Therudeboy skrev:Anderstorp a.k.a Svenska californiakusten
myztify skrev:
Någon man känner igen som är där?
Therudeboy skrev:Swedie tex. Imorgon skulle väl Zeb, Emmi och dom där ner om jag förstog det hela rätt.
myztify skrev:
Oki, ska tjura en liten stund till , sedan får ja komma på nått, fan om man skulle ta och måla dit ett A på körkortet, undra om farbrorblå bigriper att ja kladdat på lappen
Om du nu e stenrik.. varför köper du dig inte en riktig hoj o sticker ut själv o kör?? btw.. har du A-kort??Therudeboy skrev:Kanske ska upplysa dig om att du bara får en varning första gången om du kör olovligt med en mc. Så en gång går ju Ta lite småvägar ner förbi hok och dom riktigt små vägarna så kanske du kan komma hit utan att bli tagen.
Maverick skrev:Om du nu e stenrik.. varför köper du dig inte en riktig hoj o sticker ut själv o kör?? btw.. har du A-kort??
He he, you bet!Zeb_Macahan skrev:Du får väl prova i sommar så får du se!
//jaG
Ikon skrev:fest hemma hos ikon eller??? döm själva!
MHK skrev:Är det nåt drag i Anderstorp eller kan man forsätta o supa?
Therudeboy skrev:Grymt drag i anderstorp idag. Hotellet ju Lagom bakis imorgon när man ska infinna sig på banan 09:00
sååååja! fin hund..... :cornIkon skrev:fest hemma hos ikon eller??? döm själva!
MHK skrev:Nuu är de dags att börja nyktra till hur de nu sakj gå till.. ,.x
Men olyckor kommer alltid hända.. oavsett vad du väljer.. så du ju inte tänka.. det e ju ca 2400 som dör varje år av fallolyckor.. så passa dig.. det kan vara farligt o stiga ur sängen .. köp dig en klotad r6a från tyskland då för en ca 20-25 tusen.. kör lite på vägarna o se om du gillar det.. om inte.. bygg om till banhoj o börja köra bana istället..Therudeboy skrev:Jag är ju smålänning Skämt o sido, jag letar faktiskt klotad R1/R6 med mera men ingen så ny som jag vill köpa riktigt har visat sig än. Sen blir man inte mindre skrämmd av din olycka och Timmy´s, så jag velar mellan att börja köra bana eller köpa en quadracer och stunta med.
Maverick skrev:Men olyckor kommer alltid hända.. oavsett vad du väljer.. så du ju inte tänka.. det e ju ca 2400 som dör varje år av fallolyckor.. så passa dig.. det kan vara farligt o stiga ur sängen .. köp dig en klotad r6a från tyskland då för en ca 20-25 tusen.. kör lite på vägarna o se om du gillar det.. om inte.. bygg om till banhoj o börja köra bana istället..
Therudeboy skrev:God morgon Detta är första gången jag vaknar och inte ät bakis. Mår precis som jag brukar göra när jag vaknar förutom att jag är bra törstig .
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |