NSR_Martin
Vill man så kan man.
aci skrev:Nu kommer de där ärligt pinsamma grejjerna fram: DT125 ... hade den mellan 96-98 så det var ett tag sedan
Men du förstog ju vad man skulle ha sen (sporthoj alltså... )
aci skrev:Nu kommer de där ärligt pinsamma grejjerna fram: DT125 ... hade den mellan 96-98 så det var ett tag sedan
aci skrev:Haha jo men det var en sådan jag hade .... ganska gullig faktiskt såg inte skillnad på en moped på långt håll
The_Wanderer skrev:ÄH! Patetiskt, hade faktiskt en NSR 125:a -91a nån gång 91-93 (JA Emmi, jag var 12 då! )
Goffe skrev:10:an drar riktigt mycke soppa.. kónstigt som fan..
aci skrev:Haha jo men det var en sådan jag hade .... ganska gullig faktiskt såg inte skillnad på en moped på långt håll
Japp, det var tider det, köpte den sista ostrypta årsmodellen, 31 stolta pollar sen -92 blev det ju 15... nästan lite småsugen på å bytlåna med dig nån gång ur rena nostaligiska skäl ...NSR_Martin skrev:Ah, en som börjat sin kariär på NSR precis som jag nu gör
Du menar alltså att jag ska tvingas plåga mig själv och köra den där slöa tunga R1an?The_Wanderer skrev:Japp, det var tider det, köpte den sista ostrypta årsmodellen, 31 stolta pollar sen -92 blev det ju 15... nästan lite småsugen på å bytlåna med dig nån gång ur rena nostaligiska skäl ...
The_Wanderer skrev:och ja mopeder börjar se lite väl raciga ut va tänk å komma å puttra fram i 30 med en sådan hukandes under kåpan...:
http://www.yamaha-motor.se/Images/Red_tcm36-14557.JPG
skulle ju kännas störtlöjligt, hade jag varit 15 nu så skulle jag vilat ha en motardmoppe istället...
The_Wanderer skrev:skulle ju kännas störtlöjligt, hade jag varit 15 nu så skulle jag viiiiiiiiiilat ha en motardmoppe istället...
Therudeboy skrev:När jag var 15 hade precis Derbi GPR50R kommit, som jag tjatade på pappa men fick nöja mig med en FS1 med allspeed. Hade jag varit 15 idag hade jag tjatat lika mycket och hade jag fått en hade jag trimmat för allt vad jag hade varit värd Tur att man är gammal nog att köra tung sporthoj nu
Zeb_Macahan skrev:Lätt, en motardmoppe rockar!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:
NSR_Martin skrev:Varför kom vi in på mopedsnack nu? Va det mitt fel? Mopeder är tråkigt, punkt slut
Zeb_Macahan skrev:= Räkningar?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:En sån här hade jag://jaG
Therudeboy skrev:Haha, vi får skylla på dig Mopeder är tråkiga i vissa fall ja. Mopperace är roligt och tjäna pengar på dom är ännu roligare. Men jag är tacksam över att moppeåldern är över.
Therudeboy skrev:Sån har jag med haft, köpte den för en platta öl
NSR_Martin skrev:Tack då, tack för den, skyll på mig bara, gör det du!
mopperace är på en annan nivå, det är inte samma sak...
Visst, men köra moped är fasen att plåga sig själv
Zeb_Macahan skrev:Med 70cc, dellorto trialförgasare av falltyp och ett redigt hemmapulat avgassystem så hade jag minsann roligt hemma i kungsbacka!
//jaG
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |