Maverick skrev:HÅÅÅÅVEEEEE BLÅÅÅÅ!!!!!!!!
Se där... ni blev ju ett riktigt stort gäng ju...gleb skrev:Idag stod det några riktigt "tuffa" killar utanför kiosken i Tranemo...hann precis smygfota dem innan de försvann iväg
gleb skrev:Idag stod det några riktigt "tuffa" killar utanför kiosken i Tranemo...hann precis smygfota dem innan de försvann iväg
The_Wanderer skrev:Se där... ni blev ju ett riktigt stort gäng ju...
Jag vill inte åka sur TT mer JAG VILL HA MIN HJÄLM NUUUU.... satans indier!!!
å köra R1:a med crosshjälm är oseriöst! å sånt sysslar vi inte med!
Brutus skrev:hmm..vem är det som kör fzr?? inte sett innan....
Yupp, det var många nya ansikten för mig med... riktigt trevligt. Första gången åkte med eus med..., riktigt bra taktpinne där i tätengleb skrev:Ja vi var några stycken idag.. var kul och träffa lite nya ansikten.
Jooo... men det är så jobbigt att plocka småsten ur ögonhålerna när man marksynar sen, så jag föredrar hjälm, även att det är lite fegt...gleb skrev:Är inte hjälm överskattat... ...haha ehm när skall du få hjälmen?
Maverick skrev:Hur orkar du redan gå på bärsen.. en annan e ju fan totalt slut i bogot efter tre dagars supande.. bara två dagar kvar nu då..
WASP skrev:Yupp, det var många nya ansikten för mig med... riktigt trevligt. Första gången åkte med eus med..., riktigt bra taktpinne där i täten
Hur kan det gåihop???Emmi skrev:Jag ska åka på måndag o hela veckan om de e fint väder, arbetslös & påställd hoj!
WASP skrev:Yupp, det var många nya ansikten för mig med... riktigt trevligt. Första gången åkte med eus med..., riktigt bra taktpinne där i täten
The_Wanderer skrev:EUS: dom kommer annars blir det
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |