Glöm punkaspray, köp nytt däck!MHK skrev:Jäkla jag har fått pys punka på hojen bak... Är ett grymt litet hål i utkanten på bakdäcket (såg hålet när jag tvättade)
Luften går ut på 3 dagar typ.
Punkasprej, funkar de fint till hoj eller är de byta som gäller?
MHK skrev:Jäkla jag har fått pys punka på hojen bak... Är ett grymt litet hål i utkanten på bakdäcket (såg hålet när jag tvättade)
MHK skrev:Jäkla jag har fått pys punka på hojen bak... Är ett grymt litet hål i utkanten på bakdäcket (såg hålet när jag tvättade)
Twice skrev:MHK: Spräng iaf däcket
Rulla ut han nånstans, ta med kameran och bränn tills du är nere på väven
Goffe skrev:Da ve en trevlig samling hojjar man såg vid atollen ida, såg 1:st en svart ducce, sen en till ducce/röd, sen Zeb, som wheelade iväg lite snyggt förbi munksjön , samt några till... om en vecka hänger ja gärna med på några turer!!
yonsson skrev:Da red one is mine
Har lite svårt för att hänga med när det accas iväg, men annars hängde jag med hyffsat tycker jag
Emil: E jävligt sugen på att dra ut och öva bakhjulsåka imorgon! Ledig hela dagen, men jag känner inte för att ha mega-publik så gärna på nåt folk och trafiktomt ställe om du vet nåt.
Ikon skrev:jag kan höra med chefen på jobbet om ni får vara uppe på torsvik
Brutus skrev:Om du frågar så ska det nog inte vara några problem...du har väl halva inne där??
Ikon skrev:den här gången var det raketforskare hjalmarsson som var o gnällde..."Vägen är en arbetsplats,där får ni inte va!"...snart kompis med alla chefer där uppe...tror jag ska ta hojen till jobbet imorgon
Ikon skrev:den här gången var det raketforskare hjalmarsson som var o gnällde..."Vägen är en arbetsplats,där får ni inte va!"...snart kompis med alla chefer där uppe...tror jag ska ta hojen till jobbet imorgon
Brutus skrev:haha...tror några i ledningsgruppen drabbats av hybris eller nåt...
Vägen är väl för fan lika mycket arbetsplats som skogen...när jag ser en fullastad BT glida fram utanför lagret så kan jag kanske köpa resonemanget...
Så hade Hjalle varit ute o skällt på er idag då??
Säger som alla andra.. kör för helvete inte på punkaspray.. jag har testat.. o det gick ordagrant rakt ut i skogen!!! men visst.. för att bara köra hem hojen lite lugnt så funkar det.. men absolut inget mer..MHK skrev:Jäkla jag har fått pys punka på hojen bak... Är ett grymt litet hål i utkanten på bakdäcket (såg hålet när jag tvättade)
Maverick skrev:Säger som alla andra.. kör för helvete inte på punkaspray.. jag har testat.. o det gick ordagrant rakt ut i skogen!!! men visst.. för att bara köra hem hojen lite lugnt så funkar det.. men absolut inget mer..
MHK skrev:Jo trodde de mest var bullskit (kollade i lite gammla trådar). Men verkar vara riktigt farligt. På bil är en sak (men ändå inte bra) där har man ju 3 andra hjul att lita på. PÅ hojen har man ju bara 2.
O smäller de så lär de inte göra de när man ligger i 49km utan i 200+.
Så jag ger fan i att åka. Ska beställa ett Michellin Pilot Road imon!
Så nu blir de minus 1900 i kassan!
Men vad är de som gör att de kan smälla?
MHK skrev:Jo trodde de mest var bullskit (kollade i lite gammla trådar). Men verkar vara riktigt farligt. På bil är en sak (men ändå inte bra) där har man ju 3 andra hjul att lita på. PÅ hojen har man ju bara 2.
O smäller de så lär de inte göra de när man ligger i 49km utan i 200+.
Så jag ger fan i att åka. Ska beställa ett Michellin Pilot Road imon!
Så nu blir de minus 1900 i kassan!
Men vad är de som gör att de kan smälla?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |