Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vilka ska med imorrn, det är 1300 på atollen som gäller! Hoppas på att Sara o Benny o ni andra också kan följa med... Tranemo/Sjötofta e de som gäller...

BTW.... SMGULD! :banana

//Emmi

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Vilka ska med imorrn, det är 1300 på atollen som gäller! Hoppas på att Sara o Benny o ni andra också kan följa med... Tranemo/Sjötofta e de som gäller...

BTW.... SMGULD! :banana

//Emmi

Jag kommer inte kunna köra vid 1300...dock ska jag nog upp o köra lite på torsvik,så kom upp dit när ni kommer tillbaka

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Jag som trodde det skulle åkas 1200
Smart. Gick hem och stressade och allt. jaja....
Kanske hinner byta tankskydd innan då...

Edit: Har fått många olika bud känns det som nu. Men Atollen är parkeringen vid stora rondellen vid stadsbiblioteket va?

Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
o herrejävla va bakfull man e.. vilken jävla fest de var igår!!!!

ja helt jävla sjukt!!...fy fan vad fint det var!

hahahaha...tyrken inne på ss var rolig med..."Wheelar du en gång till får du gå ut" :rofl :rofl

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Maverick skrev:
o herrejävla va bakfull man e.. vilken jävla fest de var igår!!!!

Jodå! Kröp ur sängen imorse! Sen upp till Dila för å köra för mc kortet! :yoparty
Det är nog fan bra att köra bakfull! Satte garagevändningarna på första försöket! Även den där banan med konorna! Klockrent! :fyllisar :fyllisar

Blir nog till att grogga kvällen innan uppkörningen med! Funkar ju skitbra!

Ikon: Villken tid åker du upp?

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Jodå! Kröp ur sängen imorse! Sen upp till Dila för å köra för mc kortet! :yoparty
Det är nog fan bra att köra bakfull! Satte garagevändningarna på första försöket! Även den där banan med konorna! Klockrent! :fyllisar :fyllisar

Blir nog till att grogga kvällen innan uppkörningen med! Funkar ju skitbra!

Ikon: Villken tid åker du upp?

runt 15v tiden...kan slänga iväg ett sms innan jag drar

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Japps, trevlig tur! Årets första försök till stoppie avklarat med! :fakta
Jag e ledig hela veckan som vanligt, ska ni köra eller stunta så ring, mitt nummer finns på första sidan i tråden.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Da ve en trevlig samling hojjar man såg vid atollen ida, såg 1:st en svart ducce, sen en till ducce/röd, sen Zeb, som wheelade iväg lite snyggt förbi munksjön :tummenupp , samt några till... om en vecka hänger ja gärna med på några turer!!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Fader min och jag körde nyss en sväng på några mil nyss med :) Gött!!

Märks att man börjar lära känna hojen, det går snabbare o snabbare i kurvorna, nu kan man kasta runt den som man vill i kurvorna, hojen säger ju inte precis ifrån heller :yoparty

Garagvändningen sitter kanon åt vänster, lite svårare åt höger, får lite för hög fart för o va riktigt snyggt, men det kommer, övning ger färdighet :) Har körlektion imon med, gött, kan man få lite experttips på manöverbanan... Har testat på det en gång när pappa o jag va uppe där, gick rätt bra... Körkortet närmar sig allt! Inom snar framtid kan jag förhoppningsvis följa med er med :Bugar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Japp det var trevligt o köra lite idag...dock liiiiite problem med balansen av nån konstig anledning :rolleyes:

trevligt med mycket folk oxå :tummenupp

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Fader min och jag körde nyss en sväng på några mil nyss med :) Gött!!

Märks att man börjar lära känna hojen, det går snabbare o snabbare i kurvorna, nu kan man kasta runt den som man vill i kurvorna, hojen säger ju inte precis ifrån heller :yoparty

Garagvändningen sitter kanon åt vänster, lite svårare åt höger, får lite för hög fart för o va riktigt snyggt, men det kommer, övning ger färdighet :) Har körlektion imon med, gött, kan man få lite experttips på manöverbanan... Har testat på det en gång när pappa o jag va uppe där, gick rätt bra... Körkortet närmar sig allt! Inom snar framtid kan jag förhoppningsvis följa med er med :Bugar

Hehe :D Jag satte garagevändningarna på båda hållen direkt!
Kan då tilläga att detta va under grov bakfylla!
Manöverbanan satte jag också direkt, bara acca fullt sen hålla ca 50km/h genom konorna. Vändningen är den du tjänar tid på! Sen bara gasa som en tok på tillbakavägen! Sen är du under 20 sek!
:fyllisar :fyllisar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
Hehe :D Jag satte garagevändningarna på båda hållen direkt!
Kan då tilläga att detta va under grov bakfylla!
Manöverbanan satte jag också direkt, bara acca fullt sen hålla ca 50km/h genom konorna. Vändningen är den du tjänar tid på! Sen bara gasa som en tok på tillbakavägen! Sen är du under 20 sek!
:fyllisar :fyllisar

Gött, men vad körde du för hoj? offroad? Tycker det är mycket lättare, gammla skrothögen som brukar kallas för crossmoped får väll klassas som offroad-stukad tvåhjuling, den är lätt o göra garagevändning med, lättare än hojen...

Men, det är inga problem, sitter rätt bra åt höger med nu, lite övning till så går det fint, lite övning efter det så är man säker på och klara det när det gäller...

WÅFFLAN

klarar inte av datorer så bra
Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
trevligt med mycket folk oxå :tummenupp[/QUOTE]
Ja det var trevligt med mycket folk, men man blev ju nervis när man skulle visa sej på styva linan :gnissla

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Gött, men vad körde du för hoj? offroad? Tycker det är mycket lättare, gammla skrothögen som brukar kallas för crossmoped får väll klassas som offroad-stukad tvåhjuling, den är lätt o göra garagevändning med, lättare än hojen...

Men, det är inga problem, sitter rätt bra åt höger med nu, lite övning till så går det fint, lite övning efter det så är man säker på och klara det när det gäller...

Ingen offroad det inte... va en honda 500 av något slag.
Såndär ful skit!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...