Aion
black danger lost in the woods
Ikon skrev:Jag är ledig på fredag,hade ev. tänkt o köra en liten posörrunda då...nån som är intresserad?
Sälvklart om bara jag får igång lilla kawan fast jag är ju inte ledig men slutar vid 15-tiden
Ikon skrev:Jag är ledig på fredag,hade ev. tänkt o köra en liten posörrunda då...nån som är intresserad?
Mr-zx7 skrev:Sälvklart om bara jag får igång lilla kawan fast jag är ju inte ledig men slutar vid 15-tiden
Ikon skrev:tillse o få ihop hojen då...
Visst var de MVG i söndags.. men så e de ibland.. man lyckas som fan vid vissa prov.. men man lär aldrig få MVG i slutbetyg..Ikon skrev:vi kan dock inte varit långt från ett MVG i söndags
Maverick skrev:Ingen e fullärd tyvärr.. så det e bara o komma ner till gården oftare..
Jag är ev också på...Zeb_Macahan skrev:Jag är intresserad!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Åkning Torsdag 15/4 (SMHI spår 15+ och sol)
Samling: Atollen
Tid: 1430
Färden går förmodligen mot Tranemo/sjötofta och på hemvägen så gör vi ett stopp på Torsvik för det dagliga intaget av bus!
Övriga frågor? Framåt march! Ring mig om ni har några frågor, jag nås på 0708 952 812
//jaG
gleb skrev:Skall ner till Vetlanda imorrn och serva hojen ...så jag hinner nog inte tills 14:30 men man kanske skulle komma upp till Torsvik och kika lite ,ungefär vilken tid är ni där tror du?
gleb skrev:Skall ner till Vetlanda imorrn och serva hojen ...så jag hinner nog inte tills 14:30 men man kanske skulle komma upp till Torsvik och kika lite ,ungefär vilken tid är ni där tror du?
MHK skrev:Varför Vetlanda... är ju dyra!
Zeb_Macahan skrev:Skulle gissa 17-18 nånn gång. Ring mig innan så vet du!
//jaG
gleb skrev:100 mil kosta gratis
Nicke_K skrev:Om man bor i Jönköpings län är man kvalificerad för att att tjöta i detta forumet då?
myztify skrev:
Jag har fan inte sett några krav på var man ska bo, skriv på du här vinner den som spammar mest, tror ja
NSR_Martin skrev:
Om det är så man vinner ligger du efter
Jag får nog jobba på det med, hehe...
Hur går det med garagvändningen nu förresten?
Jag börjar få kläm på det även åt höger nu, går bättre o bättre, åt vänster sitter rätt bra....
myztify skrev:
Åk upp till stadsparken och kolla på de gravida ankorna vid dammen där, föreställ dig dem onyktra, så ja, nu har du min stil, ehh det går hyfsat, ställer nog lite höga krav på mig själv, vill ju att det ska gå att stanna när man vill och sedan fortsätta, lite överkurs. Tror ja fixar det ganska bra
NSR_Martin skrev:
Om det är så man vinner ligger du efter
Jag får nog jobba på det med, hehe...
Hur går det med garagvändningen nu förresten?
Jag börjar få kläm på det även åt höger nu, går bättre o bättre, åt vänster sitter rätt bra....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |