Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

MikkE

Guest
lite ot:
har varit i jkpg nu sen i torsdags och hälsat på syster. kul, ännu roligare när man träffar Brutus på Twins. nu ska jag dra mig härifrån till härliga sthlm och sola :)

halleluja på er. haha

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hade det inte vart "bättre" och "smartare" att skriva detta i torsdags när du anlände, då kanske du kunde ha träffat fler av oss :7peta

//jaG

MikkE skrev:
lite ot:
har varit i jkpg nu sen i torsdags och hälsat på syster. kul, ännu roligare när man träffar Brutus på Twins. nu ska jag dra mig härifrån till härliga sthlm och sola :)

halleluja på er. haha

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tack för en trevlig tur allihopa, satte ju årets första stövelskrap med, asgott!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jo, Tranemovägen e asgo, fin asfalt o perfekta svängar! Fick bra flyt i körningen idag, gick lite fortare än vanligt, kändes jättebra!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Zeb_Macahan skrev:
Näh, jag tycker den är ganska rak och tråkig..

tacka vet jag 195an eller E4 mellan jordbron och gränna, det är MCåkning det :rolleyes:

//jaG

haha, samma här, tycker de går för sakta på tranemo-vägen.. :tungan

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Zeb_Macahan skrev:
Näh, jag tycker den är ganska rak och tråkig..

tacka vet jag 195an eller E4 mellan jordbron och gränna, det är MCåkning det :rolleyes:

//jaG
Du ska nog hoppa över bankörningarna i sommar... :rolleyes:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag tänkte åka med, men jag vill helst hitta en bana utan kurvor.. en flygraka tror jag dom kallar det... jättekul och om inte annat så är det svårt att åka fort rakt fram :näsblod

Goffe: Dags att åka och leka med din videokamera nånn dag i veckan.. åsså montera ett avknassystem sen när PCIIIan har kommit med...

men det är väl ingen brådska va... du har väl inget racesställ än? Innan dess kan man ju aldrig kontrollera den hojen :rolleyes:

//jaG

wima skrev:
Du ska nog hoppa över bankörningarna i sommar... :rolleyes:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Snicksnack.. bättre att killen får bli näste års krashkonung (a lá Swedie) i Rookie 600..

brööööt, bröööööt. iiiihhh..krash... :tungan
//jaG

wima skrev:
se till och skaffa en cykel med motor på så du kan dominera på banorna istället... :7peta

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Zeb_Macahan skrev:
Jag tänkte åka med, men jag vill helst hitta en bana utan kurvor.. en flygraka tror jag dom kallar det... jättekul och om inte annat så är det svårt att åka fort rakt fram :näsblod

Goffe: Dags att åka och leka med din videokamera nånn dag i veckan.. åsså montera ett avknassystem sen när PCIIIan har kommit med...

men det är väl ingen brådska va... du har väl inget racesställ än? Innan dess kan man ju aldrig kontrollera den hojen :rolleyes:

//jaG
Då passar anderstorp bra, du kan åka långa rakan fram och tillbaks hela tiden medan vi andra vinglar runt på banan :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag kan ju åka fram å tillbaka där... ni får akta er bara när ni kommer, jag kanske åker åt det som ni kommer kalla "fel" håll.... för mig är det ju alltid rätt.. det är ju en raka :rolleyes:

//jaG

wima skrev:
Då passar anderstorp bra, du kan åka långa rakan fram och tillbaks hela tiden medan vi andra vinglar runt på banan :tummenupp

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Zeb_Macahan skrev:
Jag kan ju åka fram å tillbaka där... ni får akta er bara när ni kommer, jag kanske åker åt det som ni kommer kalla "fel" håll.... för mig är det ju alltid rätt.. det är ju en raka :rolleyes:

//jaG
Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den... :lol

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Låter bra det.. :D

Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?

//jaG

wima skrev:
Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den... :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE