Maverick skrev:HÅÅÅÅVEEEEE BLÅÅÅÅ!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Se där... ni blev ju ett riktigt stort gäng ju...gleb skrev:Idag stod det några riktigt "tuffa" killar utanför kiosken i Tranemo...hann precis smygfota dem innan de försvann iväg![]()
gleb skrev:Idag stod det några riktigt "tuffa" killar utanför kiosken i Tranemo...hann precis smygfota dem innan de försvann iväg![]()
The_Wanderer skrev:Se där... ni blev ju ett riktigt stort gäng ju...
Jag vill inte åka sur TT mer JAG VILL HA MIN HJÄLM NUUUU....satans indier!!!
![]()
å köra R1:a med crosshjälm är oseriöst! å sånt sysslar vi inte med!![]()
Brutus skrev:hmm..vem är det som kör fzr?? inte sett innan....
Yupp, det var många nya ansikten för mig med... riktigt trevligt. Första gången åkte med eus med..., riktigt bra taktpinne där i tätengleb skrev:Ja vi var några stycken idag..var kul och träffa lite nya ansikten.
Jooo... men det är så jobbigt att plocka småsten ur ögonhålerna när man marksynar sen, så jag föredrar hjälm, även att det är lite fegt...gleb skrev:Är inte hjälm överskattat......haha ehm när skall du få hjälmen?
Maverick skrev:Hur orkar du redan gå på bärsen.. en annan e ju fan totalt slut i bogot efter tre dagars supande.. bara två dagar kvar nu då..![]()
WASP skrev:Yupp, det var många nya ansikten för mig med... riktigt trevligt. Första gången åkte med eus med..., riktigt bra taktpinne där i täten![]()
Hur kan det gåihop???Emmi skrev:Jag ska åka på måndag o hela veckan om de e fint väder, arbetslös & påställd hoj!
WASP skrev:Yupp, det var många nya ansikten för mig med... riktigt trevligt. Första gången åkte med eus med..., riktigt bra taktpinne där i täten![]()
The_Wanderer skrev:EUS: dom kommer annars blir det![]()
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli