Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Fint väder.. ballen.. öl.. cigg.. öl.. snus..öl.. bränd.. nu börjar det ljuva livet igen.. :fyllisar

Fast jag gillar itne att dagge ska åka förbi o gasa hela tiden.. :D

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
17°C Fan va gött! nu återstår bara oljebyte, tändstiftsbyte, däckbyte, nytt drivpaket och så mina blinkers ....som aldrig kommer :huvet

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Du kan ju alltid försöka pricka honom med fimpar och tomma ölburkar :fyllisar

//jaG

Maverick skrev:
Fint väder.. ballen.. öl.. cigg.. öl.. snus..öl.. bränd.. nu börjar det ljuva livet igen.. :fyllisar

Fast jag gillar itne att dagge ska åka förbi o gasa hela tiden.. :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Då tycker jag att vi tar en typ gränna tur och retur med lekerydsbesök eller nått sånt på torsdag kväll, kan en bra väg där. Vilka mer är på? Det är ju ljust till 1930 iaf, så det är ju ingen fara...

//jaG

Hade gärna velat, men... Nu på våren är väll ni lite gasglada, precis som jag, skillnaden är att min bara gör 100 nu :( Elektronisk strypt.... Synd o dra ner på tempot för eran del...

Men-men, den ska som sagt in på "service" nästa vecka så då kanske det kan bli en sväng...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Zeb_Macahan skrev:
Då tycker jag att vi tar en typ gränna tur och retur med lekerydsbesök eller nått sånt på torsdag kväll, kan en bra väg där. Vilka mer är på? Det är ju ljust till 1930 iaf, så det är ju ingen fara...

//jaG
I helgen var det snö i Lekeryd!:fakta ....bara så ni vet...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vad i att vi väntar in dom som åker med är det du inte förstår... åker en som åker saktare med så väntar man in den som åker bakom vid nästa korsning! Nu i början åker nog ingen av oss så speciellt fort.

//jaG

NSR_Martin skrev:
Hade gärna velat, men... Nu på våren är väll ni lite gasglada, precis som jag, skillnaden är att min bara gör 100 nu :( Elektronisk strypt.... Synd o dra ner på tempot för eran del...

Men-men, den ska som sagt in på "service" nästa vecka så då kanske det kan bli en sväng...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Vad i att vi väntar in dom som åker med är det du inte förstår... åker en som åker saktare med så väntar man in den som åker bakom vid nästa korsning! Nu i början åker nog ingen av oss så speciellt fort.

//jaG

Gah, jaja, är väll lite dum förmodligen :huvet
Om ni säger det så, följer gärna med... Beror lite på farsan med...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Zeb_Macahan skrev:
Det var snö på många ställen i helgen, sen kom solen och 12+.. sen va snön ett minne blott... :fakta

//jaG
Nu tar du på dig långkalsonger om du absolut måtevar ute och åka!!!!!:p

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Zeb_Macahan skrev:
Jag skulle föredra om jag å Emmi får varsin plats ! :7peta :fyllisar :tungan

//jaG
Varför då? :rolleyes:

Mr-zx7 skrev:
17°C Fan va gött! nu återstår bara oljebyte, tändstiftsbyte, däckbyte, nytt drivpaket och så mina blinkers ....som aldrig kommer :huvet
Förlåt för att det är fint väder, det är mitt fel...
Kollade på vädret på TV4 i morse där Tone sa: Ja, som ni har märkt så har Nicklas inte skaffat en ny hoj, så vi kan räkna med strålande solsken i större delen av sverige och en temperatur på mellan 10C-15C ett tag framöver :huvet :4skrika

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Viffer skrev:

Kollade på vädret på TV4 i morse där Tone sa: Ja, som ni har märkt så har Nicklas inte skaffat en ny hoj, så vi kan räkna med strålande solsken i större delen av sverige och en temperatur på mellan 10C-15C ett tag framöver :huvet :4skrika

Fan ta dig :mad: eller så beror det vackra vädret på att min hoj inte är helt körklar än!!!! :död

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Zeb_Macahan skrev:
Fethaja att man måste ha långkallingar under när man har helperforerat rejjsställ :D

Ska du inte med gamling? :tungan

//jaG

Är jävligt sugen!!!!! men jag har prov ikväll så det är inte lämpligt att skolka :(

Ha kul, gasa, hälsa kiosken! Jag tar nog hojen till skolan....... :yoparty :banana

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ska vi ner imorgon?

//jaG

Viffer skrev:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Viffer skrev:

:rofl :rofl :rofl mohahahahahaha:6surkart

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Orkar ni med mig så joinar jag gärna imorgon.
Börjar bli jävligt trött på att alltid köra runt själv. Känner ju inte en jävel med hoj i Jönköping.

Förresten. Var precis på föreläsning om global uppvärmning med Tone. (ja det e sant). Hon sa att det såg illa ut. Alltså att det kommer att bli varmare. Vilket ju iofs e bra för mc-åkarna i det korta loppet.... ääh jag vet inte. Men det lär ju bli gött imorgon i alla fall.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...