Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Vilka ska med imorrn, det är 1300 på atollen som gäller! Hoppas på att Sara o Benny o ni andra också kan följa med... Tranemo/Sjötofta e de som gäller...
BTW.... SMGULD!
//Emmi
BTW.... SMGULD!
//Emmi
Zeb_Macahan skrev:Vilka ska med imorrn, det är 1300 på atollen som gäller! Hoppas på att Sara o Benny o ni andra också kan följa med... Tranemo/Sjötofta e de som gäller...
BTW.... SMGULD!
//Emmi
Ikon skrev:Jag kommer inte kunna köra vid 1300...dock ska jag nog upp o köra lite på torsvik,så kom upp dit när ni kommer tillbaka
Zeb_Macahan skrev:Jag ringer när vi vänder! Svarar du då
//jaG
Maverick skrev:o herrejävla va bakfull man e.. vilken jävla fest de var igår!!!!
Maverick skrev:o herrejävla va bakfull man e.. vilken jävla fest de var igår!!!!
Twice skrev:Jodå! Kröp ur sängen imorse! Sen upp till Dila för å köra för mc kortet!
Det är nog fan bra att köra bakfull! Satte garagevändningarna på första försöket! Även den där banan med konorna! Klockrent!
Blir nog till att grogga kvällen innan uppkörningen med! Funkar ju skitbra!
Ikon: Villken tid åker du upp?
Yupp, gör det! Så ska jag försöka ta mej upp!Ikon skrev:runt 15v tiden...kan slänga iväg ett sms innan jag drar
NSR_Martin skrev:Fader min och jag körde nyss en sväng på några mil nyss med Gött!!
Märks att man börjar lära känna hojen, det går snabbare o snabbare i kurvorna, nu kan man kasta runt den som man vill i kurvorna, hojen säger ju inte precis ifrån heller
Garagvändningen sitter kanon åt vänster, lite svårare åt höger, får lite för hög fart för o va riktigt snyggt, men det kommer, övning ger färdighet Har körlektion imon med, gött, kan man få lite experttips på manöverbanan... Har testat på det en gång när pappa o jag va uppe där, gick rätt bra... Körkortet närmar sig allt! Inom snar framtid kan jag förhoppningsvis följa med er med
Twice skrev:Hehe Jag satte garagevändningarna på båda hållen direkt!
Kan då tilläga att detta va under grov bakfylla!
Manöverbanan satte jag också direkt, bara acca fullt sen hålla ca 50km/h genom konorna. Vändningen är den du tjänar tid på! Sen bara gasa som en tok på tillbakavägen! Sen är du under 20 sek!
NSR_Martin skrev:Gött, men vad körde du för hoj? offroad? Tycker det är mycket lättare, gammla skrothögen som brukar kallas för crossmoped får väll klassas som offroad-stukad tvåhjuling, den är lätt o göra garagevändning med, lättare än hojen...
Men, det är inga problem, sitter rätt bra åt höger med nu, lite övning till så går det fint, lite övning efter det så är man säker på och klara det när det gäller...
WÅFFLAN skrev:trevligt med mycket folk oxå Ja det var trevligt med mycket folk, men man blev ju nervis när man skulle visa sej på styva linan
Goffe skrev:sen Zeb, som wheelade iväg lite snyggt förbi munksjön
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |