så lyckliga...sen sa dom i baren att dom hade slutat servera kannor?? :kocko :4skrika :brinnerup ....
:4skrika :huvet

Annars är det ju hårdrocks kväll på tapeten ikväll :tummenupp har jag fått för mig :va

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul

Öhhh, Körde ju på Gamla E4:an till vi kom till skånegränsen, de va ju ingen där, kallt juuuuuuuuuuu :tomten

Blir det inget idag eller? Tänker ni bara på :fyllisar ??

:banana

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
myztify skrev:

Öhhh, Körde ju på Gamla E4:an till vi kom till skånegränsen, de va ju ingen där, kallt juuuuuuuuuuu :tomten

Blir det inget idag eller? Tänker ni bara på :fyllisar ??

:banana

jag hade tänkt o åka upp om 1-2 timmar

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul

oki, då smyger ja förbi och spanar lite.

Blir det många som ska ansluta?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...