Ja det gäller att ha nåt riktmärke i horisonten som man kan styra mot så man kommer rättwima skrev:Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den...
Ja det gäller att ha nåt riktmärke i horisonten som man kan styra mot så man kommer rättwima skrev:Det är nog ingen fara att vi kommer på kollisionskurs för rakan är ju så bred att man kan åka vilse på den...
Ja det ska vi nog kunna ordna..dags att inviga de vägarna i år för min delZeb_Macahan skrev:Låter bra det..
Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?
//jaG
det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki originalgleb skrev:Instämmer med er andra...mycket skön runda idag! Fick dock lite nya erfarenheter av styrfladder ...
wima skrev:det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki original
bara att hålla hårdare i styret...
ähhh, klart att du inte får något fladder...du kör ju knappt i styrfartZeb_Macahan skrev:Om man inte kör en 03a ja... men det kanske är jag som kör fegt
Eller gasa mer/mindre... gissa vilket jag föredrar
//jaG
wima skrev:det får man med styrdämpare oxå, iallafall suzuki original
bara att hålla hårdare i styret...
gleb skrev:...men jag är inte så stark Måste jag börja styrketräna då
ähhh, klart att du inte får något fladder...du kör ju knappt i styrfart
Zeb_Macahan skrev:Låter bra det..
Förresten, om vädret artar sig till nästa helg, kan vi kanske åka på skövde alternativt malexanderdag då hörni?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Nej, du måste vara mindre pjåkig... helt enkelt skita i att det fladdrar och sluta gasa som en kärring... //jaG
gleb skrev:Jag är på...kikade lite på vädret (svt.se, aftonbladet.se) och det ser ut som att det blir sämre väder nästa vecka...lite kyligare, lite regnigare
jag kör som en kärring, det är ingen hemlighetZeb_Macahan skrev:Än du då, jag petade ju kråkor ur näsan när jag låg bakom dej med fötterna på styret
//jaG
wima skrev:jag kör som en kärring, det är ingen hemlighet
har en hel bok med bortförklaringar här som är användbaraZeb_Macahan skrev:Fan, vilken attackvinkel jag än går emot så svarar han bara med kyla...
hur ska jag kunna psyka en sån klippa
//jaG
wima skrev:har en hel bok med bortförklaringar här som är användbara
Zeb_Macahan skrev:Då har man inte en chans ju..
Tröttheten börjar nalkas känner jag, kanske är lika bra att ta katten under armen, klättra upp i loftsängen och låta john blund komma och våldta en..
kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:kul med 29 grader varmt i sovrummet när man har loftsäng! //jaG
Therudeboy skrev:Har en likadan loftsäng som ni har, men det fanskapet går ju inte sova i pga allt knarrande och värmen med då förstås.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|