Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
Jag är ledig på fredag,hade ev. tänkt o köra en liten posörrunda då...nån som är intresserad?

Sälvklart om bara jag får igång lilla kawan :banana fast jag är ju inte ledig men slutar vid 15-tiden

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Åkning Torsdag 15/4 (SMHI spår 15+ och sol)

Samling: Atollen
Tid: 1430
Färden går förmodligen mot Tranemo/sjötofta och på hemvägen så gör vi ett stopp på Torsvik för det dagliga intaget av bus!

Övriga frågor? Framåt march! Ring mig om ni har några frågor, jag nås på 0708 952 812

//jaG

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Zeb_Macahan skrev:
Åkning Torsdag 15/4 (SMHI spår 15+ och sol)

Samling: Atollen
Tid: 1430
Färden går förmodligen mot Tranemo/sjötofta och på hemvägen så gör vi ett stopp på Torsvik för det dagliga intaget av bus!

Övriga frågor? Framåt march! Ring mig om ni har några frågor, jag nås på 0708 952 812

//jaG

Skall ner till Vetlanda imorrn och serva hojen ...så jag hinner nog inte tills 14:30 men man kanske skulle komma upp till Torsvik och kika lite :) ,ungefär vilken tid är ni där tror du?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Skulle gissa 17-18 nånn gång. Ring mig innan så vet du!

//jaG

gleb skrev:
Skall ner till Vetlanda imorrn och serva hojen ...så jag hinner nog inte tills 14:30 men man kanske skulle komma upp till Torsvik och kika lite :) ,ungefär vilken tid är ni där tror du?

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
gleb skrev:

Varför Vetlanda... är ju dyra!

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
:hej Om man bor i Jönköpings län är man kvalificerad för att att tjöta i detta forumet då?

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Jag har fan inte sett några krav på var man ska bo, skriv på du :yoparty här vinner den som spammar mest, tror ja :va

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Nicke_K skrev:
:hej Om man bor i Jönköpings län är man kvalificerad för att att tjöta i detta forumet då?

JAAA, tjöta på!! :yoparty
:D

Alltid kul med lite nytt folk

Har du nån bild på din hoj? Det är inte du som brukar vara handledare åt Myztyfy förresten? ISF tror jag jag såg dig uppe vid torsvik på dila idag... Om du har en mattsvart hjälm...?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:

Jag har fan inte sett några krav på var man ska bo, skriv på du :yoparty här vinner den som spammar mest, tror ja :va

Om det är så man vinner ligger du efter :fakta
Jag får nog jobba på det med, hehe...

Hur går det med garagvändningen nu förresten?
Jag börjar få kläm på det även åt höger nu, går bättre o bättre, åt vänster sitter rätt bra.... :)

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
NSR_Martin skrev:

Jag börjar få kläm på det även åt höger nu, går bättre o bättre, åt vänster sitter rätt bra.... :)

Åk upp till stadsparken och kolla på de gravida ankorna vid dammen där, föreställ dig dem onyktra, så ja, nu har du min stil, ehh det går hyfsat, ställer nog lite höga krav på mig själv, vill ju att det ska gå att stanna när man vill och sedan fortsätta, lite överkurs. Tror ja fixar det ganska bra

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:

Åk upp till stadsparken och kolla på de gravida ankorna vid dammen där, föreställ dig dem onyktra, så ja, nu har du min stil, ehh det går hyfsat, ställer nog lite höga krav på mig själv, vill ju att det ska gå att stanna när man vill och sedan fortsätta, lite överkurs. Tror ja fixar det ganska bra

Haha, okej, bra exempel :D

Man lär sig fort bara man tränar lite, iaf jag, du kanske börjar bli gammal? :tungan :D Nädå... :rolleyes:

Vilket håll har du svårast åt? Höger känns bra mycket svårare för min del...

EDIT, du, kom på en sak!! Det är ju mörkt ute nu, hur ska jag då kunna kolla på de där ankorna? är det okej om jag väntar tills imon? :va

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:

Jag såg nog att du var uppe o tjyvtränade på torsvik idag...jag åkte iväg i den svarta pontiacen ...det såg ut som du vinglade till lite när vi gasade på :7peta :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...