Låter som en plan!Maverick skrev:absolut.. o det vet jag att du klara av.. få ta upp rottnegrabbarna en kväll.. så kommer dom lära dig ett o annat.. det e bra o få tips av proffsen..
Dags för bädden!
Låter som en plan!Maverick skrev:absolut.. o det vet jag att du klara av.. få ta upp rottnegrabbarna en kväll.. så kommer dom lära dig ett o annat.. det e bra o få tips av proffsen..
Viffer skrev:Är nog inga probs. Bor själv 6 mil från JKPG och än så länge inte fått nåra klagomål, tvärt om.
Det är ett glatt gäng med just humor.
Maverick skrev:btw.. så slog jag nytt rekord idag.. 150 meter på mina egna ben.. snart e jag uppe för fullt.. så akta.. snart e jag ute o sladda me la fetta bmwn..
Viffer skrev:Är nog inga probs. Bor själv 6 mil från JKPG och än så länge inte fått nåra klagomål, tvärt om.
Det är ett glatt gäng med just humor.
Det ser du väl att det är... du måste dock upp över molnen förstMr-zx7 skrev:Jag börjar att tveka på SMHI enligt dom skall det just nu vara strålande sol!
The_Wanderer skrev:Det ser du väl att det är... du måste dock upp över molnen först
... hmmm... snygg avatar... något katten dragit hem
Twice skrev:Målsättningen i JKPG är att kunna dricka sprit som Maverick och stunta som Ikon!
fullast först vinner.. så ÄR detIkon skrev:
Mavve...stunta som ikon kan jag ju iof. men dricka som dig ...jag kanske klarar fler dagar i sträck just nu,men jag tror knappt jag kan bli lika full som dig på den korta tiden du behöver
Ikon skrev:passa dig så det inte kommer ut en lång ful raketforskare o gnäller på dig för att du åker på hans parkering...
hälsa isof från mig
Zeb_Macahan skrev:
Vet inte om jag hinner köra me denna veckan, ska vara idag isåfall, får se.
Jag sticker till Örnsköldsvik o jobbar på fredag, åker 06:15 och har en kul tågresa framför mej. Sen sticker jag till Umeå på lördag och har en ännu roligare tågresa hem mellan Umeå-Jönköping...
Så hojåka blir det nog tyvärr inte i helgen...
Menmen, ha det så kul ni som ska åka!
//Emmi
Mr-zx7 skrev:Det var då fan vad du far runt! Vad jobbar du med?
Zeb_Macahan skrev:Jobbar med massa olika saker, som budbilschaufför och terminalarbetare. Den här helgen och de flesta andra helger när jag åker runt jobbar jag som värdinna åt www.wallbanger.se på olika nattklubbar.
// Emmi (Zeb passar inte som värdinna)
Mr-zx7 skrev:Jaha det var den kvinnliga delen av paret susuki
Wallbanger. har bara dåliga(väldigt vaga) minnen av det namnet (harvy-wallbanger ) falig drink detdär
Kul att åka runt och träffa folk?!
Zeb_Macahan skrev:Det finns inget "par" Suzuki eftersom vi gjorde slut i september.
Jodå, ett kul jobb. Gratis resor, gratis mat, gratis hotellrum, gratis sprit & gratis festa + betalt. Blir det bättre? Man träffar ju på många idioter också, men när man jobbar på krogen har man ju vakterna på sin sida (för en gångs skull).
Mr-zx7 skrev:Hahaha! synd att man inte är snyggare och tjej det är inte alla som får betalt för att parta runt på sveriges krogar
Jo jag kan tänka mig att det finns en del puckon
Zeb_Macahan skrev:Som sagt, puckon åker ut, chefen har rätt bra koll på att folk inte gör nåt mot oss. Eller så gör man som min kompis December gjorde i Örebro, ger killen som tog henne på brösten en fet höger i ansiktet. (sen åkte han ut )
Mr-zx7 skrev:Ingen som har ett skinställ att sälja DAM-svart-stl(motsvarande 38)
Maverick skrev:Har du fått din 10:a??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |