yonsson skrev:Det blev ganska bra utan dig eller vad säger du?
Snyggt! Kan det vara Leo Vince burkar som sitter på?
Nice iaf//spenk
yonsson skrev:Det blev ganska bra utan dig eller vad säger du?
wima skrev:såg att kommungubbarna hade slängt ut lite klistergrus idag, dels inne i stan och på vägen mellan röde påle och hovslätt..
wima skrev:såg att kommungubbarna hade slängt ut lite klistergrus idag, dels inne i stan och på vägen mellan röde påle och hovslätt..
Kanhända att jag också har detta märke på bullerburk! Fast jag har satt dit mitt märke.....yonsson skrev:Tack! Leo Vince ... jepp
Har sånadär metall-logos som jag kan sätta på dom, men det känns bara dumt att sätta på dom. cleanare utan tycker jag.
yonsson skrev:Alltså man kan hitta allt på nätet. Helt sjukt. Check this shit out
yonsson skrev:Alltså man kan hitta allt på nätet. Helt sjukt. Check this shit out
Då e det väl tur att du har bildbevis på bedriften.R1Emil skrev:Yonsson, va är det för shit du har hittat nu?
Kommer inte ihåg nåt av det
Ja det passar ju bättre in på en dekalhoj.spenk skrev:Kanhända att jag också har detta märke på bullerburk! Fast jag har satt dit mitt märke.....
myztify skrev:
Om 12 timmar, 06:00 ska jag hämta hojjen på Dila som jag senare skall köra upp på, nu börjar nerverna komma. 08:00 på Axamo imorron....
Zeb_Macahan skrev:Lycka till! Du kommer klara det galant...
Du kör upp på eldfågeln eller?
//jaG
myztify skrev:
Nä jag fegar, kör upp på skolans raket
Zeb_Macahan skrev:Morsan betalade in pengar till Kinnekulle 5/6.... så nu ska Emmis hoj få rulla lite bana med
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|