Emmi skrev:Eus: 0709604722 e mitt, slå en pling om du vill köra...
Nu ska jag åka och lämna in bilderna från Sachsenring på framkallning...
bpurple skrev:En liten fråga:
om man är djävligt grön när det gäller hojåkning (såpass grön att man säkert har 0,8 meter kvar mellan knä och knäskrap, och aldrig har gjort en wheelie eller stoppie (mitt tuffaste stunt hittills består för övrigt i att sätta ner foten i rullgrus och strax därefter tappa hojen )) men ändå skulle vilja pröva på att åka med andra sköna snubbar och snubbettes... vart vänder man sig då?
Med andra (och färre) ord, finns det utrymme för mig att åka med er, eller kommer jag bara vara ivägen? (jag hatar att vara ivägen)
Hmm, undrar om PRO har ngn intresseavdelning för hojåkare...
om man är djävligt grön när det gäller hojåkning (såpass grön att man säkert har 0,8 meter kvar mellan knä och knäskrap, och aldrig har gjort en wheelie eller stoppie (mitt tuffaste stunt hittills består för övrigt i att sätta ner foten i rullgrus och strax därefter tappa hojen )) men ändå skulle vilja pröva på att åka med andra sköna snubbar och snubbettes... vart vänder man sig då?
Med andra (och färre) ord, finns det utrymme för mig att åka med er, eller kommer jag bara vara ivägen? (jag hatar att vara ivägen)
Rodentboy skrev:Klart som f-n att du ska få åka med! Du har ju en vettig hoj också (till skillnad från de flesta andra)...
Jag har semester nu så om du är åksugen så kan du ju skicka iväg ett PM eller nåt...
Zeb_Macahan skrev:Var du åksugen ikväll, kom isåfall till peter, vi drar en repa om en stund
//jaG
Rodentboy skrev:Jag var åksugen, men somnade till på soffan o nu är jag trött som en björn..hoppar nog över det idag...åkning imorgon kanske?? Någon??
eus skrev:edit: ingen som vill ta med kamera så vi kan fotografera sig lite?
Emmi skrev:Hehe, vi är inte så bra som vi låter... Så häng på du nångång!
Mr-zx7 skrev:det skrivs om åkning en massa men är det någon som är ute och åker? Vore skoj att hänga på isåfall
Zeb_Macahan skrev:RING!!!!!!!!!!!!!
jag orkar inte ringa till alla, vill nån åka med mig så ring. när jag ringer eller skickar ut sms för dyra pengar så kommer ingen ändå....
så har jag skrivit "vill nånn åka idag" så ring om du vill med....
//jaG
Mr-zx7 skrev:Sorry inte hetsa upp sig så bara frågade
Nu har jag sparat telefonnr i mobilen så jag skickar ett sms när jag är sugen på att ta ett par rundor, så får vi se om någon mer hänger på!
Ha det gött!!
bpurple skrev:Är det helt dödfött att peta in tid och plats i detta forum och sedan dyker folk upp? Det verkar ju som om det finns en hel del som är sugna på att åka lite ivf.
Zeb_Macahan skrev:inga probs, men nu vet du ju hur du ska göra
//jaG
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring