Emmi skrev:Jag har äntligen skaffat mej ett jobb, heltidsjobb på Blomsterlandet fram till midsommar...
Brutus skrev:Bara det inte blir till nån tävling om vem som skriver flest inlägg. Det är redan nu rätt jobbigt att spåna igenom nya inlägg emellanåt så det värsta spammandet klarar man sig rätt bra utan.
Gratinerar!Emmi skrev:Jag har äntligen skaffat mej ett jobb, heltidsjobb på Blomsterlandet fram till midsommar...
Brutus skrev:Bara det inte blir till nån tävling om vem som skriver flest inlägg. Det är redan nu rätt jobbigt att spåna igenom nya inlägg emellanåt så det värsta spammandet klarar man sig rätt bra utan.
Twice skrev:NU SÄGER JAG BARA 2 SAKER SOM GÄLLER IKVÄLL: &
Översättning: Sprit & Fitta
spenk skrev:...och hur länge sov du idag då???? din slöe
NÄNÄ får väl bli glass i Lekeryd en annan gång då, eller?
myztify skrev:
Cencur vad är det
Brutus skrev:Sov inte så länge, men däremot så är inte hojen klar...ska ringa om en timme o kolla om de fixat den än...
Lekeryd imorrn för en glass eller???
spenk skrev:[Gundemode on]Inget är omöjligt! [Gundemode off]
....får se hur bakis man är imorrn, folkis i stadsparken ikväll eller?
yonsson skrev:Låg bakom benson idag från maxi-rondellen till nästan rondell vid torpa. Helvete vad fort han kör. Tok! sick sack.
NSR_Martin skrev:Eller så är det du som kör sakta
Hm, känns som jag kommer bli rätt duktig ifrånkörd i sommar av en viss person som vill sätta mig på platts så att säga
yonsson skrev:Jo vi kan ju racea lite. Hade varit kul att dra nån annan hoj. Det e inte ofta.
NSR_Martin skrev:haha, gärna, alltid kul o bli förnedrad
Måste träna lite starter, jag är värdelös på det, måste lära mig att slira mer med kopplingen för att hålla uppe varvtalet, nu sjunker det för mycket och där finns ingen effekt att hämta, effekten ligger ju på topp, specielt på en 2 taktare...
Therudeboy skrev:Du som är ex moppeåkare, var hittar jag kopplingsschema till tändingslåset på en peugote speedfight 2 snabbt?
NSR_Martin skrev:Öh, inte den belkaste... Moppenet kanske?
Vems är det? Brukar stå typ 5 st speedfight 2 i skolan, kanske nån jag känner?
EDIT, nää, du bor väll nite här i stan?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |