spenk skrev:löda på alu är utanför vad jag kan, har för mig att det inte går.
elsvetsa är nog modellen tror jag, hade en snubbe som svetsade lite au på min hoj......
helt riktigt!!!TIG heter det!! Detta var någon lodare som någon kände, i någon källare....Twice skrev:Det ska funka rätt bra och göra det, gjorde det på polarens gamla
hojj en gång i tiden. Men va va de för snubbe som gjorde din?
Det behövs bygga lite för de fattas lite bitar. TIG är ju helt klart
det bästa. Inte så många som har en sån bara...
HAHA! Låter som ett kul äventyrspenk skrev:helt riktigt!!!TIG heter det!! Detta var någon lodare som någon kände, i någon källare....
Tror du jag kände mig dum när jag gick till en sunkig lokal på någon bakgata och frågade efter "Korven"?.....
jovisst gör han det, tror jag ialla fall men jag vet inte vad han heter egentligen....Twice skrev:HAHA! Låter som ett kul äventyr
Du tror inte "Korven" fortfarande håller på att svetsa?
Edit: Det värsta är att det är rätt mycket att svetsa...
Så det kan nog vara svårt att få nån lärare fixa det.
Skulle jag bara få tag på en TIG svets så skulle jag
nog kunna sitta själv och fixa lite. Måste byggas på
rätt mycket.
Det bästa skulle nog va att kolla med honom tror jag.spenk skrev:jovisst gör han det, tror jag ialla fall men jag vet inte vad han heter egentligen....
han håller till någonstans vid gamla KF bagaren har jag för mig....
Jepps, tackar tackar!spenk skrev:kan forska lite i det, men ha inte några förhoppningar
Zeb_Macahan skrev:Jag är mästaren!
Det "rosa" i mitten är ekhyllor
//jaG
TackarEmmi skrev:Grattis...
eus skrev:
Emmi skrev:Vad är det här för jävla pissväder, bara för att man ställde på hojen?
Maverick skrev:nee.. nu få de fan börja snöa lite riktigt ordentligt igen o måtte de bli kallt som fan oxå!! jag står inte ut!!
Mr-zx7 skrev:Ja visst är det typiskt
Men då hinner jag få ihop min lilla moppe tills det riktiga vårvädret börjar! får mina nya små oranga lampor till bakpartiet idag återstår bara att försöka dölöja dom fint
Någon som vet var man kan köpa "täckplattor" för sjutshandtagen bak på en kawa? har gjort egna men det är lite problem med att gjuta, blir väldigt tunt på vissa ställen så det håller ju inte
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |