Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Brutus skrev:
Enda riktiga fördelen med den var väl att den fanns i närheten, men annars är det ju inga problem att få tag på en ZX9R -98 för runt 45-50k...ge fan i den gröna bara...
Hehe, nä jag vill inte ha en padda. men Biltema har massvis med svart spreyfärg :hihi så det ordnar sig nog.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Jaha ännu en ny vecka på jobbet :huvet
Fan jag måste snart skaffa internet hem missar ju fan så mycket här när man inte är inne och läser på ett par dar :huvet

Var ute i fredags och firade HV-Vinsten :fyllisar legat helt utslagen i 2-dar efteråt, jag är gammal tål inte spriten längre...... :huvet :mad:

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Viffer skrev:
:tummenupp
Den röda är rätt najz. Men jag kan lika väl köpa en grön å lacka den svart för det är svart jag vill ha.

Om jag inte är helt ute och cyklar så är väl den gröna importerad?? säljs väl inte i sverige med dom klistermärkena (ZX i silver över hela tanken)??

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Göteborg, svart och med garanterad prutmån!

http://www2.blocket.se/view/2165997.htm?l=0&c=1&city=0

1503_gbl_s.jpg

Ett gammalt as:

http://www2.blocket.se/view/2083992.htm?l=0&c=1&city=0

45286_kbl_s.jpg

Åsså till slut ett missfoster:

http://www2.blocket.se/view/2061954.htm?l=0&c=1&city=0

15957_la_s.jpg

//jaG

Last edited:

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Zeb_Macahan skrev:
Jag ska, jag ska, jag ska... på onsdag ställer jag på, sen ställer jag av igen på torsdag kväll :D

//jaG

Fan och jag väntar lite till!!! men snart så :)

Finns det intresse att köra lite bana i sommar typ en onsdagkväll 1700-2000 på anderstorpsbanan?

vi räknar med att få ihop ett gäng bilar och ett gäng motorcyklar, vi tänker lägga upp åkningarna följande

30min/ Bil
30min/ MC
30min/ Bil
30min/ Mc
30min/ Bil
30min/ Mc

summasumarum 1,5h effektiv körning

Kostnad runt ca:400:- (pris kan ändras under resans gång) beror lite på kostnad för hyra av bana och hur många som kommer att köra!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Tyvärr. Jag har If iår så bankörning är inte längre intressant. Har inget försäkringsskydd alls på bana.

Men man kan ju alltid låna Emmis 600a istället.

By the way så har linköping onsdagskörningar för 300(350?) ca 1.5 timmar effektivt.

//jaG

Mr-zx7 skrev:
Fan och jag väntar lite till!!! men snart så :)

Finns det intresse att köra lite bana i sommar typ en onsdagkväll 1700-2000 på anderstorpsbanan?

vi räknar med att få ihop ett gäng bilar och ett gäng motorcyklar, vi tänker lägga upp åkningarna följande

30min/ Bil
30min/ MC
30min/ Bil
30min/ Mc
30min/ Bil
30min/ Mc

summasumarum 1,5h effektiv körning

Kostnad runt ca:400:- (pris kan ändras under resans gång) beror lite på kostnad för hyra av bana och hur många som kommer att köra!

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Zeb_Macahan skrev:
Tyvärr. Jag har If iår så bankörning är inte längre intressant. Har inget försäkringsskydd alls på bana.

By the way så har linköping onsdagskörningar för 300(350?) ca 1.5 timmar effektivt.

//jaG
200 pesetas kostar det på sviesta. Ajaj, ingen bankörning i år heller!! :(

Skulle kunna vara intressant med anderstorp, hur är det tänkt? Hyr ni hela banan eller är det bara nån särkild slinga? Bilar hyr ju ofta nån slinga... Kommer det bara vara en mc-grupp då eller, lite lurigt på en sån bana som anderstorp som är så snabb.

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Ja då kan vi ju ta torsdag eller måndag eller tisdag! :rolleyes:

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
WASP skrev:
200 pesetas kostar det på sviesta. Ajaj, ingen bankörning i år heller!! :(

Skulle kunna vara intressant med anderstorp, hur är det tänkt? Hyr ni hela banan eller är det bara nån särkild slinga? Bilar hyr ju ofta nån slinga... Kommer det bara vara en mc-grupp då eller, lite lurigt på en sån bana som anderstorp som är så snabb.

Ja det blir rena mc-grupper Känns väldigt osäker att blanda både mc och bilar samtidigt! Dock så finns det ju alltid någon som vill räjsa mot bilar så det går ju kanske att ordna någon form av "streetrace" i slutet om folk är trötta på att köra!

jag vet inte exakt om man får hyra hela eller om det bara är sydslingan! men om intresset finns så tar jag reda på mer om detta, annars så lägger jag inte ner någon energi i det hela!

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Mr-zx7 skrev:
Ja det blir rena mc-grupper Känns väldigt osäker att blanda både mc och bilar samtidigt! Dock så finns det ju alltid någon som vill räjsa mot bilar så det går ju kanske att ordna någon form av "streetrace" i slutet om folk är trötta på att köra!

jag vet inte exakt om man får hyra hela eller om det bara är sydslingan! men om intresset finns så tar jag reda på mer om detta, annars så lägger jag inte ner någon energi i det hela!
Tänkte mer om det kommer bara vara en sorts mc grupp, alltså både långsamma och snabba i samma grupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...