Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Therudeboy skrev:
Swedie tex. Imorgon skulle väl Zeb, Emmi och dom där ner om jag förstog det hela rätt.

:angel

Oki, ska tjura en liten stund till :4skrika , sedan får ja komma på nått, fan om man skulle ta och måla dit ett A på körkortet, undra om farbrorblå bigriper att ja kladdat på lappen :huvet

Therudeboy

Guest
myztify skrev:
:angel

Oki, ska tjura en liten stund till :4skrika , sedan får ja komma på nått, fan om man skulle ta och måla dit ett A på körkortet, undra om farbrorblå bigriper att ja kladdat på lappen :huvet

Kanske ska upplysa dig om att du bara får en varning första gången om du kör olovligt med en mc. Så en gång går ju :D Ta lite småvägar ner förbi hok och dom riktigt små vägarna så kanske du kan komma hit utan att bli tagen.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Therudeboy skrev:
Kanske ska upplysa dig om att du bara får en varning första gången om du kör olovligt med en mc. Så en gång går ju :D Ta lite småvägar ner förbi hok och dom riktigt små vägarna så kanske du kan komma hit utan att bli tagen.
Om du nu e stenrik.. varför köper du dig inte en riktig hoj o sticker ut själv o kör?? btw.. har du A-kort??

Therudeboy

Guest
Maverick skrev:
Om du nu e stenrik.. varför köper du dig inte en riktig hoj o sticker ut själv o kör?? btw.. har du A-kort??

Jag är ju smålänning ;) Skämt o sido, jag letar faktiskt klotad R1/R6 med mera men ingen så ny som jag vill köpa riktigt har visat sig än. Sen blir man inte mindre skrämmd av din olycka och Timmy´s, så jag velar mellan att börja köra bana eller köpa en quadracer och stunta med.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
fest hemma hos ikon eller??? döm själva! :fyllisar

Bifogat

• fest 006.JPG
    fest 006.JPG
    30.8 KB · Visningar: 90
  • fest 007.JPG
    fest 007.JPG
    16.7 KB · Visningar: 80

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
fest hemma hos ikon eller??? döm själva! :fyllisar

O herrejävel!!!

Ser att Buickinvasionen har nått hem till Casa Del Coolman också...

Kan tänka mig att det förekommer en hel del jävligt intressanta diskussioner där just nu..:D

Therudeboy

Guest
MHK skrev:
Är det nåt drag i Anderstorp eller kan man forsätta o supa? :fyllisar

Grymt drag i anderstorp idag. Hotellet ju :yoparty :fyllisar Lagom bakis imorgon när man ska infinna sig på banan 09:00 :tummenupp

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Therudeboy skrev:
Grymt drag i anderstorp idag. Hotellet ju :yoparty :fyllisar Lagom bakis imorgon när man ska infinna sig på banan 09:00 :tummenupp

Nuu är de dags att börja nyktra till hur de nu sakj gå till.. ,.x
:fyllisar :fyllisar :banana :tuttar

Therudeboy

Guest
MHK skrev:
Nuu är de dags att börja nyktra till hur de nu sakj gå till.. ,.x
:fyllisar :fyllisar :banana :tuttar

God morgon :) Detta är första gången jag vaknar och inte ät bakis. Mår precis som jag brukar göra när jag vaknar :yoparty förutom att jag är bra törstig :lol Nu bär det iväg till banan, ser ni en kille i svart väst och sporthojströja på sig så hälsa gärna.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Therudeboy skrev:
Jag är ju smålänning ;) Skämt o sido, jag letar faktiskt klotad R1/R6 med mera men ingen så ny som jag vill köpa riktigt har visat sig än. Sen blir man inte mindre skrämmd av din olycka och Timmy´s, så jag velar mellan att börja köra bana eller köpa en quadracer och stunta med.
Men olyckor kommer alltid hända.. oavsett vad du väljer.. så du ju inte tänka.. det e ju ca 2400 som dör varje år av fallolyckor.. så passa dig.. det kan vara farligt o stiga ur sängen ;).. köp dig en klotad r6a från tyskland då för en ca 20-25 tusen.. kör lite på vägarna o se om du gillar det.. om inte.. bygg om till banhoj o börja köra bana istället..

Therudeboy

Guest
Maverick skrev:
Men olyckor kommer alltid hända.. oavsett vad du väljer.. så du ju inte tänka.. det e ju ca 2400 som dör varje år av fallolyckor.. så passa dig.. det kan vara farligt o stiga ur sängen ;).. köp dig en klotad r6a från tyskland då för en ca 20-25 tusen.. kör lite på vägarna o se om du gillar det.. om inte.. bygg om till banhoj o börja köra bana istället..

Jag och en kompis hade precis samma diskution i natt. Och det är ju iofs helt klart att man inte kan tänka så, men det skrämmer en lite. Men då kanske man kör med hjärnan och inte med något annat. Sitter och väntar på pm från Evilhenke men han verkar jiddra bra eller något för jag har inte fått ett ända pm och har nog tjajat 2 månader nu på att få se vad han har från italien.

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Therudeboy skrev:
God morgon :) Detta är första gången jag vaknar och inte ät bakis. Mår precis som jag brukar göra när jag vaknar :yoparty förutom att jag är bra törstig :lol .

En del har de bra... :zpy

Mår så där bra... :död

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
...tittade på lite bilder, började garva som fan! vad ska Clemo göra? Med en kubb? Med ett badmintonracket???? Vilken jävla resa!!!!! Falkenberg rockade, tack för den svängen Ikon med flera:yoparty

Bifogat

• clarin.JPG
    clarin.JPG
    19.1 KB · Visningar: 67
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...