Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Eus: 0709604722 e mitt, slå en pling om du vill köra...
Nu ska jag åka och lämna in bilderna från Sachsenring på framkallning...

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
hoj åkning

Emmi skrev:
Eus: 0709604722 e mitt, slå en pling om du vill köra...
Nu ska jag åka och lämna in bilderna från Sachsenring på framkallning...

:) Hoj åkning på gång ser jag hör av er om det blir något
0706951223

bpurple

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
FZR 1000 '89
En liten fråga:
om man är djävligt grön när det gäller hojåkning (såpass grön att man säkert har 0,8 meter kvar mellan knä och knäskrap, och aldrig har gjort en wheelie eller stoppie (mitt tuffaste stunt hittills består för övrigt i att sätta ner foten i rullgrus och strax därefter tappa hojen :eek: )) men ändå skulle vilja pröva på att åka med andra sköna snubbar och snubbettes... vart vänder man sig då?

Med andra (och färre) ord, finns det utrymme för mig att åka med er, eller kommer jag bara vara ivägen? (jag hatar att vara ivägen)

Hmm, undrar om PRO har ngn intresseavdelning för hojåkare... ;)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Du kommer absolut inte vara i vägen, välkommen att åka med iallafall mig (men jag kanske kommer mana dig till å testa tuffare stunts... men bara kanske :D)

mig når du på numret ovan, ring när du är åkasugen och håll utkik efter det som skrivs i tråden när vi vill åka!

//jaG

bpurple skrev:
En liten fråga:
om man är djävligt grön när det gäller hojåkning (såpass grön att man säkert har 0,8 meter kvar mellan knä och knäskrap, och aldrig har gjort en wheelie eller stoppie (mitt tuffaste stunt hittills består för övrigt i att sätta ner foten i rullgrus och strax därefter tappa hojen :eek: )) men ändå skulle vilja pröva på att åka med andra sköna snubbar och snubbettes... vart vänder man sig då?

Med andra (och färre) ord, finns det utrymme för mig att åka med er, eller kommer jag bara vara ivägen? (jag hatar att vara ivägen)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
bpurple skrev:
En liten fråga:

Klart som f-n att du ska få åka med! Du har ju en vettig hoj också (till skillnad från de flesta andra)...

Jag har semester nu så om du är åksugen så kan du ju skicka iväg ett PM eller nåt...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Var du åksugen ikväll, kom isåfall till peter, vi drar en repa om en stund :fakta

//jaG

Rodentboy skrev:
Klart som f-n att du ska få åka med! Du har ju en vettig hoj också (till skillnad från de flesta andra)...

Jag har semester nu så om du är åksugen så kan du ju skicka iväg ett PM eller nåt...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Zeb_Macahan skrev:
Var du åksugen ikväll, kom isåfall till peter, vi drar en repa om en stund :fakta

//jaG

Jag var åksugen, men somnade till på soffan o nu är jag trött som en björn..hoppar nog över det idag...åkning imorgon kanske?? Någon??

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jomen, bara att ringa....

jag och peter ska nog en sväng till stranden om vädret tillåter.... häng på så åker vi hoj efter glass, slummer och sol... :D

//jaG

Rodentboy skrev:
Jag var åksugen, men somnade till på soffan o nu är jag trött som en björn..hoppar nog över det idag...åkning imorgon kanske?? Någon??

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Nu kan vi åka!
Lyckades få ihop det nya drivpaketet till slut :tummenupp
Så nu är den som ny lilla Bettan!
:squid

edit: ingen som vill ta med kamera så vi kan fotografera sig lite?

Last edited:

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
bpurple skrev:
En liten fråga:

Hehe, vi är inte så bra som vi låter... :crash Så häng på du nångång!

bpurple

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
FZR 1000 '89
eus skrev:
edit: ingen som vill ta med kamera så vi kan fotografera sig lite?

Kamera har jag ju... och med tanke på att jag så långt det är möjligt undviker att utföra det enda stunt jag kan ;) så finns det ju stora möjligheter för er andra att fastna på en bild.

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
ÅKA

Emmi skrev:
Hehe, vi är inte så bra som vi låter... :crash Så häng på du nångång!

det skrivs om åkning en massa men är det någon som är ute och åker? Vore skoj att hänga på isåfall :) :crash

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Re: ÅKA

RING!!!!!!!!!!!!!

jag orkar inte ringa till alla, vill nån åka med mig så ring. när jag ringer eller skickar ut sms för dyra pengar så kommer ingen ändå....

så har jag skrivit "vill nånn åka idag" så ring om du vill med....

//jaG

Mr-zx7 skrev:
det skrivs om åkning en massa men är det någon som är ute och åker? Vore skoj att hänga på isåfall :) :crash

bpurple

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
FZR 1000 '89
Är det helt dödfött att peta in tid och plats i detta forum och sedan dyker folk upp? Det verkar ju som om det finns en hel del som är sugna på att åka lite ivf.

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Re: Re: ÅKA

Zeb_Macahan skrev:
RING!!!!!!!!!!!!!

jag orkar inte ringa till alla, vill nån åka med mig så ring. när jag ringer eller skickar ut sms för dyra pengar så kommer ingen ändå....

så har jag skrivit "vill nånn åka idag" så ring om du vill med....

//jaG

Sorry :) inte hetsa upp sig så bara frågade :(

Nu har jag sparat telefonnr i mobilen så jag skickar ett sms när jag är sugen på att ta ett par rundor, så får vi se om någon mer hänger på!

Ha det gött!!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Re: Re: Re: ÅKA

inga probs, men nu vet du ju hur du ska göra :D

//jaG

Mr-zx7 skrev:
Sorry :) inte hetsa upp sig så bara frågade :(

Nu har jag sparat telefonnr i mobilen så jag skickar ett sms när jag är sugen på att ta ett par rundor, så får vi se om någon mer hänger på!

Ha det gött!!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
peta in en tid så¨kommer iaf jag om jag kan, atollen i jkpg är det som brukar gälla som samlingspunkt...

//jaG

bpurple skrev:
Är det helt dödfött att peta in tid och plats i detta forum och sedan dyker folk upp? Det verkar ju som om det finns en hel del som är sugna på att åka lite ivf.

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: ÅKA

Zeb_Macahan skrev:
inga probs, men nu vet du ju hur du ska göra :D

//jaG

Hehehe Japp nu vet jag!

Och kommer det upp plats och tid är jag där om inget annat!

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag är ofta ute och kör, särskilt som jag e ledig nu. Men man kan som Jens skrev inte ringa alla varje gång, jag brukar ringa nån, annars får folk ringa mej om de vill med.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras