Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
ni kan ju få denna istället för lite mer pengar:

2213900_jkl_s.1079025443__stefans_dnepr.2

Ikon skrev:
ingen som vet om nån gammal moppe man kan köpa för en femhundring,den får va hur ful som helst,bara den går i motorn...och att den brinner bra :gnissla

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
In å spamma på moppe forumet era nostalgiskamoppefuckon :fatta!

:rolleyes:
Men visst var det en underbar tid, själv hade jag en mb5 men efterlysning :yoparty

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Jag hoppas att ni hade en trevlig söndag, själv så vaknade jag vid 15-tiden med världens bakfylla! lyckades ju få i mig ett par long island icetea på lördag kvällen. ALDRIG MER ALKOHÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!! :huvet

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
:rofl 3 månader sen menar du.... :7peta

:D

Det va mer än tre månader sedan det började gå utför med mopedåkningen och bli riktigt surt... Men-men, det är ju smidigare än att åka buss, nu när jag ändå har kvar skiten... :gnissla

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jo, det åsså kombinationen kostym + BH i fredags... Nu sitter jag & käkar Esberitox, hoppas det hjälper...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Vilket gött väder det är nu!! Helt otroligt! Hoppas det håller i sig, så det är fint när man får körkort sen med :)

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Maverick skrev:
Vad ska vi skriva på kransen till Timmy??

Pris & kontonr kommer inom kort.

:angel

Måsta bara meddela att jag har 300:- kvar av lönen, på det ska en uppkörning på 840:- + hyra av hoj betalas 1000:-, samt borde jag äta nått de närmaste dagarna, ska kolla om jag kan betala hyran av hoj på maj-lönen, MEN jag vill vara med på kransen, min fråga är då, kan ja sätta in de stålarna i slutet av maj, eller ska ni ha mig till att SVÄLTA ihäl???

Ja, ja vet att ja skulle må bra av att svälta liiite.... men inte så mycket va??

NÄSTA tisdag så e ja en lycklig A-kortsägare eller en jävligt besviken/lessen B-kortsägare

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
myztify skrev:

Måsta bara meddela att jag har 300:- kvar av lönen, på det ska en uppkörning på 840:- + hyra av hoj betalas 1000:-, samt borde jag äta nått de närmaste dagarna, ska kolla om jag kan betala hyran av hoj på maj-lönen, MEN jag vill vara med på kransen, min fråga är då, kan ja sätta in de stålarna i slutet av maj, eller ska ni ha mig till att SVÄLTA ihäl???

Ja, ja vet att ja skulle må bra av att svälta liiite.... men inte så mycket va??

NÄSTA tisdag så e ja en lycklig A-kortsägare eller en jävligt besviken/lessen B-kortsägare

Klart du kommer att fixa kortet! :tummenupp kolla pm.

//Goffe

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
myztify skrev:

Måsta bara meddela att jag har 300:- kvar av lönen.......

Måste bara säga att det var starkt jobbat!!!!! 300 spänn!!! ....ja jävlar...

KLART ATT DU SÄTTER KORTET!!! :4skrika

blås på!!//spenk

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Grymt jobbigt när det är gött väder hela dagen o man sitter på på kontoret o väntar på att sluta sen när väl detta inträffar det så kommer det feta åskvädret.... GRYMT IRRITERANDE!

Är mycket sällan det är tvärtom! :mad:

:brinnerup

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
MHK skrev:
Grymt jobbigt när det är gött väder hela dagen o man sitter på på kontoret o väntar på att sluta sen när väl detta inträffar det så kommer det feta åskvädret.... GRYMT IRRITERANDE!

:fakta

På ena lektionen kollade vi på film, på andra lektionen fick vi sitta ute o jobba, så jag och två klasskamrater satt o göttade oss i solen, blev väll lagom mycket gjort då :D Skolan är rätt slappt ändå, men onödigt, vi lär oss inget vi har nån vidare nytta av nu, känns bara som man går där för och komma in på gymnasiet där allt börjar om igen :gnissla

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Vet inte, men vi behöver väl inte skriva så där jättemycket på kransen, mer än att han var en fin och skitgo kille. Var ju ingen av oss som kände honom så jätteväl på det sättet.

Therudeboy

Guest
MHK skrev:

Ingen åska här inte, fast det ser ut som det kan vara på väg hitåt.

hur ska jag då kunna sova inatt :rodnar

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Vi fixar krans med band och följande hälsning:
Ha det så bra i hojhimlen vila i frid dina Sporthojsvännner i Jönköping Eus, Zeb, Ikon, Nina, Carro, Maverick, Brutus, Spenk, Sofie, Myztify, Emmi, The wanderer, Twice och Goffe.

Om någon har något annat förslag på bandet tar vi tacksamt emot detta i dag. Imorgon beställer vi kransen.

Pris 1050:- vilket innebär 75:- per person summan sätter ni snarast in på
8169-5 3377407-6 (senast fredag) skriv namn på meddelande eller skicka pm när ni ha betalt. Mystify helt ok att du betalar i slutet av maj OM du klarar kortet :tungan (vilket du kommer att göra :tummenupp).

/ Carro

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet