Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
spenk skrev:
...tittade på lite bilder, började garva som fan! vad ska Clemo göra? Med en kubb? Med ett badmintonracket???? Vilken jävla resa!!!!! Falkenberg rockade, tack för den svängen Ikon med flera:yoparty
hahaha.. den bilden e så jävla skön.. :D

ser fram emot en falkenbergsresa i år igen.. skulle vara klockrent.. o passar väl på o tacka en gång till för förra året.. :fyllisar

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
hahaha.. den bilden e så jävla skön.. :D

ser fram emot en falkenbergsresa i år igen.. skulle vara klockrent.. o passar väl på o tacka en gång till för förra året.. :fyllisar

Ojjemen..tack själv du..;) Jävligt rolig sommar förra året.

Lägger in en annan favorit från Falkenberg..:D

Bifogat

• test 039.JPG
    test 039.JPG
    53.3 KB · Visningar: 78

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Brutus skrev:
Ojjemen..tack själv du..;) Jävligt rolig sommar förra året.

Lägger in en annan favorit från Falkenberg..:D
ser lite lagom skärrad ut i bakrunden...... själv är man bara röd.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nu vart man tillbaka från Anderstorp.... fan va sugen man blir på att skaffa sig en rookie600/1000 hoj till nästa år.... kanske ska börja ragga spons redan nu :confused:

Till er som inte va där: Big mistake! :fakta

//jaG

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mr-zx7 skrev:
Ingen 25 åring som känner sig dkyldig till att ha kört rattfull i natt och åkt fast TVÅ gånger??
Min kompis jobbade den natten, först hade de tagit honom vid påfarten A6, så hade han fått åka in till polisen o blåsa, 1 promille. Nån halvtimme senare hade de satt sej i bilen och startat, men stängt av när de såg polisbilen som åkte runt. Sen kom det ett inbrottslarm som poliserna var tvungna att åka på, och då började de köra bort från polisplattan där bilen stod. När de insåg att det fanns bevakningskameror började de putta bilen bort mot jordbruksverket för att inte polisen skulle se att de körde.

Andra gången blev de tagna vid sjökvist skor och åkte fast för grov olovligt körning och rattfylla.

2 gånger på 1 timme, de e nog fan rekord. Killarna var på väg till Motala och var födda -83. :huvet

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Zeb_Macahan skrev:
Nu vart man tillbaka från Anderstorp.... fan va sugen man blir på att skaffa sig en rookie600/1000 hoj till nästa år.... kanske ska börja ragga spons redan nu :confused:

Till er som inte va där: Big mistake! :fakta

//jaG
He he... jag stod på posteringen vid slutet av rakan och första kurvan efter rakan... 3 METER FRÅN BANAN där dom susar förbi i ca 320km/h. Skulle ringa till dig men fick batteri torsk :tungan

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Goffe!

Syrran hade visst träffat dig när du flyttade in lite grejer i din nya lya....

När är inflyttningsfesten???:D

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Brutus skrev:
Goffe!

Syrran hade visst träffat dig när du flyttade in lite grejer i din nya lya....

När är inflyttningsfesten???:D

när :confused: så fort jag fått in allt, (allt = stereo, tv o säng) varit på de gröna o handlat.. :fyllisar snart.. snart.. syrran är de Eva?

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Goffe skrev:
när :confused: så fort jag fått in allt, (allt = stereo, tv o säng) varit på de gröna o handlat.. :fyllisar snart.. snart.. syrran är de Eva?

hm...min moster heter iofs Eva, men hon var nog inte där...

Syrran heter Lena...mörkt kort hår..rätt liten..hon kände igen tröjan..:)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Brutus skrev:
hm...min moster heter iofs Eva, men hon var nog inte där...

Syrran heter Lena...mörkt kort hår..rätt liten..hon kände igen tröjan..:)

oki.. jag o namn :va :rolleyes:

man hade lite tur att man fick den lyan iaf.. :tungan sjyst läge (tycker ja iaf) plats för hojjen...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Goffe skrev:
oki.. jag o namn :va :rolleyes:

man hade lite tur att man fick den lyan iaf.. :tungan sjyst läge (tycker ja iaf) plats för hojjen...

Ja..verkar som det var ett rätt okej ställe. Är lite osäker på vart Tom flyttat nu, men Bymarken var det väl iallafall va? Hur stort är det förresten??

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Emmi skrev:
Min kompis jobbade den natten, först hade de tagit honom vid påfarten A6, så hade han fått åka in till polisen o blåsa, 1 promille. Nån halvtimme senare hade de satt sej i bilen och startat, men stängt av när de såg polisbilen som åkte runt. Sen kom det ett inbrottslarm som poliserna var tvungna att åka på, och då började de köra bort från polisplattan där bilen stod. När de insåg att det fanns bevakningskameror började de putta bilen bort mot jordbruksverket för att inte polisen skulle se att de körde.

Andra gången blev de tagna vid sjökvist skor och åkte fast för grov olovligt körning och rattfylla.

2 gånger på 1 timme, de e nog fan rekord. Killarna var på väg till Motala och var födda -83. :huvet

idioter :mad: :fatta! :död ska de va så jävla svårt o fatta att man ska låta bli o köra + :fyllisar

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Brutus skrev:
Ja..verkar som det var ett rätt okej ställe. Är lite osäker på vart Tom flyttat nu, men Bymarken var det väl iallafall va? Hur stort är det förresten??

man kör upp typ mittemot lampladan, sen direkt vänster o sen är de andra gatan till höger, tror de heter vätterslundsgatan (?) o de är huset till vänster precis där.. en 2:a på... 50kv (vet ej)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Goffe skrev:
man kör upp typ mittemot lampladan, sen direkt vänster o sen är de andra gatan till höger, tror de heter vätterslundsgatan (?) o de är huset till vänster precis där.. en 2:a på... 50kv (vet ej)

Okej..då vet jag iallafall på ett ungefär...

Du får ju hojta till när du fått lite ordning så man får kika förbi och inspektera...klämma lite på hojen och knäcka nån flaska sprit eller nåt.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
MotoGP på Arena klockan 1300 söndag 2/5

nu är det klart, klockan 1300 står bord för mellan 8-12 personer redo (ifall någon som inte skrivit upp sig kommer förbi)

Listan (ifall någon glömt att ni skrivit upp er)

Hamburgare/Motogp på arena 2/5:
1 Zeb
2 Emmi (om jag e ledig)
3 Petter (Mr-ZX7) Om jag är hemma
4 Goffe
5 The_Wanderer
6 Skäggis
7 Wima
8 KtmDanne

Frågor och liknande? Ring mig på 0708-952 812 så ska jag väl besvara dom!

//jaG

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Körkalender etc...

Tja!

Eftersom det kan vara lite jävligt att hitta när,var å hur körningar etc är så la jag upp en kalender på Yahoo! där vi skulle kunna annonsera körningarna... om intresse finns så kan jag fixa en bättre och mer "anpassad" kalender för vårt behov... men detta är ett litet test för å se vad ni tycker om det.

Adressen till kalendern är: http://kalender.yahoo.se/jkpg_sporthoj

Vill ni lägga till en körning eller ett event logga in med:
user: jkpg_sporthoj
lösen: sporthoj

Lägg gärna upp en länk i er Signatur oxå, så hittar folk dit snabbt å enkelt :)

Visst har jag varit duktig :D inte alls snott iden från Fragglarna :rolleyes:

Och naturligtvis är den till för ALLA som hänger mer eller mindre i den här tråden.

Last edited:

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
The_Wanderer skrev:
Tja!

Eftersom det kan vara lite jävligt att hitta när,var å hur körningar etc är så la jag upp en kalender på Yahoo! där vi skulle kunna annonsera körningarna... om intresse finns så kan jag fixa en bättre och mer "anpassad" kalender för vårt behov... men detta är ett litet test för å se vad ni tycker om det.

Adressen till kalendern är: http://kalender.yahoo.se/jkpg_sporthoj

Vill ni lägga till en körning eller ett event logga in med:
user: jkpg_sporthoj
lösen: sporthoj

Lägg gärna upp en länk i er Signatur oxå, så hittar folk dit snabbt å enkelt :)

Visst har jag varit duktig :D inte alls snott iden från Fragglarna :rolleyes:

Och naturligtvis är den till för ALLA som hänger mer eller mindre i den här tråden.

Grymt bra initiativ!!! :tummenupp Smidigt och bra! Kan man skriva in sitt namn i kalendern för att se vilka det är som hänger med? Eller kommer det i nästa version 1.01 :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
The_Wanderer skrev:
Tja!

Kanon! Bra jobbat! :Bugar

EDIT: Så, tillagd i signaturen med! :tummenupp

Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Skitbra ide, och jag e nog på att köra på onsdag om inget oförutsätt händer...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Skitbra ide, och jag e nog på att köra på onsdag om inget oförutsätt händer...

Det är nog inte jag :(

Har inget körkort :rolleyes:
Vill ha det! Gah, börjar bli jobbigt dethär, hur vanligt är det med återbudstider? Får ringa och terrorisera dom två gånger om dan, står aldrig ut tills 14 juni...

Tokspamm på gång känns det som, det är tråkigt att ha tråkigt, har jag kommit på, under tiden jag haft tråkigt och tänkt på hur tråkigt jag har.... Öh,ja, typ...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...