Aion
black danger lost in the woods
Ikon skrev:..den är tung...
Ja lite kallsvettig blev man när man fick se den!
Ikon skrev:..den är tung...
Zeb_Macahan skrev:Förresten:
Hej!
Har köpt ett yoshimura TRS slipon high exit till min gsxr1000-03, men har fått ett rostfritt istället för ett i titan.
Nu tänkte jag bli av med det rostfria och undrar om du kanske är intresserad?
Sliponet är ouppackat och oanvänt. Kom idag med posten.
Nypris i sverige 7000, jag tänkte mig 4000 (vad jag betalade)
Intresserad?
//Jens
Det där med skruvar över har man stött på!Maverick skrev:Även.. skruvat isär växellådan på en R6:a o sen när man skruva ihop den igen.. så har man ett par skruvar över..
Maverick skrev:Även.. skruvat isär växellådan på en R6:a o sen när man skruva ihop den igen.. så har man ett par skruvar över..
BENSON skrev:Vad har du nu lyckats med.....
Ingen hit att öppna ett fett efterlängtat paket och upptäcka att det ligger
fel grejer i det.
Blir det till att beställa nytt eller skiter du i det.(menar inte att du "skiter" i paketet)
Zeb_Macahan skrev:Tack för hjälpen med lampan idag myztify...
Synes snart igen!
//jaG
Det sjuka var ju ändå att vi kolla igenom allt en gång extra bara för att vi hade skruvar över.. men inte fan kunde vi hitta något ställe där dom skulle sitta.. så vi kastade skruvarna illa kvickt o stack ut o körde istället..myztify skrev:
Bara att konstatera att tillverkaren inte tänkt till då det fungerar med reducerat antal delar/skruvar.
Supa?? jodå.. de har vi gjort hela veckan.. måndag, onsdag.. idag blir de ju en jävla uppladdning till hockeyn.. jävla va öl o sprit de ska drickas.. speci när hv e klara för final.. om inte.. så blir det fest på söndag oxå.. man kan ju nästan tro att man har semester..Twice skrev:Jag känner att jag behöver massor med öl denna helgen!
Blir det nått fylleslag nånstans?
Fan det låter gott! Min ledighet e slut. Jobbar och sliter...Maverick skrev:Supa?? jodå.. de har vi gjort hela veckan.. måndag, onsdag.. idag blir de ju en jävla uppladdning till hockeyn.. jävla va öl o sprit de ska drickas.. speci när hv e klara för final.. om inte.. så blir det fest på söndag oxå.. man kan ju nästan tro att man har semester..
Twice skrev:Fan det låter gott! Min ledighet e slut. Jobbar och sliter...
Men va jävla sugen jag är på ÖL!
Kom gärna över om du e sugen.. Jag, Ikon o den gamle kommer att sitta här.. men den gamle skulle visst inte dricka öl..Mr-zx7 skrev:Jodp det blir ju till att hinka en massa öl till hockeyn ikväll
Maverick skrev:Kom gärna över om du e sugen.. Jag, Ikon o den gamle kommer att sitta här.. men den gamle skulle visst inte dricka öl..
Har ni bokat något..?? för vi hade tänkt o gå dit för nån dag sen.. men icke.. det hade visst varit fullbokat veckan före.. fast visst.. de fanns ju lite ståplatser..Mr-zx7 skrev:Låter ju trevligt värre! det kommer ner en polare från sthlm idag och vi funderade på att sätta oss på tapeten eller liknande men vi har inte bestämt oss än!
Ikon skrev:Snart kommer jag mavve o då jävlar...arbetsdag på 12 timmar o sen på bärsen...kan bara sluta på ett sätt...asfull
bifogar ett kort på min ny inköpta posör bmx,observera oxå min nyinköpta lila tank som bara väntar på o hoppas in
Brutus skrev:Är det inte en Nicklas som skymtas bakom hojen???
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |