Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Zeb_Macahan skrev:
Ring bara eller skriv när du/ni ska ut. funderar på om vädret blir bättre tills ikväll så tar jag nog en tur. Någon som ska med isåfall?`

//jaG

Jag håller på att försöka byta bort min brandjour för jag e sugen idag! Var skall vi ses då?

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Zeb_Macahan skrev:
Ring bara eller skriv när du/ni ska ut. funderar på om vädret blir bättre tills ikväll så tar jag nog en tur. Någon som ska med isåfall?`

//jaG
Hänger med om om jag har kvar någon hoj ikväll :crash och att det inte råkar sammanfalla med tiden som killen som skulle titta på den kommer (mellan 6 å 7)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
vart ska vi träffas.... ja, va säger du, runt jönköping någonstans... ? Hur långt kan du åka, hur vill du åka, vill du busa eller åka, eller båda... många frågor, få svar... :D

vandraren, när vill du åka?

//jaG

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag e på om jag kan röra mej ikväll (just nu ligger jag i soffan och kommer inte upp för jag har så jävla ont i sidan)...
Fick ett meddelande av nån Rickard med en Firestorm att det var körning 1830 på atollen idag, vi kan väl träffas där då?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Låter bra.. vem är fredrik på en firestorm?

//jaG

Emmi skrev:
Jag e på om jag kan röra mej ikväll (just nu ligger jag i soffan och kommer inte upp för jag har så jävla ont i sidan)...
Fick ett meddelande av nån Rickard med en Firestorm att det var körning 1830 på atollen idag, vi kan väl träffas där då?

The_Wanderer

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Zeb_Macahan skrev:
vart ska vi träffas.... ja, va säger du, runt jönköping någonstans... ? Hur långt kan du åka, hur vill du åka, vill du busa eller åka, eller båda... många frågor, få svar... :D

vandraren, när vill du åka?

//jaG

Killen skulle komma vid 6-7 något (Satans tid :mad: ) så innan dess eller efter OM hojen finns kvar, vilket den säkert gör :rolleyes:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vi säger väl att du ringer när det är klart då. så kan vi köra en sväng eller nått... ok?

Förresten, skriv upp er alla vi som ska åka tillsammans, jag misstänker att henke, spenk, ikon & co ska åka med i "tåget" med, skriv upp er så vet vi hur många vi blir!

länken: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?postid=220697#post220697

//jaG

The_Wanderer skrev:
Killen skulle komma vid 6-7 något (Satans tid :mad: ) så innan dess eller efter OM hojen finns kvar, vilket den säkert gör :rolleyes:

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
The_Wanderer skrev:

Ingen aning. När jag satt i min Citroen Berlingo uppe i Sandviken igår i min ensamhet kom ett upplysande SMS som sa att han hade läst på forumet (?) att det var körning vid 1830 imorrn (dvs idag). Så vi kan väl träffas där och dra ett par varv i stan eller nåt tills Peter vet om han kan följa med eller inte.
Enbart om jag kan röra mej, annars får ni klara er själva.
VTR 1000f, är väl en firestorm?

Jymdman

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Kawasaki ZX7R -96
Hej,

Tack för en mycket trevlig åktur ikväll :)
Något vi kanske kan göra om någon annan gång??

Ha de gött!

/Fredrik

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tack för en trevlig åktur, börjar få lite mer grepp om stoppiesen nu, även om de kan bli typ dubbelt så höga.:D

The_Wanderer

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Zeb_Macahan skrev:
Vad är det man säger: stunta bör man annars dör man.... eller va det stunta bör man och så dör man.... ? :rolleyes:

//jaG
Nä nä, bara lite invalido kanske :crash

Hade tänkt åka till GBG å :öl :öl lite men det sketsig (Satans polare som aldrig kan bestämma sig :mad: ) men å andra sidan så är man ju mer ledig för :öl och :squid här hemma istället.. :D :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Äsch... jag är inte sen på en bira ikväll ifall det suger i nåns tarm..

när skulle vi åka imorgon?

//jaG

The_Wanderer skrev:
Nä nä, bara lite invalido kanske :crash

Hade tänkt åka till GBG å :öl :öl lite men det sketsig (Satans polare som aldrig kan bestämma sig :mad: ) men å andra sidan så är man ju mer ledig för :öl och :squid här hemma istället.. :D :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras